Audi lucreaza la cinci modele ecologice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi detine deja o serie de modele care poarta titulatura “e”, pentru a sublinia faptul ca acesta au cel mai redus consum de carburant din gama. In baza experientei dobandite in urma dezvoltarii acestor modele, constructorul din Ingolstadt pregateste o gama de modele ecologice, cu denumiri de la E1 la E5.
In noua gama ecologica vor fi cuprinse atat automobile de clasa compacta, de dimensiuni mici, cat si automobile de performanta, dar care au emisii reduse de noxe. Spre deosebire de modelele cu titulatura “e”, modelele E1,E2,E3,E4 si E5 vor avea propriile lor platforme, nefiind bazate pe modelele existente.
Potrivit publicatiei britanice CAR, primul vehicul din noua gama E a primit unda verde pentru dezvoltare. Acesta este E1 si va fi bazat pe noua platforma NSF a grupului Volkswagen, aceeasi arhitectura cu versiunea de productie a conceptului up!, dar va avea o caroserie diferita. Gama de motorizari include atat motoare pe benzina cat si propulsoare diesel, iar un motor electric alimentat de baterii va fi de luat in calcul de inginerii Audi.
Daca modelul E1 va avea succes, acesta va fi urmat de Audi E2. Modelul E2 este versiunea Audi a conceptului Volkswagen BlueSport, prezentat la Salonul Auto de la Detroit. Acesta va fi un roadster cu motorul amplasat central, creat pentru a rivaliza modele precum Lotus Elise si Porsche Boxter.
Audi E3 va fi un model similar cu Audi A2, dar care va fi adaptat platformei NSF si va fi construit cu materiale cat mai usoare pentru a avea un consum de carburant cat mai redus. Modelul E4 va fi o versiune imbunatatia a conceptului Audi Roadjet, prezentat in anul 2006 la Salonul Auto de la Detroit.
Acest model este echivalentul mai mare al lui E3, si ar putea avea si un tren de rulare hibrid.Audi E5 va fi un automobil sport ecologic, bazat pe platforma A1 sau pe platforma R. Acest model va fi lansat abia in anul 2014, ceea ce face dificila enuntarea modelelor pe care va fi bazat, precum si tehnologia pe care o va folosi, deoarece acestea nu au fost lansate inca.
Via | MotorAutothority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Grupul Volkswagen a început testele cu vehicule autonome pe străzile din Wolfsburg. În următoarele săptămâni, prototipul Gen.Urban va da piept cu traficul din orașul de casă al mărcii. (14.12)
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Polestar a anunțat oficial că va introduce asistentul Google Gemini pe toate modelele sale începând din 2026. Primul model care va primi acest asistent bazat pe inteligența artificială va fi Polestar 5. (20.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (0)