Noul Chevrolet Camaro va fi disponibil si in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
General Motors a confirmat faptul ca noua generatie Camaro se va vinde si in Europa, iar oficialii se asteapta ca aceasta sa repete succesul avut si peste Ocean.
Nu exista momentan informatii legate de motorizarile disponibile lui Camaro care vor traversa Atlanticul. In SUA, modelul dispune de un propulsor de 3.6 litri V6 ce dezvolta 304 CP si de o alta varianta de 6.2 litri V8 ce poate dezvolta 400 CP sau 426 CP in functie de transmisia aleasa. Optiunea pentru economisirea carburantului, denumita Active Fuel Management, este disponibila doar pentru propulsorul V8 de 400 CP. Camaro are de asemenea suspensii independente pe toate cele 4 roti.
Posibilele modificari pentru a indeplini regulile europene nu au fost inca discutate. Gama de preturi disponibile in SUA va incepe de la 23.040$ pentru propulsorul V6 si va ajunge la 35.425$ pentru motorul V8 SS.
via | worldcarfans.com
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Cupra a lansat oficial noul Leon facelift. Noua versiune actualizată a compactei de performanță aduce un design revizuit, un ecran central mai mare, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
-
Cupra a lansat oficial noul Formentor facelift. Noua versiune actualizată a SUV-ului de performanță aduce un design revizuit, mai multe noutăți la interior, precum și un motor nou care dezvoltă 333 de cai putere. (30.04)
-
Bentley anunță o noua ediție specială pentru SUV-ul Bentayga. Numele său este Beytaga Apex Edition și va fi replicată în doar 20 de exemplare la nivel global. (29.04)
- Marea transformare
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- Noua Mazda Arata este un concept care anunță un viitor SUV electric pentru China
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
daca tot baga banii in tehnologii de imbunatatire a consumului mai bine ar investi si in niste motoare mai ca lumea
Nu sariti asa repede in sus ca e praf. Dintre cele 3 musclecaruri mustang, challenger si camaro, camaro e cel mai modern din punct de vedere al tinutei de drum, iar la pretul lui se bate lejer cu Hyundai Genesis Coupe sau Nissan 370 Z. Probabil Nissan-ul e mai bun, mai performant, dar Hyundaiul nu-l vad asa de bine, plus ca arata mult mai Camaro decat Genesis Coupe, deci din moment ce ar putea macar sa ii faca la vanzari pe cei de la Hyundai de ce sa nu il bage si in UE , produsul e deja pregatit nu trebuie multe modificari.
Nu stiu ce comparati voi acolo ca un camaro SS (426 cp) este ca performante peste majoritatea europenelor/japonezelor sportive (neincluzand supercaruri evident). Avantajul V8 este cheia...
......Avantajul V8 este cheia ..... pfuuuu !!!
la tv
dar pretul va fi mare...versiunea de 426 de cai costa aproape 50.000 de euro in germania...undeva peste 46.000 parca...
in america e vreo 33.000 de dolari...
in america masinile sunt pomana...lexus is, modelul de top, e vreo 34.000 de dolari...
Poate ca nu ar strica sa nu mai luati de bune toate vorbele populare si sa experimentati inainte sa comentati :) Parerea mea.
Chestia cu suspensia independenta are o explicatie foarte simpla: nu justifica costul in plus implementarea ei pentru amercani, PUNCT.
Camaro este un nume cu multa istorie.