Honda CR-V a debutat la Salonul Auto de la la Los Angeles

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 17.11.2011
Honda CR-V a trecut peste dificultăţile cu furnizorii şi a debutat în premieră mondială la Salonul Auto de la Los Angeles. Modelul prezintă un aspect foarte apropiat de cel al conceptului pe care este bazat.

Honda a adus noua generaţie a lui CR-V la Salonul Auto de la Los Angeles. Fanii mărcii se temeau că modelul nu va apuca debutul de la acest salon din cauza problemelor legate cu furnizorii din Thailanda, dar japonezii au reuşit să rezolve şi aceste dificultăţi şi spun că vor oferi la vânzare modelul CR-V în SUA până la finele anului. Sunt şanse mari ca lista de aşteptare pentru noul CR-V să se întindă pe mai multe luni.

Noul CR-V a fost prefigurat de un concept apropiat de producţie, diferenţa dintre cele două modele fiind insignifiantă. Practic, modelul de serie nu are jante la fel de agresive precum cele ale conceptului, anumite elemente de caroserie nu mai au un finisaj lucios, iar blocurile optice faţă şi spate au o altă grafică. Formele şi silueta lui CR-V au rămas neschimbate de la concept la versiunea de serie, obicei care nu mai surprinde fanii Honda. În comparaţie cu vechiul CR-V, noul model are aceeaşi lăţime şi acelaşi ampatament, dar este mai scurt cu doi centimetri şi mai scund cu 2.5 centimetri.

La nivelul interiorului, noul Honda CR-V prezintă un aspect mai premium şi are un set de ceasuri de bord cu un aspect atrăgător. Americanii se vor bucura şi de integrarea intefeţei Pandora pentru radio prin internet, alături de o funcţie de citire şi scriere a SMS-urilor prin sistemul i-MID (intelligent Multi-Information Display). i-MID este oferit pe modelele Honda CR-V echipate cu sistem de navigaţie.

Honda CR-V păstrează configuraţia cu cinci locuri, iar bancheta din spate este rabatabilă 60/40 şi se bucură de un sistem de pliere simplificat.

Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, Honda oferă noul CR-V cu un motor i-VTEC de 2.4 litri, cu patru cilindri în linie, care dezvoltă 185 CP şi 220 Nm, cuplat unei transmisii automate cu cinci trepte. Modelul a fost echipat şi cu un sistem nou de tracţiune integrală, numit Real Time All-Wheel-Drive, cu sistem inteligent de control. Pentru moment, nu există informaţii despre versiunea europeană a noului CR-V şi ce motorizări va folosi acesta.

Via | HondaUSA

Comentarii (5)

  • Acceptabil
    ( pentru admini: daca sunt in pagina asta si vreau sa comentez dar nu sunt inscris e aiurea ca dupa inscriere sa ma duca pe index si nu inapoi aici. E pacat)

    Ma gandesc ca poate Honda are o strategie mai deosebita din moment ce refuza sa aduca la zi cutiile de viteza si aspectul masinii.
    Se stie ca sunt conservatori dar parca exagereaza.
    Desi vanzarile sunt in scadere si in America ei au totusi o valoare de piata enorma (probabil pentru ca produc si altele nu doar masini).
    Strict personal consider ca Honda coboara sigur sub Toyota ca aspect si finisari si desi cu noul Accord se doreau Premium pariez ca in 5 ani vor fi sub Kia.

    Toate acestea ne doare. Ne doare profund pentru ca Honda avea ceva special, rezona intr-un anume fel.
    8 2
  • sa nu te prinda caligula
    1 6
  • cosmin
    honda crv
    Au reusit sa combine pontiac aztek cu ssangyong rodius.
    Pacat.... chiar admiram honda.
    8 2
  • aiurea
    Fara personalitate, incolora, insipida,inodora! Si mai zic unii ca cei de la VAG sunt invechiti si plicticosi! Chiar imi placea Honda, insa acum..........!
    4 3
  • Personal, nu sunt deranjat de simplitatea designului, avand in vedere masa de masini absolut obositoare din punct de vedere vizual, cu denumiri pompoase ale limbajului de design. In schimb, pot spune ca au calcat stramb in cateva capitole.
    In primul rand, spatele mi se pare cel putin ciudat si fara prea mare legatura cu restul masinii, iar asta se pare ca devine o problema din ce in ce mai vizibila cu fiecare generatie de CR-V lansata.
    In al doilea rand, cum bine zicea cineva mai sus, se incapataneaza sa ramana cu aceleasi tehnologii ca acum 10-15 ani din punct de vedere ar grupului motopropulsor, venind mereu doar cu mici imbunatatiri care incep sa devina necompetitive. Honda intotdeauna a procedat asa, cu exceptia a 2 mari salturi, unul cu CVCC in anii '70 si celalalt cu VTEC in anii '80, dar parca de cand fondatorul lor a intrat in nefiinta se incapataneaza sa ramana blocati pe acelasi palier de gandire, parca atemporal.
    "Reversul" medaliei este ca au fiabilitatea de partea lor, fara discutie, dar incepe sa devina putin cam dificil sa te mai impui cu asa ceva cand lumea schimba masinile mult mai des decat acum 20 si ceva de ani, iar competitorii vin de la generatie la generatie cu salturi tehnologice remarcabile.
    In al treilea rand, vad ca a intrat in obiceiul lor sa renunte la niste mici artificii traditionale care le mai ofereau cat de cat un atuu fata de altii. Spre exemplu, acest nou CR-V renunta la spatiul liber dintre consola centrala si cutia de depozitare dintre scaune in favoarea solutiei clasice deja de a le uni. O chestiune atat de simpla care dadea impresia unui spatiu de neegalat si, fara nici un fel de exagerare, chiar castiga clienti in detrimentul altor marci, acum a fost eliminata.
    Nu ma intereseaza soarta Hondei in general, putin imi pasa daca or sa fie depasiti de Hyundai, dar nu pot sa nu-mi exprim dezamagirea vis-a-vis de procesul de "banalizare" prin care trece o marca deosebita, pentru care aveam un respect si o apreciere anume. Problema lor e ca si-au creat de-a lungul istoriei o imagine de marca foarte puternica iar acum nu o mai sustin cu ceva solid.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru