Imaginea Toyota a scăzut în ochii clienţilor din SUA din cauza recall-urilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit unui studiu realizat de JD Power în Statele Unite ale Americii, un număr din ce în ce mai mare de clienţi a început să evite reprezentanţele Toyota în căutarea pentru un automobil nou. Motivul din spatele acestei decizii pare să fie numărul ridicat de recall-uri operate de cei de la Toyota, deşi acestea arată faptul că producătorul nipon de automobile încearcă să repare micile scăpări ale furnizorilor. Deşi recall-urile (n.r. adesea anticipate şi fără probleme în viaţa reală) arată grija faţă de consumatori, faptul că acestea au loc denotă o lipsă de atenţie în decursul procesului de fabricaţie.
În cadrul studiului Avoider din 2010, 19% din respondenţi au declarat că au evitat marca Toyota din cauza "reputaţiei proaste". Anul trecut, acelaşi sondaj arăta faptul că 17% din respondenţi au refuzat vizita la reprezentanţele aceleiaşi mărci din motivul de mai sus. Totodată, 15% din respondenţi au declarat că sunt "îngrijoraţi în privinţa mărcii şi a viitorului acesteia", motiv pentru care au evitat vizita la reprezentanţă pentru achiziţia unui vehicul nou. În contrast cu rezultatele din ultimii doi ani, Toyota era o marcă văzută foarte bine în Statele Unite ale Americii şi nu numai în ceea ce priveşte fiabilitatea şi imaginea de marcă.
Cei de la JD Power spun că percepţia clienţilor se schimbă foarte greu, în special dacă vorbim de probleme de fiabilitate sau de siguranţă. Potrivit unor studii, durează între trei şi cinci ani pentru a schimba percepţia unui client despre o marcă cu probleme, iar cei trei ani sunt luaţi în calcul de la repararea problemei cu pricina.
Mărcile cu un nivel ridicat al fiabilităţii percepute au luat o serie de măsuri care să le asigure o imagine bună în următorii ani. Pe lângă creşterea propriu-zisă a fiabilităţii, aceştia aplică o serie de strategii de marketing şi se bazează chiar şi pe referinţele personale.Cel mai frecvent motiv pentru evitarea achiziţiei a unui model nou pare să fie aspectul exterior. Circa 35% din clienţii de automobile noi au declarat că preferă modelele frumoase şi că design-ul este un criteriu important pentru ei. Cel de-al doilea motiv este preţul, important pentru doar 23% dintre respondenţi. Pe locul trei vine fiabilitatea şi fiabilitatea percepută, importantă pentru 20% dintre respondenţi. Aspectul interiorului este pe locul patru, cu 19% din voturile respondenţilor. Pe ultimul loc se află percepţia imaginii de marcă, problematică pentru 16% dintre respondenţi.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Kia vrea să mărească producția de mașini electrice la uzina sa din Slovacia. Dacă totul va merge conform planului, producția de modele cu zero emisii va fi de 3 ori mai mare în următorii 2 ani. (15.10)
-
General Motors a anunțat că va înregistra pierderi de 1.6 miliarde de dolari legate de reducerea planurilor de producție pentru vehiculele electrice. (14.10)
-
China înăsprește regulile privind subvențiile pentru vehiculele cu sisteme de propulsie alternative, introducând cerințe mai stricte de eficiență și autonomie începând din 2026. Doar modelele care vor oferi peste 100 de kilometri de autonomie electrică pură și vor avea un consum de energie redus vor continua să beneficieze de stimulente fiscale. (13.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Pick-up din viitor
Se mai indoieste cineva ca americanii sunt cei mai buni regizori din lume ?
Si totusi daca nu aveau de ce sa se agate nu se agatau , dar ...
in legatura cu replica ta : "Si totusi daca nu aveau de ce sa se agate nu se agatau " ,asa e au avut de ce sa se lege dar sa nu uitam ca fabricantul acelor pedale de acceleratie buclucase era o firma canadiana cu actionariat majoritar american!