Ferrari ignora Porsche: "Nu vom face niciodata un concurent pentru Panamera"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ferrari nu va produce niciodata un sedan cu patru usi, dupa modelul Aston Martin Rapide sau Porsche Panamera. Informatia a fost dezvaluita de insusi presedintele producatorului italian, care sustine ca brandul italian se bazeaza pe o linie traditionala care trebuie continuata fara intrerupere.
"Asa cum ar spune si Enzo (n.r. fondatorul companiei), nu vom produce niciodata masini cu patru usi. Vom mentine pentru totdeauna aceasta traditie", a declarat Amedeo Felisa, presedintele Ferrari.
Conform sefului companiei italiene, aparitia unui hibrid in gama Ferrari - vazuta de unii de asemenea ca o mare anomalie - nu este decizia oficialilor Calutului Cabrat, fiind o simpla aliniere la regulile epocii: "Hibrizii ne sunt indusi prin reguli, insa nu exista nicio regula care sa ne spuna ca suntem obligati sa producem un model cu patru usi", continua Felisa.
"Sincer sa va spun, nimeni nu ne cere un Ferrari cu patru usi. Daca vrei un Ferrari cu patru usi, iti cumperi un Maserati. Suntem pe piata de 60 de ani su nu am avut niciodata nevoie de patru portiere", incheie presedintele Ferrari.
via | Ferrari
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen a atins oficial borna de un milion de mașini electrice produse. Exemplarul care a atins această bornă este un ID.3 GTX Performance asamblat la uzina din Zwickau. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
In acest moment Ferrari nu are pe rol nicio dezvoltare a unui model cu 4 usi, insa poate peste 2 ani va veni altcineva la conducere si va avea o alta viziune, iar atunci poate va apare un concurent pentru Panamera. Totul este posibil. Daca Daimler a semnat cu Renault, ne mai mira ceva? ;P
Ideea de limuzina de clasa mare cu veleitati real sportive(cutii sport, reparatitie de mase, etc) si produsa de un brand exclusivist si eminamente sportiv e prima data incarnata pe Quattroporte si nu ar trebui sa le fie rusine de asta.
E adevarat probabil ca nu ii vor pune niciodata logoul cabalin pe capota.
E strategia cea mai sanatoasa sa nu te iei dupa concurentul tau si sa nu faci ce face el ci sa ai calea ta.
Pana una-alta cu idei din astea "unice" si "indraznete" Porsche e o afacere foarte solida si a reusit sa isi consolideze locul isotoric in ciuda timpurile cu toane pe care le traim (tentinda SUV, tendinta mixarii segmentelor si evolutiei niselor, tendinta scaderii CO2 cu subsidiarele lor hibride si electrificate).
Ideea de limuzina de clasa mare cu veleitati real sportive(cutii sport, reparatitie de mase, etc) si produsa de un brand exclusivist si eminamente sportiv e prima data incarnata pe Quattroporte si nu ar trebui sa le fie rusine de asta.
E adevarat probabil ca nu ii vor pune niciodata logoul cabalin pe capota.
Asa mult ai avut de reparat pe Ferrari-ul care il ai in garaj?
Masinille italiene sunt masini care le cumperi cu sufletul, nu cu capul(ma refer la alfa, lambo, ferrari, pagani). Atata vreme cat iti permiti, who cares ca se strica, iti tii si un bmw in garaj de rezerva pentru cand ai alfa-ul in service :))