Mercedes C-Klasse va deveni mai ecologic gratie noilor motorizari
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz a decis sa ecologizeze putin modelul C-Klasse prin introducerea tehnologiei BlueEFFICIENCY si a sistemul Start/Stop. Cele patru versiuni ale lui C-Klasse care vor beneficia de aceste modificari sunt C 180 CGI, C 200 CGI, C 220 CDI si C 250 CDI.
Primele doua variante dispun de propulsorul de 1.8 litiri pe benzina cu injectie directa, in timp ce ultimele doua versiuni sunt propulsate de un motor diesel cu o cilindree de 2.1 litri. Primele trei versiuni vor beneficia de o transmisie manuala cu sase rapoarte.
C 180 CGI BlueEFFICIENCY este capabil sa livreze pana la 154 de cai putere si sa dezvolte un cuplu motor maxim de 250 Nm. Multumita noilor tehnologii aplicate de inginerii Mercedes propulsorul acestui model va avea un consum de carburant mai mic cu 10 %, iar valorile emisiilor de CO2 produse vor scadea cu acelasi procentaj.
Motorul versiunii C 200 CGI BlueEFFICIENCY este capabil sa produca pana la 181 de cai putere si poate sa dezvolte un cuplu motor maxim de 270 Nm.
Valorile emisiior de CO2 anuntate de oficialii Mercedes pentru aceasta versiune sunt de 158 de g/km.Noul C 220 CDI BlueEFFICIENCY va fi cel mai economic C-Klasse, acesta reusind sa consume 4.4 l/100 km. La fel ca si versiunile pe benzina C 220 CDI BlueEFFICIENCY dispune de tehnologia start/stop si de o cutie de viteze cu sase trepte. Ultima varianta propusa de Mercedes este C 250 CDI BlueEFFICIENCY care, in plus fata de celelalte versiuni, va dispune si de tractiune integrala. Este pentru prima data cand inginerii Mercedes folosesc tractiunea integrala pe un model care dispune de un propulsor diesel cu patru cilindri.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Un studiu realizat de institutul european Transport and Environment arată că mașinile cu motoare hibride plug-in emit de 4 ori mai mult dioxid de carbon comparativ cu datele oficiale WLTP. De asemenea, emisiile mașinilor cu motoare pur termice sunt mai mari în realitate cu 20% față de datele raportate de producători. (17.10)
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













nush da cand iti vad fatza imi vine sa iti las o tibie in mecla