GM va aduce Opel Insignia in Statele Unite ale Americii cu sigla Cadillac
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors va vinde modele Opel in Statele Unite ale Americii sub marca Saturn pana la sfarsitul anului 2012, moment in care va inchide aceasta marca. Cu toate acestea, GM nu vrea sa renunte la modelele Opel pe piata din Statele Unite ale Americii, asa ca le va comercializa sub sigla Cadillac sau Buick.
General Motors intentiona sa aduca modele precum Insignia in Statele Unite ale Americii in cadrul marcii Buick, dar acest lucru ar putea cauza un conflict in oferta Buick. Acest lucru s-ar putea intampla deoarece Insignia are o arhitectura similara cu cea a lui Buick LaCrosse, ceea ce ar duce la vanzari scazute pentru unul dintre cele doua modele.
Directorii GM au considerat ca solutia cea mai buna ar fi oferirea lui Insignia in cadrul marcii Cadillac. Desi Insignia este un model cu tractiune fata, lucru care intra in conflict cu gama Cadillac, acesta ar putea aduce noi clienti marcii americane. Pe langa asta, Cadillac ar avea un competitor serios pentru Lexus ES.
Incadrarea modelului Insignia in cadrul gamei Cadillac ar putea genera profituri mai mari pentru GM, deoarece Insignia este disponibil cu numeroase optiuni costisitoare cum ar fi tractiune integrala si faruri inteligente adaptive. Indiferent de ce marca va alege GM pentru a vinde Insignia in Statele Unite ale Americii, modelul va fi disponbil pe soselele americane pana la sfarsitul anului viitor.
Via | Leflane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Comentarii (3)