Schneider Electric: "În România vor exista un milion de maşini electrice în 2025"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Schneider Electric România, o companie interesată de dezvoltarea unei infrastructuri pentru vehiculele electrice, a emis o declaraţie prin care numărul de vehicule electrice se va dubla în următorii ani, iar ţara noastră va avea un milion de vehicule electrice pe şosele în termen de 15 ani. Având în vedere faptul că numărul de vehicule electrice din România este infim în acest moment, iar preţul unui asemenea vehicul este prohibitiv pentru un utilizator obişnuit, putem considera estimarea celor de la Schneider ca fiind optimistă.
"Într-un interval de 10-15 ani în România vor circula un milion de maşini electrice", a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Schneider Electric România, Saulo Spaolanse, citează Mediafax.
Parcul auto din România are 5.42 milioane de vehicule, dintre care 4.3 milioane sunt autoturisme, anunţă colegii de la Mediafax în baza datelor primite de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor. Majoritatea vehiculelor din parcul auto românesc (60%) sunt echipate cu motorizări pe benzină. Primele vehicule electrice oferite în România au un preţ destul de piperat şi sunt oferite de Renault, Citroen şi Mitsubishi.
Schneider Electric România a semnat un parteneriat cu Electrica S.A.
pentru livrarea energiei electrice necesară încărcării maşinilor, iar cele mai mari investiţii necesare acestui proiect vor fi făcute de Renault, alături de compania de utilităţi. Renault le propune clienţilor o modalitate inedită de comercializare a vehiculelor electrice din oferta sa, vânzând maşina propriu-zisă fără baterii, acestea fiind oferite în leasing.Automarket a testat trei vehicule electrice în România. CLICK AICI pentru a citi concluziile testului nostru.
Via | Mediafax
Foto | CiprianMihai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Autoritățile au luat decizia ca pe mai multe străzi și bulevarde din București, mai exact din zona centrală, viteza maximă să fie limitată la 30 de km/h. Această măsură există deja pe Calea Victoriei. (30.04)
-
Dacia a tins o bornă importantă de producție la uzina de la Mioveni, acolo unde tocmai a fost asamblată mașina cu numărul 8 milioane. Este vorba despre un exemplar Bigster, finisat în nuanța exterioară Albastru Indigo. (29.04)
-
Marca chineză Chery, unul dintre cei mai mari producători auto din China, a intrat oficial pe piața din România. În țara noastră, noua marcă va fi vândută prin rețeaua dealerilor Auto Italia. (28.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
PS:acum un an vedeam electicele la saloane auto, acum le putem vedea deja pe strada,CE E DREPT CAM RAR, dar saltul a fost urias: Nissan Leaf ,Mitsubishi (cu modelul iMiEV), Citroen (cu modelul C-Zero) şi Renault (cu modelele Fluence Z.E. şi Kangoo Z.E.) si sa nu uitam TESLA.
In 10-15 ani pretul bateriilor va scadea, iar eficienta va fi mult mai mare ,putem spera la autonomie dubla 200-300 km/incarcare.
la o masina iti trebuie punct de alimentare din 200 km in 200 km si daca mai prinzi un ambuteiaj pe autostrazile noastra "suspendate"!!!!
noi n-o sa avem niciodata asa ceva......poate 1-2 asa de fita..