Volkswagen: Transmisia automata clasica este moarta!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen va renunta definitiv la transmisiile automate traditionale – cu convertor de cuplu, acestea fiind inlocuite cu succes de unitati DSG. Volkswagen considera ca transmisia DSG este superioara unei transmisii automate conventionale din toate punctele de vedere, motiv pentru care nu mai are rost sa foloseasca in continuare unitatile conventionale. Volkswagen a dat exemplu modelul Golf VI, care beneficiaza de transmisii automate DSG si motoare supaalimentate TSI, care il ajuta sa fie mai rapid decat generatia precedenta, in timp ce imbunatateste economia de carburant.
“Transmisia automata este de domeniul trecutului. DSG ofera atat de multe beneficii incat nu are sens sa continuam dezvoltarea unei cutii automate conventionale.”, a declarat managerul general al diviziei Volkswagen din Australia, Peter Dierks.
Via | Drive
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice













Mi-ar place un motor TSI cu DSG de 7 trepte. Ar fi ideal.
Parca BMW-ul a zis ca nu trece la DSG si cotinua cu o cutie automata dar cu mai multe trepte .
S-a rezolvat :)
Atentie, celelalte cutii de pe piata (precum cea BMW tip- step-tronic) in mare majoritate nu mai sunt automate clasice ci cutii automatizate (vezi tiptronicul). DSG are doar dublu "ambreiaj" dar in afara acestuia e foarte asemanatoare cu "tiptronicul".
Si sa nu ne iluzionam - cutiile de viteze nu sunt facute de producatorii de masini. Ei doar le asambleaza. Adevaratii producatorii sunt unii ca AISIN, Getrag, ZF adica doar cateva companii care produc pentru toata lumea. Asta ma face sa cred ca in curand vom putea vedea "DSG" si pe alte masini.
Dealtfel NIssan GT-R si Porsche folosesc acum astfel de cutii.
Parerea mea e ca VW se cam hazardeaza: or fi DSG-urile cutii exceptionale cand vorbim de rapiditatea raspunsului la schimbarea treptelor, insa sunt departe de a fi fiabile si de a suporta pe termen lung un cuplu ridicat sau socuri cauzate de acesta.
Cutiile automatizate par insa o solutie care impaca toate aspectele.