Dan Akerson: "GM este profitabil în Europa"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dan Akerson a anunţat că GM Europe a revenit pe profit. Vestea vine în contextul în care marca Opel se află într-un proces de restructurare, care ar trebui să se încheie la finele anului viitor. Totodată, şeful General Motors a declarat că vânzarea Opel în 2009 ar fi fost o afacere proastă, deoarece ar fi renunţat la Europa. Oficialii GM estimează că divizia din Europa va fi profitabilă în 2011, dacă exclud anumite costuri.
Divizia General Motors din Europa a apărut în faţa reflectoarelor în urma şedinţelor investitorilor din noiembrie 2010, când pierderile din Europa erau o povară evidentă. De atunci, GM a redus capacitatea de producţie din Europa şi a angajat o companie de consultanţă din Detroit, Alix Partners, pentru a asista compania în a găsi metode eficiente de a-şi îmbunătăţi veniturile şi de a reduce costurile în întreaga organizaţie.
Din 1999 până în prezent, GM a pierdut 14.5 miliarde de dolari în Europa. În 2009, concernul american era la un pas de a vinde 55% din acţiunile Opel unui consorţiu format din Magna International şi Sberbank, dar s-au răzgândit în noiembrie 2009.
Între timp, ţelul mărcii Opel a fost de a-şi reduce pierderile şi de a ajunge la un echilibru între profit şi cheltuieli, pe când fraţii lor de la Chevrolet au cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert al mărcii din istorie.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
BMW: „Motorul termic este piatra noastră de temelie”
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
Care sunt costurile alea si la ce nivel se ridica? Ca sa stie exact ce fel de bullshit se serveste la Detroit...Vechea practica a disimularii unor date mai este folosita si acum cu foarte mult tupeu...
Iar Chevrolet "a cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert de an al mărcii din istorie" pe fondul rebranduirii Daewoo.