Actualul Mercedes-Benz E-Klasse a ajuns la borna 500.000
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz a produs 500.000 de unităţi E-Klasse sedan ale generaţiei W212. Generaţia actuală este în fabricaţie din 2009 la fabrica din Sindelfingen şi a înlocuit seria numită W211. uzian germană este cea mai mare unitate de producţie a celor de la Daimler AG, iar E-Klasse este unul dintre cele mai bine vândute modele Mercedes lansate până acum, fiind construit în peste 10 milioane de unităţi pe parcursul a 60 de ani de existenţă.
Exemplarul aniversar este un E 350 4Matic destinat unui client din Statele Unite ale Americii, vopsit în nuanţa Arctic White. Pe lângă numărul mare de unităţi construite în doar trei ani, cei de la Mercedes-Benz au subliniat faptul că hotarul de producţie atins îi aparţine lui E-Klasse sedan, versiunile wagon, coupe sau cabrio nefiind incluse la numărătoare.
Actuala generaţie a lui E-Klasse va primi un facelift în 2013, iar modificările aplicate îl vor face pe acest model mai atractiv şi mai avansat din punct de vedere tehnologic.
Partea frontală va deveni mai elegantă, iar posteruiorul va fi schimbat complet. Singurele elemente care vor fi păstrate integral sunt portierele din faţă, plafonul şi suprafeţele vitrate. La capitolul tehnologie, modelul va avea un sistem îmbunătăţit de vedere pe timp de noapte, care va detecta şi animalele de pe marginea drumului, un sistem de direcţionare a luminii farurilor cu ajutorul LED-urilor şi o suspensie revizuită, care va fi mult mai confortabilă.Via | WorldCarfans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Oliver Blume, șeful Grupului Volkswagen, este de părere că producătorii chinezi de mașini electrice ar trebui să aibă posibilitatea de a evita noile taxe vamale cu condiția ca aceștia să investească în Uniunea Europeană. (08.10)
-
Stellantis a inițiat un proces federal împotriva Sindicatului Muncitorilor din Industria Auto (UAW), acuzând sindicatul că a încălcat contractul prin amenințarea cu greva din cauza întârzierilor în investițiile planificate de companie. (08.10)
-
Hyundai a semnat un acord de parteneriat pentru dezvoltarea de mașini autonome cu Waymo, o companie de mobilitate cu vehicule autonome. Aceștia au 100.000 de curse săptămânal. (08.10)
- Noua Skoda Elroq: limbaj de design nou și preț de 33.000 de euro
- Noul Subaru Forester a ajuns în Europa: din cauza normelor de emisii, motorul oferă 136 CP
- Noul Mitsubishi Outlander PHEV: autonomie electrică de 86 de kilometri
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Mitsubishi Outlander PHEV. Iată 5 lucruri importante!
- Noul concept Renault Embleme: creat pentru a reduce emisiile de CO2 cu 90%
adevaru e ca Mercedes este si va fi cel mai bun, cel mai tare, cel mai cum vreti voi sa fie...........
Mercedes nu construieste masini cum vor clienti........clienti cumpara cam tot ce construieste Mercedes........
sa nu uitam ca este pe piata G-klasse.....CL-klasse......GL-klasse.......masini la care BMW si Audi.........doar pot visa.....nu spun ca nu sunt in stare sa construiasca un concurent la fel de bun sau chiar mai bun insa frica de a baga miliarde in cercetare si dezvoltare doar Mercedes nu o are..........
bmw si-a invatat lectia......in ani 90' pe cand au bagat 1 miliard de marci in dezboltarea seriei 8 si au dat gres cu acest model...........in 8 ani sau vandut 31000 de exemplare
Cat despre faptul ca Mercedes construieste ce vrea si clientii cumpara este partial adevarat, la unele modele consacrate da, dar la clasele A si B de ex eu zic ca mai mult pt ca se cerea si asta, nu pt c-ar fi vrut Mercedes sa faca modele cu tractiune fata cu aspect de monovolum mai mult( ceea ce va face si Bmw pana la urma)
Iar despre clasa E ce-ar fi de zis, cifrele vorbesc de la sine.
Referitor la subiect,era de asteptat sa aiba succes...un model frumos si echilibrat din toate punctele de vedere.
Tzenu a ramas la "ursulet" si "pisicuta" si chiar este convins ca Bmw < nu mai e ce-a fost> in sens negativ. Evident se inseala, dar asta e, e parerea lui.
Daca esti fan X din anumite motive personale nu inseamna ca Y nu poate fi mai bun...nu?
Asta inseamna sa fii cu picioarele pe pamant si din pacate,prea putini sunt.
Si eu sunt fan X insa ma atrag si alte modele de la Y si Z.
Si crezi ca daca un tip,de la o revista anume (care cu siguranta e fanul unei marci) face un test si el crede ca e mai bun BMW decat Mercedes,eu trebuie sa il cred? Poate el a apreciat doar anumite lucuri,care pentru mine nu au importanta....
Referitor la BMW si Mercedes,majoritatea cand aud BMW se gandesc la M3 si M5....cand aud Mercedes se gandesc la Cls,SLS,Cl,S,Sl,G,AMG....adica o gama mult mai mare,care pune accent pe multe alte lucruri decat motoare,motoare,motoare si iar motoare (BMW)
Majoritatea celor care nu au mers niciodata cu-n Bmw se gandesc doar la M3 si M5, iar cei care au mers stiu ca nu exista doar M-urile. De fapt gama Bmw este la fel de mare aproape ca gama Mercedes. Iar Bmw nu pune accent doar pe motoare, motoare si iar motoare, asta este o viziune f simplista, vezi ca motoarele AMG sunt mai puternice decat cele de pe M-uri.