OFICIAL: BMW Seria 6 Coupe, în România de la 80.352 euro cu TVA

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 04.08.2011
Noul BMW Seria 6 Coupe va debuta pe piaţa din România în octombrie, iar preţul de pornire al versiunii 640i va fi de 80.352 de euro cu TVA inclus.

Fisa tehnica

Marca/Model/Versiune BMW 640d
Lungime (mm) 4894
Latime (mm) 1894
Inaltime (mm) 1365
Ampatament (mm) 2855
Capacitate (cc) 2993
Puterea maxima (CP/rpm) 313/4400
Cuplu maxim (Nm/rpm) 630/1500
Viteza maxima (Km/h) 250
Acceleratie 1-100Km/h (s) 5.5
Consum mediu (litri/100 km) 5.4

Esential

460 de litri este capacitatea portbagajului noului Seria 6 Coupe.

Cea de-a treia generaţie a lui BMW Seria 6 Coupe va debuta pe piaţa din România în data de 15 octombrie şi are un preţ de pornire de 80.352 de euro cu TVA inclus. Preţul este valabil pentru versiunea 640i, cea mai ieftină iterare a lui Seria 6 Coupe. Clienţii pot opta şi pentru un diesel, intitulat 640d, care are un preţ de pornire de 82.646 de euro cu TVA inclus. Preţul vârfului de gamă, 650i Coupe, nu a fost încă dezvăluit. Acest model marchează o serie de noutăţi, printre care enumerăm sistemul Connected Drive, disponibilitatea tracţiunii integrale pe Seria 6 şi multe altele.

Noul BMW Seria 6 Coupe este disponibil alături de trei versiuni de motorizare, două pe benzină, regăsite şi pe fratele cabrio, şi un diesel. Toate beneficiază de cele mai noi evoluţii ale tehnologiei Efficient Dynamics şi de serviciile unei transmisii automate cu opt rapoarte. Versiunea 640i şi dieselul 640d beneficiază, pe lângă start-stop, şi de o funcţie Eco Pro, care îmbunătăţeşte consumul şi emisiile. În premieră pentru Seria 6, BMW introduce şi tracţiunea integrală xDrive, disponibilă însă doar pe vârful de gamă 650i.

Clienţii vor putea opta pentru cele mai noi tehnologii bavareze, printre care Integral Active Steering, Driving Dynamic, Dynamic Damper Control şi Adaptive Drive. La interior pot fi regăsite lumini ambientale LED, ca şi cele frontale de altfel, sistemul iDrive, Active Cruise Control, Lane Departure Warning, cameră cu vedere la 360 de grade, Night Vision şi o mulţime de alte gadget-uri pe care le putem găsi şi în lista de opţionale a fraţilor Seria 5 şi Seria 7.

Noutatea în materie de motorizări o reprezintă dieselul de 3.0 litri şi 313 cai putere şi 630 de Nm. Rezursele îi permit coupe-ului să atingă 100 de km/h în 5.5 secunde şi să obţină un consum mediu de numai 5.5 litri/100 de kilometri.

Versiunile pe benzină, 640i şi 650i sunt deja familiare fanilor noului Seria 6, de pe varianta cabrio. Acestea oferă 320 respectiv 407 cai putere şi pot garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.4, respectiv 4.9 secunde.

Via | BMW

Comentarii (10)

  • Cine are bani sa-si ia un GTR .... prietenii stiu de ce..
    nevertheless...
    14 6
  • Cosmin
    ....
    :)))) GT-R il face praf la performante. Nici M6 nu il va intrece. Insa designul interior nu se compara cu ce ofera seria 6. E mult sub ea. La fel si gadgeturile si tehnologia.
    9 1
  • diesel
    640d - probably the best diesel in the world , mai ales viitoarea varianta in 4 usi GT ;)
    7 3
  • @Vlad
    Nu compara calul cu magarul.In GT-R te urci in adidasi si blugi si cauti liniute prin orash,in seria 6 te urci la costum Scabal si mergi pana la Geneva sa inchei o afacere ;)
    15 2
  • @Vlad08
    daca ajungi in GT-R la Geneva se sperie clientu', am mai patit-o
    6 3
  • @
    Seria 6 , pot sa zic , ca este un Grand Tourer adevarat. Daca era tractiunea integrala X-drive oferita si la modelul diesel, era o combinatie aproape perfecta.
    Deci noul diesel de 313CP , ajunge la 100 in 5,5s, si consuma 5,5%. Adica cat un Passat 2.0TDI.

    Cine stie cate turbine are motorizarea diesel ? 2 sau 3 ?
    Depre VAG nu stiti cand scoate un diesel cu 2 sau 3 turbine ? Au aparut ceva zvonuri insa nu sunt sigur.

    Multumesc pentru raspunsuri.
    3 0
  • @Vlad
    Nu compara ardelul iute cu gogosarul! Cu ardelul iute iti "inviorezi" simturile pe cand cu ardelul iti saturi burtica :)

    Clase diferite, obiective diferite, totul e prea diferit ca sa faci astfel de comparatie! Seria 6 e sa ajungi de la A la B cu stil si confort deplin, si daca e nevoie cu ceva viteza, iar cu GT-R nu conteaza decat timpul in care ajungi...

    Pur si simplu nu se pot compara cele doua modele, nici macar viitorul M6 oricati cai ar avea!
    5 0
  • @ScorpyonVAG
    Are 2 turbine ,iar VAG tocmai a scos pe noul A6 un diesel bi-turbo
    0 0
  • ...
    80.000 euro pe saracia... 64.000 desteptilor
    1 0
  • .marius.
    @moa
    Pretul ala de 64.000 e pentru "baietii destepti" care nu platesc TVA-ul, cu toate ca daca faci un calcul simplu observi ca e si mai ieftin de atat.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru