Motor V8 pentru versiunea AMG a noului Mercedes C-Klasse Coupe

De Bogdan Mirică
Publicat Luni, 07.03.2011
Versiunea de performanţă a noului Mercedes C-Klasse Coupe va beneficia de serviciile motorului V8 de 6.2 litri şi 457 de cai putere, regăsit şi pe variantele sedan şi break.

Esential

457 de cai putere ar urma să aibă viitorul C-Klasse Coupe AMG.

Mercedes se pregăteşte să dea o replică puternică rivalilor de la BMW, pe segmentul coupe-urilor de performanţă. Constructorul din Stuttgart şi divizia sa AMG lucrează în prezent la versiunea sportivă a noului C-Klasse Coupe.

Potrivit oficialilor din Affalterbach, noul derivat al gamei de performanţă va fi propulsat de acelaşi motor V8 de 6.2 litri, capabil să livreze 457 de cai putere şi 600 de Nm. Germanii dezmint astfel zvonurile, potrivit cărora, sub capota lui C-Klasse Coupe AMG ar putea să se regăsească alt motor decât cel disponibil pe variantele actuale sedan şi break.

Momentan nu au fost publicate date oficiale, dar ne putem aştepta ca resursele de sub capotă să garanteze un sprint de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 4.5 secunde şi o viteză maximă limitată electronic la 250 de km/h.

Nu va lipsi nici versiunea extremă AMG Performance, care va oferi noului C-Klasse Coupe până la 487 de cai putere şi o viteză maximă de 280 de km/h. La nivel estetic, C-Klasse Coupe AMG va adopta kitul aerodinamic al fraţilor sedan şi break, compus din extensii pentru spoilerul frontal şi posterior, praguri laterale, deflector şi ţevi de eşapament ovale.

Comentarii (9)

  • La Top Gear RS5 a fost mai lent ca M3 pe circuit cu aproape o secunda chiar daca RS5 statea mai bine pe hartie. Sa vedem ce face acest AMG care sta mai bine ca M3 pe hartie, in linie dreapta sigur este mai bun, acum sa vedem si pe circuit.
    9 3
  • 6,2 litri = 457 cai ...cam putina putere din acest monstru de motor
    5 3
  • M3
    Exista un motiv pentru care M3 este un simbol al sportivitatii si un etalon al nisei lui: este perfect pentru ceea ce face.
    Spre deosebire de rivalii directi care stau mai bine pe hartie, ca intotdeauna, un M3 inseamna echilibrul masinii, felul cum se conduce, felul cum se distribuie greutatea, si nu in ultimul rand motorul.
    Intreg acest ansamblu il face atat de rapid si atat de apreciat de cunoscatori, de la sasiu si pana la scaune si directie. Chiar sunt curios de o comparatie, motorul de 6.2 este unul dintre cele mai bune motoare de performanta de pe piata, insa restul masinii este cea care face diferenta ...
    8 5
  • dragos_thaci
    "..." Nu e putin !
    Este acelasi motor de pe SLS care are 571 de cai, fiind cel mai puternic V8 aspirat din lume !
    L-au setat pe C-klasse cu o putere mai mica. Pana la urma este un sedan de dimensiuni mici. Cata putere sa puna pe el ?!
    12 2
  • dragos_thaci
    !
    Scuze, coupe de dimensiuni mici !
    0 2
  • Andrei
    dragos_thaci
    Respect...!
    3 2
  • @alex
    De ce zici ca M3 statea mai bine pe hartie? Ai uitat sa mentionezi ca RS5 are peste 100 de kg in plus fata de M3. La fel e si povestea cu C63 AMG. Are mai multi caluti dar este si mai greu. Ambele (C63 & RS5) sufera la capitolul masa si distributia masei pe axe dar incearca sa recupereze prin CP & NM fata de M3 (si tractiune integrala in cazul RS5).
    @off-topic
    Nu inteleg de ce se tot foloseste sintagma "propulsie" si nu "tractiune" spate. Adica, daca rotile din fata trag exista tractiune, iar cele din spate imping, exista propulsie? Dar daca automobilul are 3 axe si puterea este transmisa pe axul din mijloc? Cum e corect? Daca aruncati un ochi aici http://fr.wikipedia.org/wiki/Traction o sa vedeti ca in cazul tractiunii frecarea se face intre 2 corpuri solide (anvelopa si asfalt) iar in cazul propulsiei frecarea nu se face intre 2 corpuri solide. Asa ca, daca masina nu zboara sau nu "inoata", vorbim de tractiune si nu de propulsie.
    10 1
  • Eu ma refeream ca RS5 este mai rapid pe hartie, pe circuit a fost invers, dupa iesirea la pensie a lui RS4 puteau sa faca masina care sa bata un M3, dar nu.
    3 1
  • kumite
    @Andi
    Perfect de acord cu tine.Despre tractiune si propulsie.Exista tractiune integrala.De ce nu exista "propulsie integrala"?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru