STUDIU: Internetul, principala sursă de informare pentru cei care vor o maşină
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent realizat de Colmar Brunton în Australia a scos la iveală faptul că ziarele şi revistele încep să piardă teren în faţa internetului atunci când vine vorba de tatonările care preced achiziţionarea unei maşini. 27 de procente dintre persoanele care au luat parte la acest studiu au declarat că televiziunea rămâne cea mai bună metodă de apreciere a valoarii unui brand auto, iar 24% dintre participanţi cred acelaşi lucru despre internet.
20% dintre persoanele care au participat la studiu au spus ca familia şi prietenii au o influenţă mare atunci când vine vorba de achiziţionarea unei maşini noi. 75% dintre respondenţi au declarat că lecturează recenziile publicaţiilor online atunci când se decid să achiziţioneze o maşină nouă, în timp ce doar 44% utilizează site-urile importatorilor pentru rezolvarea acestei probleme.
Studiul realizat de Colmar Brunton vine ca o lovitură pentru publicaţiile scrise, acestea fiind pe cale să piardă războiul cu internetul.
Doar 15 procente dintre participanţii la acest studiu au declarat că prin intermediul revistelor pot aprecia valoarea unei mărci auto. De asemenea, studiul a confirmat faptul că internetul rămâne prima alegere a oamenilor atunci cand se doreşte aflarea preţului unei maşini sau realizarea unei comparaţii cu un alt model dorit.
Via | GoAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













REVISTELE inseamna MARKETING curat , care da banul acela e mai bun.
De ce e asa ???
Pentru ca internetul e principala sursa de informare cand se achizitioneaza o masina .
MARKETING-ul e MARKETING , iar omul neinformat si care nu stie a fost si va fi MANIPULAT , marketing-ul e de mai multe feluri nu va asteptati sa fie scris iata BMW e mai bun ca Mercedes sau invers , sunt metode care favorizeaza sau in plus sau in minus cu un interes anume , sa aiba un impact asupra omului..