BMW Seria 5 primeşte noi îmbunătăţiri din toamnă

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 02.07.2011
Oficialii BMW au anunţat noile modificări aduse lui Seria 5. Din această toamnă, vom beneficia de serviciile noului motor de 2.0 litri turbo în două versiuni de putere şi vom putea admira Seria 5 GT în "hainele" Diviziei M.

Constructorul german BMW este tot mai aproape de fani zilele aceastea. Dacă ieri vă prezentam informaţiile complete despre noul Seria 6 Coupe, de această dată vă aducem la cunoştinţă ultimele îmbunătăţiri pregătite pentru Seria 5.

Din această toamnă, clienţii BMW se vor putea bucura de noul motor de 2.0 litri turbo cu patru cilindri care va fi prezent atât pe Seria 5 sedan, cât şi pe versiunea Touring a acestuia. Noul propulsor vine în două variante de putere. Prima dintre acestea va fi prezentă pe 520i şi produce 184 de cai şi 270 Nm, iar cea de-a doua o vom regăsi pe 528i şi livrează 245 de cai şi 350 Nm.

Sedanul 520i va sprinta de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde în versiunea cu transmisie manuală, iar pentru cei care vor alege o cutie automată, timpul de accelerare va fi mai lung cu 0.1 secunde. În versiunea Touring, 520i va accelera de la 0 la 100 km/h în 8.3 secunde, iar viteza maximă va fi de 220 km/h. În ceea ce priveşte consumul, acesta se cifrează undeva între 6.8 şi 7.0 litri pentru 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 vor fi cuprinse între 157 şi 163 g/km.

În cazul celei de-a doua versiuni de putere a noului propulsor de 2.0 litri, sedanul va sprinta de la 0 la 100 km/h în 6.2 secunde, iar break-ul va fi mai lent cu 0.2 secunde. În ceea ce priveşte viteza maximă, 528i sedan va ajunge până la 250 km/h, în timp ce Touring-ul va accelera până la 244 km/h.

Consumul anunţat de oficialii BMW pentru această versiune de putere ajunge undeva între 6.8 şi 7.1 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 vor fi cuprinse între 159 şi 165 g/km.

Tot o noutate în gama lui Seria 5 este şi introducerea versiunii 520d EfficientDynamics Edition. Acesta dispune de motorul de 2.0 litri cu patru cilindri capabil să producă 184 de cai şi 380 Nm. Consumul anunţat de producător pentru această versiune este de 4.5 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 119 g/km.

Surprizele celor de la BMW nu se opresc aici. Verisunea 525d şi 530d au primit un plus de 13 cai putere. Prima dintre acestea va produce 218 cai la o turaţie de 4.400 rpm şi va dezvolta 450 Nm, iar varianta 530d ne va încânta cu 258 de cai la 4.000 rpm şi cu un cuplu motor de 540 Nm. De asemenea, varianta 535d va dezvolta acum 313 cai şi 630 Nm între 1.500 şi 2.500 rpm.

De asemenea, oficialii BMW au anunţat că am mărit gama versiunilor care vor primi tracţiune integrală.

Astfel, sistemul xDrive va putea fi regăsit pe 528i, 535i, 550i, 525d, 530d şi 535d. Mai mult decât atât, din această toamnă, familiştii convişi vor beneficia de serviciile propulsorul V8 de 407 cai putere pe 550i Touring. Tot din această toamnă, Seria 5 Gran Turismo va primi pachetul M. Acesta include spoilere noi, ţevi de eşapament din crom, jante din aluminiu de 19 sau 20 de inch, scaune sport şi o suspensie M.

Via | BMW

Comentarii (12)

  • :))
    cu asemenea specificatii bmw iar ii lasa pe audi in urma
    16 9
  • Frumos rau in realitate
    11 2
  • Frumos rau in realitate
    10 2
  • WOW
    ce bine arata 5-aru pe alb...........superb.....
    11 2
  • Uhuuu...
    Singura problema ar fi... eu de ce n-am bani de unul???? :((((
    16 2
  • the hep
    525d are motorul de 3000cmc sau cel de 2000 cmc twin turbo? mi se pare mare turatia de putere pentru un motor de 3000 cmc
    0 4
  • ce frumos
    4 2
  • DAN_GRC
    @the hep
    525d are motor de 3000 cmc
    4 2
  • the hep
    tks
    2 1
  • Alex Seremet (BMW)
    525d
    Noul 525d are 4 cilindri şi 2000 cmc. Este o evoluţie a precedentului 23d (204 CP) care echipa X1 şi Seria 1.

    Fostul 525d avea întradevar 3000 cmc.
    4 0
  • dragut, se innoieste aproape toata linia de motoare la BMW (era de asteptat sa aiba si ei un raspuns pentru motoarele mici de la MB)
    0 0
  • gicădamingeană
    blabla
    Mă gândeam că-i fac facelift...era o treabă.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru