Dacia va lansa un model electric cand bateriile vor fi ieftine
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Jacques Chauvet, director regiunea Euromed la Renault, a anuntat in cadrul unui interviu pentru Hotnews.ro posibilitatea lansarii unui model electric de catre cei de la Dacia. Mai exact, constructorul roman de automobile va introduce un asemenea model in gama doar atunci cand tehnologiile de productie ale vehiculelor electrice vor fi extrem de ieftine. Costurile tehnologiei electrice nu i-au impiedicat pe cei de la Renault sa mearga mai departe cu dezvoltarea modelelor electrice, iar producatorul francez este in discutii cu administratia locala a unui mare oras din tara noastra pentru testarea unei flote de vehicule electrice.
Renault a semnat 30 de parteneriate pentru testarea vehiculelor electrice, iar francezii declara ca sunt deschisi si in privinta unei colaborari cu romanii. Jacques Chauvet a declarat ca Renault discuta cu oficialii unui mare oras din Romania in legatura cu un program de testare a 100 de vehicule electrice. Daca testele vor avea succes, programul va fi extins, iar Renault va crea o retea de incarcare.
Chauvet a subliniat faptul ca 80% dintre soferii europeni fac sub 60 de kilometri pe zi, iar o autonomie de 160 de kilometri la o incarcare completa este suficienta pentru utilizarea zilnica.Directorul regiunii Euromed de la Renault a confirmat faptul ca Dacia nu va produce un vehicul de clasa mini si a explicat in amanunt si motivatia acestei decizii. Dacia are succes in clasa compacta si in clasa sub-compacta gratie faptului ca modelele sale ofera mult spatiu. Un Sandero este mai spatios decat un Renault Clio, lucru important pentru multi dintre clientii modelului roman. Costurile de productie ale modelelor Dacia sunt mai scazute decat cele are modelelor Renault deoarece aceastea au mult mai putine componente, ceea ce usureaza procesul de asamblare. Un model Dacia are circa 1.500 de componente, pe cand un Renault Megane are in jur de 6.000 de componente.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













evident ca o sa avem dacia e-Logan in viitor ... in viiiiitttoooorrrr depaaaarteeeee :))
In Franta, Germania, Belgia, clientela tine foarte mult la aspectul asta, de aceea Dacia a avut intrare, iar masinile chinezesti NU.
Asa ca ce explicatie mai ramane ? Va spun eu: SNOBISMUL ! -
o "calitate'" apreciata doar in Romania.
PS: ca sa nu te simti jignit sunt posesor Audi si apoi ... DACIA :D :))
Putin ma intereseaza pe mine ca 'hraneste Romania'. Ideea este ca avem masini FIABILE ! Asta e cel mai important.
Dupa principiul un client linistit e un client multumit, Dacia are garantie standard 3 ani sau 100.000km, dar poate merge la optional pana la 5 ani sau 120.000km.