Aston Martin: "Nu am renunţat la ideea unui SUV de lux"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce Aston Martin a prezentat în 2009 la Salonul Auto de la Geneva conceptul SUV Lagonda, publicul care aştepta lansarea unui astfel de model în gama constructorului britanic şi jurnaliştii au criticat dur designul mult prea individual al prototipului. Aston Martin a retras atunci conceptul, anunţând că reanalizează oportunitatea de a dezvolta un astfel de model. La trei ani distanţă, directorul companiei britanice, Ulrich Bez, ne anunţă că ideea unui SUV nu a fost abandonată, iar conceptul care va da linia generală a unui eventual model de acest tip urmează să fie prezentat în următoarele 12 luni.
Informaţia a fost publicată în premieră de jurnaliştii britanici de la Autocar, care susţin însă că Bez nu a specificat dacă noul concept SUV va purta acelaşi nume - Lagonda - sau dacă Aston Martin se va gândi la alte posibilităţi din acest punct de vedere.
Implicarea Aston Martin în segmentul SUV-urilor de lux nu este întâmplătoare. Ultimele luni au găzduit prezentarea unor concepte de acest tip dezvoltate de Bentley şi Lamborghini, aceste modele fiind aşteptate cu sufletul la gură şi conturile pline de clienţii din Rusia, Statele Unite, Orientul Mijlociu şi mai ales China, cea mai mare piaţă auto a lumii.
via | TMR
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania suedeză anunță că producția europeană a viitorului model Polestar 7 va avea loc la uzina Volvo Cars din Kosice, Slovacia. Debutul noului model este programat pentru anul 2028. (03.07)
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
"New money" din activitati mafiote (Rusia), sclavagism (China) sau din generozitatea exagerata a naturii (petrolul din Orientul Mijlociu).
Toata goana asta disperata dupa bani si cota de piata nu cred ca le va aduce nimic bun, cel putin nu din partea clientilor traditionali si a entuziastilor solvabili.
PS: Să nu te superi pe mine. Cred că ştii de glumă. În momentul în care vom uita să mai râdem, vom uita să mai fim oameni.
si eu as vrea ca bmw sa produca doar 5 modele......3,5,7 un x si un z......
insa traim in 'epoca' tuturor posibilitatilor.........in era unde banii nu mai au valoare........sunt aruncati in stanga si-n dreapta pe toate felurile de lucruri
@Cuantic fi tu insuti daca cineva nu este de acord cu parerea ta asta nu inseamna ca esti stupid..........
PS: Bineinteles, vom rade in continuare. De cine? De ciudatenii precum acest Aston, de Maserati Kubang, de Alfa SUV si alte pocitanii.
@tzenu: cu exceptia seriilor 5GT si X(1,3,5,6) "ghertzoi-style" carora eu personal nu le gasesc niciun rost, gama BMW e atractiva in rest, imi place.