STUDIU: 64% dintre americani se consideră şoferi "excelenţi"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent, desfăşurat de compania de asigurări Allstate, a scos în evidenţă faptul că americanii sunt foarte încrezători în calităţile lor la volan. Potrivit analizei, desfăşurată pe 1000 de subiecţi, 64% dintre americani se cred şoferi "buni" sau chiar "excelenţi".
Mai mult decât atât, 29% din cei intervievaţi susţin că regăsesc această calitate şi la prietenii lor. Totuşi, mai mult de jumătate dintre cei intervievaţi sunt de părere că şoferii slabi se află în statele învecinate. Aceeaşi părere proastă unanim împărtăşită există şi despre şoferii tineri sau cei mai în vârstă.
Deşi majoritatea celor intervievaţi s-au declarat şoferi buni, toţi au recunoscut că au avut erori la volan. 89% din subiecţi au recunoscut că depăşesc constant viteza maximă, 34% din ei au citit sau au trimis un SMS la volan, 45% au condus într-o stare avansată de oboseală, iar 15% au recunoscut că au şofat sub influenţa alcoolului.
Şi pentru a confirma "calităţile" la volan ale celor intervievaţi, Allstate susţine că 56% dintre subiecţi au fost implicaţi într-un accident, 29% dintre aceştia fiind şi vinovaţi.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză













c what I did there ?
Un sofer ce nu se crede cel mai tare de pe pamant (deci nu vorbim de romani), el va merge la limitele legale, el ii atent, el ii preventiv. Prin urmare, sansele de a face accident sunt drastic reduse.
Dar cum noi romanii suntem o adevarata rasa superioara...nu cred ca-i cazul sa se faca un sondaj. Nu exista un sondaj in lumea asta...la care sa ne putem cobora.
Aici permisul auto îl faci in 1 ora cu tot cu examenul teoretic si practic.
Am condus prin Europa dar ca in SUA prosti la volan mai rar.
Astia shimba banda fără semnal de cotitura , dacă ii zici ceva îți arată fuck you, la semafor trec pe roșu cam 70% , cind schimba banda cam rar privesc in oglinda sa vadă dacă nu agata pe cineva, dacă schimb banda nici unul nu-mi da voie sa o schimb pot sa stau cu semnalizatorul aprins minute la rând pana se găsește vreun european sa franeze sa-mi dea voie sa intru si eu pe banda.
Pe Higway pe prinsă banda care teoretic e cea mai rapida , conduc astia care merg cel mai încet care in mod normal ar trebui sa țină banda din dreapta ei merg pe banda nr1 cu under limit si fac un trafic de km.
Sunt atâtea greșeli in traficul american ca va zic mai prosti nu sunt in lume.
Cauza e ca prea ușor dau permisele ar trebuie sa facă ca in Europa sa facă carte vreo 3-5 luni si pe urma sa susțină 2 examene .
in estul salbatic aka rrrrromania e cam la fel.
- degeaba folosesc semnalul, caci atunci se sesizeaza celalat si imi inchide spatiul, ca sa nu pot sa ma incadrez pe banda
- degeaba merg incadrat pe banda corecta, caci mereu vor fi mai presusii de lege care vin prin invaluire, si se aseaza primii, pe trecerea de pietoni sau chiar in mijlocul intersectiei
- degeaba merg legal, pe banda 1, ca acolo sunt opriti neregulamentar pe avarii toti ceilalti, si in plus gaurile cele mai multe sunt acolo
- degeaba folosesc viteza maxim legala caci semafoarele sunt atat de "sincronizate" incat tre sa stai la toate rosiile (asta e si o strategie de crestere a consumului deci si mai mult combustibil platit la petrolieri - dovezi circumstantiale din nefericire, caci concretul e prea bine ascuns)
- degeaba am verde cand meseriasii trec pe rosu (chiar si masinile de politie cand NU sunt in nici un fel de intervenitie) si chiar pietonii si biciclistii sar pe rosu precum japonezii in avioanele din WW2
- si cel mai important. degeaba respect eu legile cand politia nu le sustine pedepsind pe cei care comit infractiuni si doar stau la panda, sa ia spaga, sai ciuguleasca ceva, si cel mai grav sa fie cei mai cei la incalcarea legilor rutiere
asa, ca macar in usa e sistemul o idee mai sanatos fata de ce e aici. in europa de vest e posibil sa fie mai bine ca in usa, dar nu stiu concret ca nu am experimentat