BMW pregăteşte lansarea lui X7, rival pentru Mercedes GL

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 11.11.2010
Cererea pentru vehicule premium de mari dimensiuni, înregistrată pe piaţa din China, îi face pe bavarezi să se gândească la renaşterea proiectului X7, un SUV poziţionat în segment cu Mercedes GL.

Esential

30 de centimetri ar urma să fie diferenţa de lungime dintre actualul X5 şi viitorul X7.

Zvonurile despre un posibil SUV de mari dimensiuni în gama BMW nu sunt o noutate, presa speculând deja pe marginea acestui subiect în urmă cu mai mulţi ani. Informaţiile revin în actualitate după o declaraţie oficială, care confirmă practic intenţiile bavarezilor pentru lansarea unui rival al actualului Mercedes GL.

Friedrich Eichiner, directorul financiar BMW, a declarat că se ia în calcul renaşterea proiectului botezat de presă X7, anulat în 2008 din cauza unor probleme financiare generate de criza economică accentuată. În condiţiile pieţei mondiale actuale, care manifestă o cerere intensă pentru vehicule premium de mari dimensiuni, cum este China, BMW intenţionează să acorde atenţie proiectului care urmăreşte lansarea unui frate mai mare pentru X5.

Germanii speră de asemenea şi într-o revigorare rapidă a pieţei din Statele Unite, acolo unde publicul este obişnuit cu SUV-uri de mari dimensiuni. Dacă va ajunge pe linia de asamblare, X7 va fi vândut cu siguranţă şi pe pieţe importante ca Rusia şi Germania, acolo unde BMW înregistrează de asemenea o cerere importantă.

Viitorul X7 va completa gama de vehicule cu apetit pentru off-road a constructorului german, compusă în acest moment din X1, X3, X5 şi X6.

Modelul va adopta dimensiuni generoase, urmând să măsoare cu 30 de centimetri mai mult decât X5, ceea ce se traduce într-o lungime care depăşeşte 5 metri. În aceste condiţii va fi uşor ca habitaclul să fie adaptat pentru şapte pasageri, ca şi în cazul rivalului Mercedes GL.

Din punct de vedere tehnic, X7 va prelua componente de la actualul Seria 7, printre care foarte probabil şi trenul de rulare hibrid, care va da naştere versiunii ActiveHybrid X7. 

via | WCF

Comentarii (14)

  • "... apetit pentru off-road ..." ?
    BMW-urile nu s-au remarcat prin performante offroad , abia Audi Q7 a putut , cei drept ma refer la adevarate masini pentru teren accidentat precum cele Land Rover , nu la oricare SUV 4x4
    4 6
  • BMW a cam dat-o in bara cu designul in ultimul timp.Poate asa se va inscrie pe lista neagra precum Volvo si Saab si da faliment.
    1 17
  • abc_e?
    @AdrianosFidi
    ce-a putut Q7?
    10 3
  • eu as investi intr-un super car, ca de astea mari au destule... x-uri nu mai vorbesc....deci s-ar preta un super car si...zic un coupe cu 4 usi.stiu au in vedere dar...vresu sa le vad in carne si oase
    4 3
  • Un concurent pentru GL este bine venit.
    4 3
  • @abc_e?
    l-am vazut intr-o emisiune zicand era bun ( dar nu foarte ) la offroad lucru care l-a si demonstrat + Quattro depaseste xDrive
    4 7
  • abc_e?
    @AdrianosFidi
    Quattro si xDrive au principii diferite de functionare asa ca nu te grabi sa spui ca e unu mai bun ca altul.
    Daca Audi/BMW aveau cerere pt masini off-road, faceau, sunt convins, dar deocamdata lumea vrea altceva de la aceste branduri premium.
    2 2
  • @adrianos...
    cum sa pui botu la toate prostiile??? cum sa crezi ca ditamai sufrageria are un comportament are un comportament bun off-road????pfffff
    4 3
  • DE CE VORBI DESPRE AUDI?
    Comparatia daca nu ma insel era intre Mercedes si BMW. Prin urmare ce treaba are AUDI in povestea asta.?Si daca tot vorbiti de performante OFF ROAD, singurii din ecuatia asta care chiar au traditii la acest capitol dintre constructorii germani sun cei de la Mercedes. Doar G-UL este o masina de teren autentica, demna sa stea langa DEFENDER, WRANGLER, LAND CRUISER etc ... GL-UL insa a preluat foarte multe dintre calitatie sale, iar celor de la BMW le va fi greu sa -l concureze.

    @ADRIANOS - Q7 a fost desemnat cel mai 4X4 SUV de lux. Nu are nici o legatura cu OFF ROAD-UL. Si cand vorbesti de LR ca masini off-road precizeaza despre ce LR este vorba. Pentru ca daca si Freelander este "un adevarat 4x4" inseamna ca e si DUSTERUL, nominalizat si el de altfel ca si castigator al unei clase la testul de care vorbeai.
    @EDI - cunostiintele tale despre OFF - ROAD sunt invers proportionale cu ura furibunda pentru tot ceea ce este german. Cand te referi la "sufragerie" te-ai gandit si la H1 sau la defenderul de 110 ? Eu inteleg ca dusmania iti intuneca judecata, insa risti sa pari la fel de habarnist ca si aia pe care nu eziti sa-i condamni.
    5 0
  • @abc_e?
    n-am zis ca au cerere pt offroad , doar ca au reusit sa faca un model bunicel pentru asa ceva
    2 0
  • @edi80
    performantele off road nu tin cont de marime , off-topic : tu n-ai auzit de camioane off road ?
    2 0
  • @mihai
    corect la faza cu LR , dar n-am zis toate
    1 0
  • Q7
    Q7 NU e masina de teren. e un expres de lux eventual... dar de teren in nici un caz. Q7 si X5 se descurca amandoua pe drumuri forestiere si cam atat....
    1 0
  • anul viitor o sa faca x8!!!!apoi x9
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru