STUDIU: Internetul, principala sursă de informare pentru cei care vor o maşină
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent realizat de Colmar Brunton în Australia a scos la iveală faptul că ziarele şi revistele încep să piardă teren în faţa internetului atunci când vine vorba de tatonările care preced achiziţionarea unei maşini. 27 de procente dintre persoanele care au luat parte la acest studiu au declarat că televiziunea rămâne cea mai bună metodă de apreciere a valoarii unui brand auto, iar 24% dintre participanţi cred acelaşi lucru despre internet.
20% dintre persoanele care au participat la studiu au spus ca familia şi prietenii au o influenţă mare atunci când vine vorba de achiziţionarea unei maşini noi. 75% dintre respondenţi au declarat că lecturează recenziile publicaţiilor online atunci când se decid să achiziţioneze o maşină nouă, în timp ce doar 44% utilizează site-urile importatorilor pentru rezolvarea acestei probleme.
Studiul realizat de Colmar Brunton vine ca o lovitură pentru publicaţiile scrise, acestea fiind pe cale să piardă războiul cu internetul.
Doar 15 procente dintre participanţii la acest studiu au declarat că prin intermediul revistelor pot aprecia valoarea unei mărci auto. De asemenea, studiul a confirmat faptul că internetul rămâne prima alegere a oamenilor atunci cand se doreşte aflarea preţului unei maşini sau realizarea unei comparaţii cu un alt model dorit.
Via | GoAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
REVISTELE inseamna MARKETING curat , care da banul acela e mai bun.
De ce e asa ???
Pentru ca internetul e principala sursa de informare cand se achizitioneaza o masina .
MARKETING-ul e MARKETING , iar omul neinformat si care nu stie a fost si va fi MANIPULAT , marketing-ul e de mai multe feluri nu va asteptati sa fie scris iata BMW e mai bun ca Mercedes sau invers , sunt metode care favorizeaza sau in plus sau in minus cu un interes anume , sa aiba un impact asupra omului..