STUDIU: O treime din şoferii din Europa nu ştiu aproape nimic despre anvelope
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cei de la Goodyear au făcut un studiu la nivel european pentru a afla cum văd şoferii iarna şi cum se pregătesc pentru ea. Studiul a avut un eşantion de 3.500 de şoferi din Belgia, Franţa, Germania, Italia, Polonia, Spania şi Marea Britanie şi a fost efectuat în perioada 31 august - 9 septembrie. Aparent, unul din trei şoferi intervievaţi a recunoscut că nu ştie aproape nimic despre cum influenţează anvelopele distanţa de frânare a vehiculului sau aderenţa acestuia pe şosea. Atât testul ADAC, cât şi un test efectuat de cei del a Auto Express a relevat faptul că diferenţa dintre o anvelopă de iarnă şi o anvelopă de vară la frânarea pe zăpadă este de 25 de metri, ceea ce echivalează cu lungimea a şase maşini.
"Unele ţări cer prin lege utilizarea anvelopelor de iarnă, altele ştiu pur şi simplu că nu pot trece peste iarnă fără ele. Anvelopele de iarnă îmbunătăţesc semnificativ aderenţa şi reduc distanţele de frânare la temperaturi scăzute deoarece, spre deosebire de anvelopele de vară, acestea nu îşi pierd elasticitatea.
Acest lucru le permite să menţină o tracţiune mai bună la temperaturi scăzute, precum şi în condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă", a declarat Tom Delforge, Director de Comunicare al Goodyear Dunlop pentru Europa Orientul Mijlociu şi Africa.Recomandarea specialiştilor în domeniu este ca şoferii să treacă la anvelopele de iarnă din momentul în care temperaturile scad sub şapte grade Celsius. Spre deosebire de anvelopele de vară, pneurile speciale pentru iarnă au o compoziţie care le împiedică să îşi piardă elasticitatea, oferind un nivel superior de aderenţă în condiţii de carosabil umed, zăpadă, noroi şi gheaţă. În plus, profilul anvelopei este realizat special pentru a nu îngropa roata în zăpadă şi pentru a arunca apa în afara suprafeţei de contact cu şoseaua.
Via | GoodYear
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
-
Volvo XC60 a devenit oficial cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile. SUV-ul de dimensiuni medii a reușit să depășească vechiul Volvo 240 la acest capitol. (25.06)
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Sistem mild-hybrid pentru Toyota Land Cruiser: motor diesel de 2.8 litri
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
Comentarii (2)