Lexus a prezentat LS 600h facelift la Frankfurt

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 17.09.2009
Japonezii de la Lexus au prezentat si facelift-ul lui LS 600h la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul a primit o serie de modificari subtile, dar capacitatile sale au ramas aceleasi.

Alaturi de noul LF-Ch concept, cei de la Lexus au prezentat si facelift-ul lui LS 600h la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul japonez primit o serie de imbunatatiri pentru a fi mai competitiv si mai atragator in segmentul sau. Pentru a se ridica la noile nivele ecologice la moda in industrie, LS 600h are un nou mod ECO, care opereaza asupra sistemului de aer conditionat si schimba modul in care reactioneaza motorul la apasarea agresiva a pedalei de acceleratie. Ambele sisteme au fost optimizate pentru un consum scazut de carburant, fara a taia insa din confortul pasagerilor.

Exteriorul lui Lexus LS 600h a fost imbogatit prin intermediul unei noi grile frontale, care prezinta patru baghete subtiri cromate. Modelul Lexus a primit si o noua bara fata, ale carei fante de aer au fost redesenate, in timp ce proiectoarele de ceata au primit un nou design. In plus, blocurile optice au primit finisajul Lexus hybrid blue.

Interiorul noului Lexus LS 600h a primit scaune noi si o serie de echipamente pentru confortul soferului.

Sistemul de navigatie a fost imbunatat si are3 acum o capacitate majorata la 40 GB. Indicatoarele au primit un design nou, iar plansa bordul a fost reproiectat pentru confortul pasagerilor si o ergonomie optima. Scaunele din fata ale lui LS 600h sunt echipate cu tetiere active, care protejeaza gatul pasagerilor in cazul unui eventual impact posterior

Inginerii Lexus au lucrat si la sistemul Lexus Hybrid Drive, care a fost revizuit pentru a indeplini normele Euro 5. Propulsorul V8 de 5.0 litri si motorul electric de 165 kW au ramas nemodificate, acestea oferind in continuare 439 CP si un cuplu motor de 520 Nm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h este realizata in 6.3 secunde, iar emisiile de CO2 ating nivelul de 219 grame per kiometru. Limuzina japoneza de lux beneficiaza de un sistem de franare Brembo, care utilizeaza discuri ventilate de 380 milimetri pentru puntea fata, etrierele acestora actionand prin sase pistonase. Placutele de frana utilizate au fost proiectate pentru performante maxime in conditii de silentiozitate, iar vibratiile au fost reduse la minimum.

Via | Lexus

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru