Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg

Publicat Joi, 02.10.2014
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 11
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 13
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 14
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 15
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 16
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 17
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 18
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 19
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 20
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 21
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 22
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Passat GTE - varianta hybrid plug-in a noului model din Wolfsburg - Poza 23
Volkswagen aduce la Salonul Auto de la Paris versiunea GTE a noului Passat. Passat GTE este un model hybrid plug-in ce va fi disponibil atât în variantă sedan cât și break.

Volkswagen a prezentat oficial una din noutățile dezvîluite la Salonul Auto de la Paris. Este vorba de modelul Passat GTE, versiunea cu sistem de propulsie hibrid și posibilitate de încărcare a bateriilor de la o priză normală. Pentru Volkswagen, Passat GTE este al treilea model hybrid plug-in din gama sa după Volkswagen XL1 și Golf GTE. Vânzările vor începe în a doua jumătate a anului 2015, iar clienți vor putea alege între două variante de caroserie: sedan și variant.

Vizual, noul Passat GTE se deosebește de un Passat normal prin inserțiile de culoare albastră ce pot fi observate pe grila radiatorului, un spoiler față redesenat ce integrează luminile de zi LED speciale în forma literei C și jante de aliaj cu design special. La interior, Passat GTE vine cu o lumină ambientală de culoare albastră, un levier redesenat pentru schimbătorul de viteze și volan cu partea de jos teșită.

Sistemul de propulsie al noului Passat GTE este format dintr-un motor pe benzină TSI de 1.4 litri, modificat pentru a livra 156 CP, secondat de un motor electric de 115 CP (85 kW) și 400 Nm. Puterea combinată este de 218 CP și este transmisă către puntea față prin intermediul unei cutii de viteze automată cu două ambreiaje și șase rapoarte.

Volkswagen spune că Passat GTE consumă în medie doar 2.0 litri/ 100 km și 13 kWh/ 100 km. Emisiile poluante de CO2 sunt de 45 g/km.

Cu rezervorul de 50 litri plin și bateriile li-ion încărcate, Passat GTE are o autonomie de 1.000 km. Sprintul de la 0 la 100 km/oră se face în opt secunde, iar viteza maximă ce poate fi atinsă este de 220 km/oră. 

Dacă bateria este suficient de încărcată, Passat GTE va porni întotdeauna în modul electric "E-Mode". Autonomia în mod full-electric este de 50 kilometri. Viteza maximă atunci când este propulsat de motorul electric este de 130 km/oră. Cablul pentru alimentarea cu curent electric se conctează în mufa ascunsă sub grila radiatorului. Alimentarea se poate face de la priză normală de 230 V, dar cu un nivel al puterii de 2.3 kW. În acest caz încărcarea bateriilor durează patru ore și un sfert. Opțional, Volkswagen va oferi un wallbox ce poate fi montat în garaj. Acesta încărcă acumulatorii cu o putere de 3.6 kW ceea ce reduce timpul de încărcare la două ore și jumătate.

Via Volkswagen


Comentarii (11)

  • Foarte faina. Economa, performanta si confortabila. Viitorul incepe sa arate din ce in ce mai bine.
    16 15
  • foarte bun pretul, foarte bun...fara concurenta
    12 17
  • @vianu: unde zice de pret? eu chiar m-am interesat de passat, si pretul mi se pare muult peste concurenta, care practica reduceri substantiale in aceasta clasa.
    7 6
  • @eee....din poze, nu se vede? :)
    8 7
  • Ivanoff
    Finally, dupa 17 ani de la lansare si dupa 100 de Prius-uri desfacute si analizate scot si ei un Hybrid de "doamne-ajuta".
    Hai ca imi place de cei de la WAG si de felul cum tin pasul cu tehnologia...
    13 14
  • MuresMures
    eu nu contest ca nu au desfacut Priusul dar ei au facut cateva miliarde bune profit pur din 1.6, 1.9 TDI + cele pe benzina iar in aceasi timp Toyota nu prea
    4 1
  • doar daca energia electrica pentru automobile ar fi gratuita in oras, s-ar amortiza cei 10000 fata de TDI
    1 1
  • Mocangeala nu exista nicaieri. Costul energiei este un avantaj, contrar a ceea ce-ti imaginezi tu. Nu-i asta problema. Problema e alta. In grupul Vw sunt niste IPOCRITI.

    Cu asta m-as urca pe passat-ul asta!

    http://www.funmedia365.com/cel-mai-mare-camion-din-lume/
    4 3
  • Cu 2 litri / 100km, la un rezervor de 50 de litri, autonomia ar fi de 2500 km, iar pentru o autonomie de 1000 km, media de consum este de 5 litri / 100 km, oare ce nu este in regula aici ?
    2 0
  • marius
    Chestia cu consumul este o prostie , nu este asa economica cum pare iar pretul o sa fie pe masura . Eu fac cu C-ul meu in jur de 1300 km cu un plin asa ca...slabut
    0 0
  • marius
    si in plus vad ca nimeni nu critica VAG pentru amplasarea ecranului multimedia , destul de jos pentru ochii conducatorului...vezi criticile pentru Dacia
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru