STUDIU: Internetul, principala sursă de informare pentru cei care vor o maşină
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent realizat de Colmar Brunton în Australia a scos la iveală faptul că ziarele şi revistele încep să piardă teren în faţa internetului atunci când vine vorba de tatonările care preced achiziţionarea unei maşini. 27 de procente dintre persoanele care au luat parte la acest studiu au declarat că televiziunea rămâne cea mai bună metodă de apreciere a valoarii unui brand auto, iar 24% dintre participanţi cred acelaşi lucru despre internet.
20% dintre persoanele care au participat la studiu au spus ca familia şi prietenii au o influenţă mare atunci când vine vorba de achiziţionarea unei maşini noi. 75% dintre respondenţi au declarat că lecturează recenziile publicaţiilor online atunci când se decid să achiziţioneze o maşină nouă, în timp ce doar 44% utilizează site-urile importatorilor pentru rezolvarea acestei probleme.
Studiul realizat de Colmar Brunton vine ca o lovitură pentru publicaţiile scrise, acestea fiind pe cale să piardă războiul cu internetul.
Doar 15 procente dintre participanţii la acest studiu au declarat că prin intermediul revistelor pot aprecia valoarea unei mărci auto. De asemenea, studiul a confirmat faptul că internetul rămâne prima alegere a oamenilor atunci cand se doreşte aflarea preţului unei maşini sau realizarea unei comparaţii cu un alt model dorit.
Via | GoAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
REVISTELE inseamna MARKETING curat , care da banul acela e mai bun.
De ce e asa ???
Pentru ca internetul e principala sursa de informare cand se achizitioneaza o masina .
MARKETING-ul e MARKETING , iar omul neinformat si care nu stie a fost si va fi MANIPULAT , marketing-ul e de mai multe feluri nu va asteptati sa fie scris iata BMW e mai bun ca Mercedes sau invers , sunt metode care favorizeaza sau in plus sau in minus cu un interes anume , sa aiba un impact asupra omului..