Accident spectaculos intre un Ferrari 458 Italia si... un copac

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 14.08.2010
Un exemplar al modelul Ferrari 458 Italia a fost surprins de un locuitor al orașului Maranello la scurt timp după ce a percutat un copac situat pe marginea șoselei. Mașina fusese achiziționată cu doar o zi înainte.

Dacă până acum ne obişnuisem ca modelele produse de Ferrari să aibă probleme la motor şi să se aprindă din senin, de această dată vorbim despre o eroare gravă a şoferului. Un exemplar al modelului 458 Italia a fost filmat de un locuitor al oraşului Maranello la scurt timp după ce supercar-ul italian a făcut cunoştinţă cu un copac. Exemplarul fusese achiziționat cu doar o zi înainte și a fost surprins de camera video a aceluiași locuitor pe strazile orașului italian. Din fericire, şoferul lui 458 Italia nu a fost rănit.

Supercarul italian dispune de unitatea V8 de 4.5 litri capabilă să producă 578 de cai putere la o turaţie de 9.000 rpm şi poate să dezvolte un cuplu motor maxim de 540 Nm la o turaţie de 6.000 rpm. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.4 secunde, iar viteza maximă cu care poate rula 458 Italia este de 325 km/h.

Via | GTSpirit

Comentarii (20)

  • dal in masa ca are bani de altul! o fii unu ca copilul lu Prigoana!
    18 4
  • TAMPIT!
    17 3
  • bine ca soferul nu a patit nimik
    masina se poate repara (daca nu era asigurata)
    14 1
  • accident
    parca asta e ,,spectaculos,,?!
    nu vad aici nici-un spectacol!!!
    15 5
  • Prost sa fii, Ferrari sa ai...
    18 6
  • ce onoare pe copacu' ala
    ha ha ha se-ndoaie la fel ca orice rabla!!!!
    10 8
  • scuderia
    pacat
    pacat ca multi tampiti poseda masini bune
    12 2
  • @ccp
    Asta e si ideea, sa se deformeze cat mai mult ca daca nu te omoara forta impactului. Cu cat se deformeaza mai mult cu atat forta impactului se micsoreaza. Normal, se deformeaza pana intr-un anumit punct. Da n-ai cu cine, fizica ne omoara.
    10 1
  • ferrari anti-stupid school
    Eu stiam ca acu cativa ani trebuia sa promovezi ceva scoala de pilotaj pentru a fi demn de a cumpara un Ferrari, trebuia sa fie si ei de acord ca tu sa-ti cumperi unul.Ce s-a intamplat cu strategia asta?Era o idee buna.

    Apropo, modelul asta e urat si.3 tevi de esapament?Parca e un tuning de prost gust.
    10 2
  • Vortex66
    lol
    @mowgli: ii cel mai frumos ferrari de pana acum, nu stiu despre ce naiba vorbesti
    2 6
  • @vortex66
    Prietene, gusturile nu se discuta.Nu-mi place nici ford focus ;) iar ce-mi place mie nu-ti place tie.Eu cred ca e normal.Tu ce zici?
    6 3
  • @replikate
    te iei prea in serios amice(s-ar putea sa ai surprize neplacute daca ''ne batem in de-ale fizicii'')...imagineaza-ti ca stiam si eu de ce se deformeaza asa o masina la impact!!!!
    aoleu m-am prins(ce greu sint de cap) ai ferrari si te-ai simtit ofensat ca ti-am facut masina rabla...ma scuzi!!!
    3 2
  • again
    Inca ceva.Cel mai frumos Ferrari? dar de GTO? 512? Testarossa? 355, 348? F40, F50? Eu cand vorbesc de Ferrari vorbesc de Ferrari pe vremea cand faceau masini de performanta, nu de bagare in seama pe bulevard.Pe vremea cand nu orice pustan de 18 ani putea tine pe drum un Ferrari.Ma rog? cui ii pasa de istorie ca doar nu aveau jde mii de cai, suspensii active, diferential la fel, electronica de la naveta Columbia si alte fitze deastea.
    3 1
  • @mowgli
    "Eu cand vorbesc de Ferrari vorbesc de Ferrari pe vremea cand faceau masini de performanta, nu de bagare in seama pe bulevard"

    Pai asta e foarte de performanta. Se bate cu Enzo ca timp pe circuit si este cu mult peste 430. Corect, gustul nu se poate discuta. Unora le place altora nu, insa faptul ca e cel mai performant ferrari ( entry level ) scos vreodata este o certitudine. Eu sunt de parere ca avem nevoie de masini pionier care sa revolutioneze solutii noi ce peste ani sa ajunga standard la toate masinile. Daca stai sa te gandesti corect, toate ferrariurile sufera de "fitze tehnologice" fiind tot timpul in avangarda pentru perioada in care au aparut. Normal ca acum ti se par normale frana pe disc suspensii independente injectie electronica etc. dar a fost o vreme cand nu existau si tot masini ca ferrari au incercat sa le dezvolte si probabil ca au fost criticati pentru asta. Progresul uman se face prin impingerea limitelor mereu si mereu si prin probarea unor solutii noi.
    4 1
  • Fericire?
    vreau sa rectific un pic din articol: "din NEfericire DOBITOCUL de sofer nu a patit nimic!"
    asta demonstreaza inco odata ca daca ai bani multi asta nu inseamna automat ca esti pilot de supercar. ADN-ul se mosteneste, nu-l poti cumpara!
    3 1
  • tavione
    @mowgli
    prietene, ne tii noua discursuri despre tuning de prost gust si istoria ferrari, dar esti indeajuns de limitat incat sa nu'ti dai seama ca acele trei tevi de evacuare sunt un omagiu adus lui f40 ;)..... eu zic sa te intorci la tine in comuna si sa'ti vezi de prasit, ca de masini nu prea ai habar.....
    0 1
  • corleone zice
    cu siguranta i-a sarit copacul in fata si nu l-a putut evita....de altfel soferul nu are nici o vina..:)) bafta
    1 1
  • Octavian
    modena si italia sunt dupa mine cele mai frumoase ferrari-uri. Nu ca as zice nu la Enzo, dar este in alta categorie de pret :P.
    1 0
  • contra inuiatilor (el nu ..ferrari , ferrari ...)
    vreti nu vreti evacuarea este by VITAN , nu tot ce este italian este o referinta de design cum la fel nu orice omagiu adus are efectul dorit ,nu mai fiti dobitoci fiindca oricarei marci poti sa ii aduci reprosuri fata de anumite elemente
    1 0
  • kleftis
    :-?
    pare o inscenare...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru