Acura NSX împarte standul de la Detroit cu RDX şi ILX

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 10.01.2012
Acura a adus la Salonul Auto de la Detroit două concepte şi un model de serie. Odată cu conceptul NSX, fanii mărcii aşteaptă din nou un succesor al celebrului supercar nipon.

Acura a venit cu planuri mari la Salonul Auto de la Detroit. Constructorul premium din Japonia doreşte să mărească dramatic vânzările în perioada următoare. În următorii doi ani, gama Acura va fi împrospătată, iar vânzările sunt aşteptate să crească cu 40%, ţinta fiind de 180.000 de unităţi până la finele anului 2012. La fel ca marca-mamă, Honda, cei de la Acura se vor concentra pe calitate, servicii şi protecţia mediului.

Acura NSX

Noul NSX este, de departe, cel mai atrăgător concept prezent în standul constructorului premium din Japonia. Succesorul celebrului supercar al anilor '90 a fost prezentat de Takanobu Ito, şeful Honda şi liderul echipei care a proiectat NSX-ul original. Noul model va fi concentrat pe plăcerea condusului şi va livra performanţă prin eficienţă. Succesorul lui NSX va fi primul supercar de la Honda cu tehnologie avansată şi o manevrabilitate de invidiat. Oficialul Honda a specificat faptul că viitorul NSX păstrează motorul V6 montat central, dar îi atribuie şi un tren de propulsie hibrid.

Acura RDX

RDX Concept este un crossover în versiunea pre-producţie care prefigurează facelift-ul crossoverului cu cinci locuri de la Acura.

Modelul expus la Detroit are un aspect apropiat de producţie, la fel cum este cazul şi lui ILX. Atât la nivelul interiorului, cât şi la nivelul exteriorului, noul RDX are un aspect care ar trebui să devină mai popular în rândul clienţilor şi respectă filozofia de design a mărcii nipone. Acura RDX are acum un ampatament mărit şi un ecartament cresut, pentru a oferi mai mult spaţiu pentru pasageri şi un portbagaj mai mare.

Acura ILX

Modelul Acura este bazat pe Honda Civic şi va fi construit la uzina Honda din India. Modelul va fi oferit alături de două motorizări – o unitate de 2.0 litri cu patru cilindri în linie şi o altă unitate cu patru cilindri în linie, dar de 2.4 litri, care va fi oferită alături de o transmisie manuală cu şase trepte. ILX va deveni primul model hibrid din gama Acura, urmând să fie oferit şi în compania unui motor pe benzină de 1.5 litri şi a unui tren de propulsie hibrid.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (8)

  • zarnesteanu
    nsx ... conceptul nr. 1547
    Productie zero. Nu ie bani.
    Pe langa asta seamana prea tare cu Audi R8. Va crea confuzie in randul cumparatorilor honga. Fanii honga, tine-ti minte, emblema acurca e ca o teapa indreptata in sus (pe care va asezati cand cumparati masina). Daca masina are 4 cerculete pe ea, atunci e Audi. Asta e OK, nu inteapa.

    Cat despre RDX sper s-o tina in productie cat mai mult. A fost una din gunoaiele anului 2011 si a adus "castiguri" imense in curtea honga. Probabil de-aia o re-spoiesc asa de repede.
    0 23
  • Nu stiu ce sa mai cred. Conceptele arata binisor; mai ales NSX-ul. Poate Honda nu va cadea in penibil totusi.
    NSXul insa nu va aparea prea curand.

    Restul sunt vorbe aruncate la pahar: care teapa? care R8? Daca ar aparea exact cum arata prototipul si daca ar avea V10-le pe care il tot testeaza ei pe Nurburgring pariez pe cata bere poti cara in toate masinile tale ca ar vinde de cel putin 3 ori mai bine decat R8
    13 0
  • mi-ar place sa apara NSX-ul in forma asta de "concept". Ar fi un design destul de radical, dar daca poate Lamborghini.....
    5 0
  • zarnesteanu
    Pariul ala n-are sens
    Pentru ca nsx n-o sa vada lumina zilei prea curand. Si daca o sa se intample, o sa vanda de 3 ori mai mult ca R8 doar daca il dau la un pret de honga civic. Dar nici atunci nu e sigur. Daca pierzi insa, ai pus-o. Muncesti o juma de an sa platesti berea care intra in masina neveste-mii.
    0 5
  • Se vede treaba ca Honda e cu totul altceva, prin faptul ca are cei mai infocati fani, dar si cei mai inversunati contestatari, unii chiar psihotici, cu nevroze multiple si frustrari care depasesc orice imaginatie...cum ar fi acest "zarnesteanu", unic in peisajul comentatorilor de pe site-urile auto prin faptul ca are un istoric piperat cu liste lungi de medicamente antipsihotice si cu multiple internari la Balaceanca...dar se vede treaba ca degeaba. Specialistii sunt chiar ingrijorati ca "disturbatii" mental cu fixatie Honda nu pot fi tratati prin metodele conventionale, insa nu se dau batuti, cu una, cu doua, astfel ca cercetarile continua. Rezista, Zarnesteanule, nu te da batut, am auzit ca trifazicul nu e asa de dureros, terapia prin curent e pentru binele tau!

    *acest text este un pamflet si trebuie luat ca atare*
    5 1
  • zarnesteanu
    Ooo, doctore !
    Ce limbaj elevat ! Ce termeni medicali ! Auzi, i-ai citit undeva sau ti-au venit acuma la nervi?
    Deci ti se pare ok sa vina doamna bibi cu kilometri de texte copiate de pe site-urile honga, sa ne intoxice cu mizerii japoneze, iar eu n-am voie sa trag o burta de ras pe seama suporterilor unei "firme" cu produse tot mai proaste de la an la an. Tu ai vazut vreodata in viata acura rdx sau zdx? Amandoua parca-s o camila schioapa care alearga pe strada de-a latul. Si tu vii pe urma si mi le lauzi pe un site de masini. Ua-ha-ha-ha!
    1 7
  • Defect profesional, de la atatea articole publicate, multumesc insa pentru aprecieri, rareori am parte de asa ceva din partea pacientilor.
    Fixatiile si extremele sunt rele in orice directie, indiferent ca sunt (ultra)pro sau (ultra)contra, astfel incat laurii penibilitatii pot fi impartiti frateste. Avand numeroase deplasari "peste garla" cu ocazia unor conferinte pe teme medicale, pot sa spun ca am gustat ceva din oferta Acura. E adevarat, nu sunt ele demne de a concura cu nume sonore din segmentul premium, dar nici cazaturi nu sunt, nici pe departe. E al fel de adevarat ca Honda, ca si companie, trece prin momente de maxima confuzie de ceva ani, avand manifestari de personalitate multipla mai ceva decat un producator coreean in mijlocul anilor '90, dar sunt convins ca-si vor gasi, pana la urma, filozofia pe care o tot cauta orbecaind de atata timp. Le acord credit pentru 2 lucruri importante: au fost printre singurii care nu au avut probleme financiare odata cu venirea crizei si nu si-au pierdut (prea mult) din mitul fiabilitatii.
    Vad ca n-a mai fost nevoie de trifazic, te felicit pentru o evolutie usoara, dar sigura, pe planul sanatatii mintale si iti urez o continua imbunatatire.
    3 1
  • zarnesteanu
    Brava "doctore"
    De data asta am pus ghilimelele pentru ca vad ca ai luat-o in serios Bibicule. Cu astea doua raspunsuri care le-ai dat mai sus, poti sa te lauzi cu inca doua "articole" publicate. Pe internet, pe email, pe felicitarile de Anul Nou, pe ce vrei tul
    Wow! M-ai lasat mut de admiratie. Intre atatea numeroase deplasari, pe langa timpul aferent pregatirii pentru o conferinta (wow, pe teme medicale) si practicari meseriei, tu, gasesti inca timp sa haladui pe internet, sa-ti dai cu parerea despre x si y si sa pui diagnostice la botu' calului.
    Observ ca folosesti mult cuvantul "multiple". O fi de la saracia de vocabular, de la inteligenta limitata (vrei s aspui ceva si n-ai cu ce)? Probabil ca nu vom sti niciodata. Te obsedeaza deasemenea trifazicul. Cam prea multe lucruri fixe pe unitatea de suprafata "publicata".
    Am respect pentru doctori, indiferent de bransa in care lucreaza. Pentru tine insa puisor n-am decat o vorba. Mai trage odata din tigara, o dusca de ce vrei tu, inchide ochii si mai tine inca o "conferinta" pe teme medicale :). Dar n-o mai publica. :):):):)
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru