STUDIU: Piesele predispuse la probleme pe timpul verii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Englezii de la Warranty Direct au făcut un studiu pentru a afla care sunt piesele predispuse la avarii pe timpul sezonului estival. Aparent, cheltuielile de reparaţii şi întreţinere ale unui automobil sunt mai mari pe timpul verii decât în sezonul rece, creşterea medie a acestora fiind de 10%. În plus, lunile august şi iunie aduc o creştere de 4% a incidentelor, 80% dintre cele mai scumpe facturi de reparaţie ale automobilelor fiind emise în cele două luni.
"Automobilele sunt complexe şi sensibile la mediul la care sunt supuse. Întreţinerea corectă şi un nivel de cunoştinţe de mecanică ajută, dar problemele tehnice apar chiar şi în cazurile acestea.", a declarat Duncan McClure de la Warranty Direct.
Clima din Regatul Unit afectează în mod special planetarele, punţile şi suspensiile, acoperind 25.39% dintre toate problemele tehnice din perioada iunie-august. Pe locul doi vin problemele "clasice", la sistemul de răcire al motorului, alături de problemele majore la motor, aflate pe locul trei în acest top. Problemele cu sistemul de răcire reprezintă 9.35% din totalul de defecţiuni, respectiv 9.16% din defecţiuni.
Sistemul de frânare este responsabil pentru 5.36% dintre defecţiunile întâlnite de clienţii Warranty Direct.Sistemul de direcţie reprezintă 4.77% din totalul defecţiunilor, în timp ce problemele cu acumulatorul, transmisia manuală sau instalaţia de climatizare ocupă, fiecare în parte, puţin peste 4.60% din totalul defecţiunilor. Piesele cu cele mai mici şanse de a avea probleme în sezonul cald sunt turbinele şi sistemele de aprindere, care reprezintă puţin peste 3.5% din totalul defecţiunilor, luate individual.
În cazul în care aveţi o problemă cu automobilul dumneavoastră şi căutaţi un răspuns gratuit, vă invităm pe secţiunea noastră de Întrebări şi Răspunsuri.
Via | WarrantyDirect
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
,,Este si normal sa ai atatea probleme, la o masina veche, de 15-20ani, si sa zicem ca varsta nu conteaza, dar, daca mai luam in calcul, ca sunt unele cazuri cu inmatriculari pe BG,