Sandero, primul model Dacia in Marea Britanie

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 14.03.2008
Pe langa noutatile Infiniti si Lancia, Marea Britanie va primi in 2008 o alta marca in portofoliul importat: Dacia.

Dacia se pregateste sa intre in cursul acestui an in premiera pe piata britanica. Daca Logan a fost considerat de conducerea companiei-mama un model nepotrivit pentru lansarea marcii romanesti in Albion, noul Sandero a fost asteptat tocmai datorita noii imagini pe care Dacia a primit-o odata cu lansarea acestuia.

Britanicii nu stiu inca ce gama de motoare va fi aleasa pentru a forta intrarea Dacia intre marcile de volum din UK, insa dieselul va face parte in mod sigur din optiuni datorita cantitatii reduse de emisii poluante, un element deloc de neglijat avand in vedere noile reguli de mediu din Londra .

Dacia Sandero va fi vandut in marea Britanie prin dealerii Renault, intre 30 si 50% dintre showroom-urile marcii franceze urmand sa aiba o zona speciala branduita Dacia. Ultimele informatii din Albion arata ca pretul de la care va porni Sandero pe aceasta piata va fi de 7000 de lire sterline (aproximativ 9150 de euro).

Taguri: Dacia, Sandero

Comentarii (4)

  • ovidiu
    gresit
    sandero nu este primul model dacia care se vinde in regatul unit.au mai fost inaintea lui denem(1310) daster(aro 10)si papucul
    0 0
  • Si inca ceva
    Era o stire pe undeva pe la voi pe site la un moment dat in care se zicea ca exista o fabrica renault in africa de sud unde se va produce sandero cu volan pe dreapta...si ca va fi foarte importanta in vederea exportului si in alte tari, gen marea britanie. Deci Sandero din anglia va fi facut la Pitesti sau in alta parte? De asemenea masinile Sandero vandute in Europa de vest vor fi sub brand Dacia sau Renault? Logan parca se vinde ca si Renault. Sau poate ma insel.
    0 0
  • ovidiu
    ............
    nu.in vest atat sandero cat si logan se vand sub brandul dacia inclusiv in marea britanie
    1 0
  • rusine Automarket
    "After a brief series of "crossover" cars in 1981 (for example, there were no more rectangular headlights available for the 1300, so the very last models used the quad lamps of the 1310), the 1310 finally hit the Romanian market in the autumn of 1981. In the UK, where it was known as the Dacia Denem, the top of the range model included such luxuries as a five-speed gearbox, alloy wheels and electric windows. The advertising slogan used for the car was "The Very Acceptable Dacia Denem", but this proved not to be the case with the British buyers, who increasingly opted for the more reliable Japanese, South Korean and Malaysian models. Sales were very limited, and the number surviving are not thought to exceed single figures, although the Romanian Embassy in South Kensington kept a fleet running until the mid-1990s. Sales of the pick-up version, known as the Shifter, continued until about 1990, and the Aro 10 was also sold as the Dacia Duster. The plug was pulled on the Denem, however, in early 1984". Sursa Wikipedia. Cei de la Atomarket s-au facut de ras... oare a cata oara. O echipa de incapabili care nu stiu altceva in afara de copy-paste.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru