TOP 10 masini italiene din toate timpurile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Portalul AskMen.com a realizat un top 10 al masinilor italiene din toate timpurile. Foarte interesant, desi Italia auto este sinonima cu Ferrari, Maserati, Lamborghini sau Alfa Romeo, americanii nu au evitat sa introduca intre cele mai interesante masini italiene ale tuturor timpurilor si modele care sunt la indemana oricui, jurnalistii de peste Ocean fiind atrasi spiritul practic de care dau dovada uneori italienii.
10. Fiat PANDA - Ales Masina Anului in Europa in 2004, Fiat Panda este dovada clara a faptului ca italienii pot sa construiasca masini de succes fara a introduce sub capota motoare de la V8 in sus. Modelul a debutat in 1980, fiind desenat de Giugiaro, iar succesul sau a fost imediat datorita pretului si spiritului practic de care da dovada.
9. MASERATI BORA - Una dintre cele mai atractive modele construite vreodata de Maserati, Bora a fost construit intre 1971 si 1980 si reusea sa ajunga la un maxim de 265 de kilometri pe ora.
8. FERRARI 308 GTB/GTS - Modelul a fost un succes instant la mijlocul anilor '70, acesta fiind atat de fiabil incat a devenit astazi o piesa de colectie care este considerata deloc scumpa ca intretinere in comparatie cu alte astfel de masini. 308 GTB (coupe) si GTS (targa) au fost construite intre 1975 si 1984, dispunand de motoare V8 montate central.
7. Lancia STRATOS - Unul dintre cele mai performante modele construite de Lancia, Stratos a atras intotdeauna prin forma sa dinamica si prin ampatamentul scurt, elemente care impun modelul italian ca pe o sportiva autentica.
Stratos avea sub capota un motor V6 de origine Ferrari. A fost produs in doar 500 de exemplare, modelul Lancia fiind astazi unul dintre cele mai cautate de pe piata.6. ALFA ROMEO SPIDER - Desi Alfa Romeo a fost poreclita de multi "Ferarri-ul saracului", marca originara din Milano a considerat intotdeauna ca acesta este un compliment adus formelor si performantelor modelelor sale. Spider 1967 dispunea de un motor de 2.0 litri cu injectie directa si de o manevrabilitate de top, ceea ce l-a facut sa intre in topul celor mai apreciate modele de catre Alfisti, comunitatea fanilor marcii italiene.
5. LAMBORGHINI MURCIELAGO - Modelul cu tractiune integrala al marcii din Sant'Agata Bolognese a reusit, reuseste si va reusi intotdeauna sa atraga privirile trecatorilor. Fie datorita designului sau agresiv, fie multumita motorului V12 de sub capota care suna exact asa cum pare la o simpla trecere in revista a performantelor sale.
4. Ferrari 250 GTO - lansat in premiera in 1962, intr-o vreme a masinilor care se pregateau sa devina obiecte de colectie, GTO le-a intrecut pe toate datorita unei colectii de atribute care ar face invidios orice iubitor de masini de cult: design maiestuos, performante de top, succes in motorsport, dar si un comportament de sosea civilizat atunci cand era nevoie.
3. FIAT 500 - Micutul model al celor de la Fiat este emblema constructorului din Torino si reuseste sa intre pe podiumul celor de la AskMan.
Acestia nu precizeaza insa care dintre cele doua generatii complet diferite ale modelului a reusit clasarea pe a treia treapta a podiumului, insa consideram ca un cumul de atribute ale amandurora a facut ca iubitorul Cinquecento sa iasa in evidenta.2. LAMBORGHINI COUNTACH - Produs intre 1974 si 1989, modelul italian a fost cel care a popularizat designul angular, tranformandu-l intr-o caracteristica a modelelor sport adevarate. Numele sau este o expresie prin care piemontezi gratuleaza femeile foarte frumoase. Dispunea de un V12 montat central longitudinal care, pentru o mai buna distributie a maselor, a fost dispus cu partea frontala inspre spatele masinii.
1. FERRARI ENZO - Enzo este dovada vie a faptului ca tehnologia din Formula 1 poate fi transferata pe sosea. Denumit dupa fondatorul companiei, Enzo, modelul italian dispune de toate elementele tehnologice care caracterizeaza un model de super-performanta si, in plus, vine cu un motor V12 de 6.0 litri care il arunca in 3.1 secunde de la 0 la 100 km/h. In plus, designul sau este elementul hotarator in numirea lui Enzo pe prima pozitie. Au fost produse 400 de exemplare in trei ani, intre 2002 si 2004.
via | AskMen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Ola Kallenius, șeful Mercedes-Benz și președintele Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, a criticat planul Uniunii Europene de a interzice vânzarea de mașini noi cu motoare termice din 2035. Oficialul avertizează că acest plan ar putea duce la o prăbușire a pieței auto europene și că este nevoie de o "trezire la realitate." (12.08)
-
Rolls-Royce Phantom, modelul etalon al mărcii britanice, sărbătorește 100 de ani de existență. De-a lungul timpului, unul din cele mai longevive modele de lux din istorie a fost deținut de personalități celebre, inclusiv de către artiști consacrați ai secolului 20. (11.08)
-
Tesla nu va fi prezentă la Salonul Auto de la Munchen din această toamnă, potrivit unui comunicat oficial al organizatorului. Marca americană de mașini electrice nu a oferit nicio explicație pentru absența sa de la ediția din acest an a salonului. (11.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro
-
Audi RS6, vânzări record în prima jumătate a anului 2025
-
Hyundai pregătește un rival pentru Renault 4 electric: debut la Munchen
-
Noul Opel Grandland Electric AWD: primul Opel electric cu tracțiune integrală
Cred ca de la VW :D.
E adevarat ca se va lasa cu "cum ba sa pui masina aia pe locul 3?" dar ... merita sa incercati :D
Si sa fim seriosi, la 20000 un golf platesti jumate marca, nu precizia nemteasca!
atunci lasat cu vrageale de avans de la nemt, ca nu mai exista asa ceva, de asta vw ai ajuns sa vinzi masinile la pret de renault sau ford. din causa ca nu mai au avans la calitate