Toyota: "Nu vom transforma Prius într-un brand separat"

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 27.06.2011
Un oficial Toyota a declarat că actualul Prius nu va da naştere unui brand separat, dedicat modelelor hibride, aşa cum s-a zvonit în utlima perioadă.

După mai multe speculaţii, care vizau naşterea unui nou brand sub umbrela Toyota, oficialii brandului japonez au făcut lumină. În trecut, mai multe publicaţii de specialitate au vorbit despre posibilitatea de a vedea un brand dedicat produselor hibride, ce ar putea purta numele pionierului Prius. Niponii au infirmat acest zvon, declarând că nu vor separa unul dintre cele mai de succes modele ale lor de numele celui mai mare producător auto din lume.

Informaţia a venit de la însuşi Ed Laroque, manager de marketing pentru dezvoltare tehnologică, care a subliniat importanţa numelui Prius pentru Toyota. În prezent, modelul hibrid este al treilea cel mai vândut produs din gama japonezilor şi se bucură de o imagine iconică la nivel mondial. "Ar fi o greşeală să aplicăm emblema Prius unor alte modele, în condiţiile în care hibridul are propria istorie şi identitate", a explicat laroque.

În prezent, pe piaţa mondială sunt vândute doar două variante de Prius: cea standard şi derivatul său familist, Prius V sau Prius Alpha.

Pe viitor, Toyota ne promite o versiune alimentată la priză a hibridului şi un derivat compact, botezat Prius C, anticipat deja de un concept. 

via | caranddriver

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru