FOTO EXCLUSIV* : Viitorul BMW M5, surprins in timpul testelor din Germania

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 22.04.2010
Inginerilor Pirelli le-a fost incredintat un BMW M5 F10 pentru testarea unor anvelope noi. Cu aceasta ocazie, fotografii de la Carpix ne-au furnizat imagini noi cu acest model in teste.

Automarket va prezinta, in exclusivitate pentru Romania, imagini noi cu viitorul BMW M5 F10. Modelul a fost din nou surprins in timpul testelor, de data aceasta cu un strat mult mai subtire de camuflaj. Potrivit informatiilor de la fata locului, modelul din imagini era folosit de inginerii Pirelli pentru a testa diverse tipuri de anvelope noi. Scopul acestor teste este descoperirea combinatiei optime de anvelope pentru stoarce performante optime din acest model, alaturi de un zgomot la rulare minim si durabilitate cat mai mare.

BMW M5 F10 este echipat cu un motor V8 bi-turbo care dezvolta peste 550 CP. Unitatea respectiva este bazata pe motorul care echipeaza noile X5 M si X6 M. Motorul de 4.4 litri al acestui model este cuplat unei transmisii cu dublu ambreiaj, care rezista cu stoicism la cei 800 Nm dezvoltati de noua creatie a departamentului Motorsport de la BMW.

BMW va aplica tehnologia EfficientDynamics chiar si pe noul M5, modelul urmand sa aiba un consum de carburant mai scazut decat cel al generatiei precedente, iar emisiile de CO2 vor fi si ele mai scazute.

In tot acest timp, performantele lui M5 vor ridica stafeta in segmentul sedanurilor de performanta, modelul fiind optimizat de cei de la BMW pe celebrul circuit Nurburgring. De la bosajele aripilor pana la pragurile laterale, toate elementele cu care este echipat noul M5 au fost pregatite in tunelul aerodinamic pentru a oferi performante optime. Debutul acestui model este programat pentru Salonul Auto de la Geneva din 2011.

*Fotografiile atasate acestui articol sunt publicate de Automarket in exclusivitate in Romania printr-un contract semnat cu o companie specializata din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul Romaniei fara acordul Automarket.ro este strict interzisa.

Comentarii (8)

  • WWW
    Se anunta lupta apriga intre cei trei.
    3 0
  • ma tot preocupa de ceva timp un gand...
    nu va pune BMW pe M5 sistemu X-drive asa sa le dea o data pt. totdeauna la AUDI o palma peste fata sa se trezeasca.
    2 2
  • andr3i
    @tzenu_bmw
    pai cei de la BMW si-au luat mai multe palme de la AUDI pana acum, quatrro are vechime pe RS6, asa k ne asteptam sa aibe sitemul X-drive pe BMW M5 k sa ne arate k s-au trezit.
    1 2
  • andr3i
    BMW
    jantele de pe masina imi plac cred k sun din acelasi set...:)):)).

    lasand gluma la o parte cu siguranya va fi o super masina, cei de la Motorsport se pricep cel mai bine la asta.

    MULT SUCCES.
    1 0
  • abc_e?
    M5
    Eu as vrea sa aibe tot tractiune pe spate, pentru ca la aceasta masina nu e vorba neaparat sa bata RS6, ci e vorba de felul in care se conduce si se comporta, ca o veritabila masina sport; tractiunea integrala ar strica tot farmecul si M5-ul ar deveni plictisitor
    2 1
  • @andr3i
    motorsportu a avut dintotdeauna propulsie......deci 4WD nu isi gaseste rostu in ecuatie......
    sa ne uitam la majoritatea sedanurilor de performanta din ultimi 20 de ani...........M3 M5 LANCIA THEMA8.32(MOTOR FERARRI) JAGUAR MERCEDES MASERATTI LEXUS CADILAC toti au propulsie in timp ce AUDI e mai cu mot vrea sa fie mai 'special'.
    adevaru ca audi nare platforma si sasiu de tractiune spate ca sunt numa dealea imprumutate de la VW.
    deci audi chiar este un VW mai 'lucrat' pe cand BMW este aproape unic in domeniu fiindca nusi imparte platformele sasiurile caroseriile cu alti .
    deci concluzia o tragi singur........si la chestiile cu palmele 20 de ani si leo luat audi si........si le va mai lua
    4 2
  • andr3i
    @ tzenu_bmw
    dupa tine si Bugatti e un vw mai lucrat.
    0 3
  • marius
    @andr3i
    pai Bugatti este construit de VW, deci cam este :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru