Pretul lui Logan scade cu pana la 12% in India pentru a face fata concurentei
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce saptamana aceasta Renault a incheiat parteneriatul cu Mahindra dupa cinci ani de colaborare, indienii au decis sa scada preturile versiunilor Logan comercializate pe aceasta piata. Vanzarile Logan au crescut in ultimii ani in aproape toate regiunile, insa piata auto din India a fost o exceptie, vanzarile scazand masiv in ultima perioada.
Din aceasta cauza indienii de la Mahindra vor ca pretul modelul de provenineta romaneasca sa scada cu o valoare intre 5 si 12 procente, Loganul uramand sa se vanda cu 403 pana la 1343 de euro mai putin decat in prezent. “A fost o incertitudine in mintile dealerilor si clientilor nostrii cu privire la viitorul modelului Logan. Am vrut sa-i oferim putin elan acestui model prin reducerea pretului. Avem la dispozitie 18 luni sa reimprospatam acest produs si lucram la diferite alternative”, a declarat Rajesh Jejurikar, oficial Mahindra.
In anul 2005, cand Renault a batut palma cu indienii de la Mahindra, cele doua companii aveau sperante mari.
Atunci se dorea ca in statul asiatic vanzarile lui Logan sa ajunga la 50.000 de unitati anual, insa indienii nu au vandut niciodata mai mult de 30.000 de exemplare, iar anul trecut au fost achizitionate doar 5.000 de exemplare Logan. Din moment ce vanzarile nu au decurs conform planurilor, Renault s-a vazut nevoit sa incheie in decursul saptamanii trecute parteneriatul cu Mahindra.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
-
BMW a anunțat oficial că a atins borna de un milion de mașini electrice vândute de la momentul lansării modelului i3, primul model electric de serie al mărcii. Totodată, grupul bavarez a anunțat o creștere a vânzărilor la nivel mondial în primul trimestru. (10.04)
-
Potrivit rezultatelor financiare finale pentru anul 2023, Grupul Stellantis a fost cea mai profitabilă marcă auto din lume. Compania multinațională este lider în acest clasament, în fața celor de la Volkswagen și Mercedes-Benz. (08.04)
- Prima imagine cu noua Mazda CX-80, un SUV cu 7 locuri pentru Europa. Data lansării, confirmată
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (4)