Dan Akerson: "GM este profitabil în Europa"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dan Akerson a anunţat că GM Europe a revenit pe profit. Vestea vine în contextul în care marca Opel se află într-un proces de restructurare, care ar trebui să se încheie la finele anului viitor. Totodată, şeful General Motors a declarat că vânzarea Opel în 2009 ar fi fost o afacere proastă, deoarece ar fi renunţat la Europa. Oficialii GM estimează că divizia din Europa va fi profitabilă în 2011, dacă exclud anumite costuri.
Divizia General Motors din Europa a apărut în faţa reflectoarelor în urma şedinţelor investitorilor din noiembrie 2010, când pierderile din Europa erau o povară evidentă. De atunci, GM a redus capacitatea de producţie din Europa şi a angajat o companie de consultanţă din Detroit, Alix Partners, pentru a asista compania în a găsi metode eficiente de a-şi îmbunătăţi veniturile şi de a reduce costurile în întreaga organizaţie.
Din 1999 până în prezent, GM a pierdut 14.5 miliarde de dolari în Europa. În 2009, concernul american era la un pas de a vinde 55% din acţiunile Opel unui consorţiu format din Magna International şi Sberbank, dar s-au răzgândit în noiembrie 2009.
Între timp, ţelul mărcii Opel a fost de a-şi reduce pierderile şi de a ajunge la un echilibru între profit şi cheltuieli, pe când fraţii lor de la Chevrolet au cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert al mărcii din istorie.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Care sunt costurile alea si la ce nivel se ridica? Ca sa stie exact ce fel de bullshit se serveste la Detroit...Vechea practica a disimularii unor date mai este folosita si acum cu foarte mult tupeu...
Iar Chevrolet "a cunoscut cea mai bună evoluţie în Europa de până acum şi cel mai bun sfert de an al mărcii din istorie" pe fondul rebranduirii Daewoo.