Audi lucreaza la cinci modele ecologice
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Audi detine deja o serie de modele care poarta titulatura “e”, pentru a sublinia faptul ca acesta au cel mai redus consum de carburant din gama. In baza experientei dobandite in urma dezvoltarii acestor modele, constructorul din Ingolstadt pregateste o gama de modele ecologice, cu denumiri de la E1 la E5.
In noua gama ecologica vor fi cuprinse atat automobile de clasa compacta, de dimensiuni mici, cat si automobile de performanta, dar care au emisii reduse de noxe. Spre deosebire de modelele cu titulatura “e”, modelele E1,E2,E3,E4 si E5 vor avea propriile lor platforme, nefiind bazate pe modelele existente.
Potrivit publicatiei britanice CAR, primul vehicul din noua gama E a primit unda verde pentru dezvoltare. Acesta este E1 si va fi bazat pe noua platforma NSF a grupului Volkswagen, aceeasi arhitectura cu versiunea de productie a conceptului up!, dar va avea o caroserie diferita. Gama de motorizari include atat motoare pe benzina cat si propulsoare diesel, iar un motor electric alimentat de baterii va fi de luat in calcul de inginerii Audi.
Daca modelul E1 va avea succes, acesta va fi urmat de Audi E2. Modelul E2 este versiunea Audi a conceptului Volkswagen BlueSport, prezentat la Salonul Auto de la Detroit. Acesta va fi un roadster cu motorul amplasat central, creat pentru a rivaliza modele precum Lotus Elise si Porsche Boxter.
Audi E3 va fi un model similar cu Audi A2, dar care va fi adaptat platformei NSF si va fi construit cu materiale cat mai usoare pentru a avea un consum de carburant cat mai redus. Modelul E4 va fi o versiune imbunatatia a conceptului Audi Roadjet, prezentat in anul 2006 la Salonul Auto de la Detroit.
Acest model este echivalentul mai mare al lui E3, si ar putea avea si un tren de rulare hibrid.Audi E5 va fi un automobil sport ecologic, bazat pe platforma A1 sau pe platforma R. Acest model va fi lansat abia in anul 2014, ceea ce face dificila enuntarea modelelor pe care va fi bazat, precum si tehnologia pe care o va folosi, deoarece acestea nu au fost lansate inca.
Via | MotorAutothority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Volkswagen a lansat o actualizare software care aduce printre altele și celebrul joc Pac-Man. Jocul va fi disponibil pentru aproximativ 300.000 de exemplare vândute în Europa. (16.04)
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)