STUDIU: Piesele predispuse la probleme pe timpul verii

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 25.08.2011
Reparaţia şi întreţinerea unui automobil sunt, în medie, cu 10% mai costisitoare pe timpul verii, anunţă Warranty Direct. Suspensia, planetarele şi instalaţia de răcire a motorului sunt elementele predispuse la probleme.

Englezii de la Warranty Direct au făcut un studiu pentru a afla care sunt piesele predispuse la avarii pe timpul sezonului estival. Aparent, cheltuielile de reparaţii şi întreţinere ale unui automobil sunt mai mari pe timpul verii decât în sezonul rece, creşterea medie a acestora fiind de 10%. În plus, lunile august şi iunie aduc o creştere de 4% a incidentelor, 80% dintre cele mai scumpe facturi de reparaţie ale automobilelor fiind emise în cele două luni.

"Automobilele sunt complexe şi sensibile la mediul la care sunt supuse. Întreţinerea corectă şi un nivel de cunoştinţe de mecanică ajută, dar problemele tehnice apar chiar şi în cazurile acestea.", a declarat Duncan McClure de la Warranty Direct.

Clima din Regatul Unit afectează în mod special planetarele, punţile şi suspensiile, acoperind 25.39% dintre toate problemele tehnice din perioada iunie-august. Pe locul doi vin problemele "clasice", la sistemul de răcire al motorului, alături de problemele majore la motor, aflate pe locul trei în acest top. Problemele cu sistemul de răcire reprezintă 9.35% din totalul de defecţiuni, respectiv 9.16% din defecţiuni.

Sistemul de frânare este responsabil pentru 5.36% dintre defecţiunile întâlnite de clienţii Warranty Direct.

Sistemul de direcţie reprezintă 4.77% din totalul defecţiunilor, în timp ce problemele cu acumulatorul, transmisia manuală sau instalaţia de climatizare ocupă, fiecare în parte, puţin peste 4.60% din totalul defecţiunilor. Piesele cu cele mai mici şanse de a avea probleme în sezonul cald sunt turbinele şi sistemele de aprindere, care reprezintă puţin peste 3.5% din totalul defecţiunilor, luate individual.

În cazul în care aveţi o problemă cu automobilul dumneavoastră şi căutaţi un răspuns gratuit, vă invităm pe secţiunea noastră de Întrebări şi Răspunsuri.

Via | WarrantyDirect

Comentarii (3)

  • @
    In speranta de a atrage cat mai multe voturi negative, o sa dau un comentariu, pe care doar anumiti oameni stiu sa il aprecieze:
    ,,Este si normal sa ai atatea probleme, la o masina veche, de 15-20ani, si sa zicem ca varsta nu conteaza, dar, daca mai luam in calcul, ca sunt unele cazuri cu inmatriculari pe BG,
    11 7
  • Andrei
    @ScorpyonVAG
    Nu stiu de ce ai impresia ca ceea ce spui este interesant. In general comentariile tale nu au nici o legatura cu articolele am, sunt rautacioase de multe ori si tradeaza foarte multe frustrari.
    5 3
  • Eu am avut o problema la clima nu stiu ce s-a intamplat cu freonul, nu sunt eu foarte priceputa la chestii tehnice, dar mi-a zis un prieten sa merg la Union Motors la service si au rezolvat baietii de acolo problema si repede si bine. E super nasol sa nu ai clima pe caldurile astea, mai ales daca stai mult in trafic si in Bucuresti stim cu totii cum se sta.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru