Şeful Mercedes: "Vom deveni cea mai eficientă marcă"

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 07.10.2010
Şeful Daimler, corporaţia care deţine mărcile Smart şi Mercedes-Benz, a anunţat că vrea să devină campion în materie de eficienţă.

Dieter Zetsche, şeful Daimler, a declarat că marca Mercedes-Benz face toate eforturile pentru a deveni lider în materie de eficienţă. Declaraţia şefului Mercedes-Benz vine la scurtă vreme după ce Norbert Reithofer, şeful BMW, a spus că intenţionează să reducă emisiile corporaţiei BMW la nivel de flotă cu cel puţin 25% până în 2020. Chiar dacă Norbert Reithofer nu ar fi făcut această declaraţie, cei de la Mercedes-Benz ar fi luat oricum măsuri pentru a reduce emisiile de CO2. Normele europene îi obligă pe toţi constructorii de automobile care operează pe această piaţă de treacă la standardele Euro 5 din 2011, motiv pentru care unii producători au renunţat la unele modele de nişă, a căror conversie de la normele Euro 4 nu ar fi fost rentabilă.

Şeful Daimler este convins că vor reuşi să devină campioni la eficienţă, dar nu a specificat în cât timp vor să realizeze acest lucru. Un prim pas ar fi versiunea cu patru cilindri a lui S-Klasse, care a debutat la Salonul Auto de la Paris din acest an.

S250 CDI este primul model din istoria de 60 de ani a lui S-Klasse vândut cu un motor diesel cu patru cilindri. Noul propulsor va oferi cuplu motor la nivelul unui V6 în timp ce consumul de carburant va rămâne la cote ameţitor de mici pentru o limuzină de lux.

Dieter Zetsche nu a specificat nici cum va deveni corporaţia Daimler lider în materie de eficienţă, iar acest lucru este important din moment ce aceştia deţin două mărci. În timp ce versiunea 250 CDI a lui S-Klasse emite 149 de grame de CO2 pe kilometru, un Smart fortwo electric emite zero grame de CO2 per kilometru, reducând serrios media emisiilor la nivel de gamă. Putem spune că Mercedes-Benz a început deja transformarea, schimbând motoarele aspirate de cilindree mare cu propulsoare ceva mai mici, supraalimentate cu una sau cu două turbine, deci marca Smart nu va fi singura cu un accent pe ecologie.

Via | EGMCarTech

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru