STUDIU: O treime din şoferii din Europa nu ştiu aproape nimic despre anvelope
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cei de la Goodyear au făcut un studiu la nivel european pentru a afla cum văd şoferii iarna şi cum se pregătesc pentru ea. Studiul a avut un eşantion de 3.500 de şoferi din Belgia, Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie şi a fost efectuat în perioada 31 august - 9 septembrie. Aparent, unul din trei şoferi intervievaţi a recunoscut că nu ştie aproape nimic despre cum influenţează anvelopele distanţa de frânare a vehiculului sau aderenţa acestuia pe şosea. Atât testul ADAC, cât şi un test efectuat de cei del a Auto Express a relevat faptul că diferenţa dintre o anvelopă de iarnă şi o anvelopă de vară la frânarea pe zăpadă este de 25 de metri, ceea ce echivalează cu lungimea a şase maşini.
"Unele ţări cer prin lege utilizarea anvelopelor de iarnă, altele ştiu pur şi simplu că nu pot trece peste iarnă fără ele. Anvelopele de iarnă îmbunătăţesc semnificativ aderenţa şi reduc distanţele de frânare la temperaturi scăzute deoarece, spre deosebire de anvelopele de vară, acestea nu îşi pierd elasticitatea.
Acest lucru le permite să menţină o tracţiune mai bună la temperaturi scăzute, precum şi în condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă", a declarat Tom Delforge, Director de Comunicare al Goodyear Dunlop pentru Europa Orientul Mijlociu şi Africa.Recomandarea specialiştilor în domeniu este ca şoferii să treacă la anvelopele de iarnă din momentul în care temperaturile scad sub şapte grade Celsius. Spre deosebire de anvelopele de vară, pneurile speciale pentru iarnă au o compoziţie care le împiedică să îşi piardă elasticitatea, oferind un nivel superior de aderenţă în condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă. În plus, profilul anvelopei este realizat special pentru a nu îngropa roata în zăpadă şi pentru a arunca apa în afara suprafeţei de contact cu şoseaua.
Via | GoodYear
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Dacia a anunțat oficial numele noului său CEO. Marca românească va fi acum condusă de către Katrin Adt, care îl înlocuiește pe Denis Le Vot. (01.09)
-
La licitația organizată de celebra casă RM Sotheby's, cu ocazia Monterey Car Week, acest Ferrari Daytona SP3 tocmai s-a vândut cu 26 de milioane de dolari. Banii vor fi utilizați în scopuri caritabile. (19.08)
-
Noul BYD Seal 6 DM-i: model hibrid cu autonomie electrică de 105 kilometri și preț de 36.500 euro
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
Comentarii (2)