Volkswagen Polo R şi Audi S1 vor avea tracţiune integrală
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit celor de la Autocar, Grupul Volkswagen va adapta platforma PQ25 pentru a suporta tracţiune integrală. Acest lucru le va permite celor de la Audi să dezvolte un S1 cu sistemul quattro, iar cei de la Volkswagen vor realiza două modele de nişă pe baza lui Polo. Unul dintre acestea va fi Polo R, iar cealaltă versiune va fi CrossPolo echipat cu un sistem de tracţiune integrală. Dezvoltarea a trei modele diferite pe platforma PQ25 cu tracţiune integrală se pare că i-a convins pe directorii concernului să-şi dea acordul pentru această soluţie tehnică.
În urmă cu ceva vreme, o serie de zvonuri şi declaraţii au urmărit versiunea de top a gamei Audi A1. Practic, dacă se vorbea de un model de performanţă, ar fi trebuit aplicată denumirea S1. Cei de la Audi nu au lansat până în prezent un model cu prefixul S fără tracţiune integrală, iar S1 nu se dorea a fi excepţia de la regulă. Aşadar, cel mai puternic model din gama A1 la ora actuală nu poartă denumirea S1, dar există posibilitatea ca acesta să poarte denumirea respectivă pe viitor.
Volkswagen Polo R ar trebui să dezvolte minim 200 CP pentru a justifica prezenţa unui sistem de tracţiune integrală. Vă reamintim că nici versiunea GTI a fratelui mai mare, Golf, nu beneficiază de un sistem de tracţiune integrală.
Versiunea GTI a lui Polo dezvoltă 180 CP şi beneficiază de o transmisie DSG cu şapte rapoarte. Ne aşteptăm ca aceeaşi transmisie să fie prezentă şi pe Polo R, iar modelul să dezvolte peste 200 CP şi o valoare însemnată a cuplului motor pentru a justifica prezenta unui sistem de tracţiune integrală. Versiunea CrossPolo cu tracţiune integrală şe asteaptă a fi un model mult mai cuminte, urmând să fie cea mai puţin puternică opţiune de motorizare din gama PQ25 cu tracţiune integrală.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
E posibil să fie preluată de Suzuki, dar nu înseamnă o platformă nouă, ci una existentă cu modificări.
Odata pt ca este prea mare prapastia intre motorizarile actuale pe a1 de la 120 de cai sa sari la 200+ , iar mai mult isi vor da cu stangul in dreptul daca fac si polo R.
Sau poate il fac dar nu o sa aibe tractiunea integrala. si tot mi s ar parea inutil ca si pozitionare.
Oricum un lucru este cert, 200+ cai si quattro pe o masinuta de talia asta = distractie garantata.