Volkswagen Polo R şi Audi S1 vor avea tracţiune integrală
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit celor de la Autocar, Grupul Volkswagen va adapta platforma PQ25 pentru a suporta tracţiune integrală. Acest lucru le va permite celor de la Audi să dezvolte un S1 cu sistemul quattro, iar cei de la Volkswagen vor realiza două modele de nişă pe baza lui Polo. Unul dintre acestea va fi Polo R, iar cealaltă versiune va fi CrossPolo echipat cu un sistem de tracţiune integrală. Dezvoltarea a trei modele diferite pe platforma PQ25 cu tracţiune integrală se pare că i-a convins pe directorii concernului să-şi dea acordul pentru această soluţie tehnică.
În urmă cu ceva vreme, o serie de zvonuri şi declaraţii au urmărit versiunea de top a gamei Audi A1. Practic, dacă se vorbea de un model de performanţă, ar fi trebuit aplicată denumirea S1. Cei de la Audi nu au lansat până în prezent un model cu prefixul S fără tracţiune integrală, iar S1 nu se dorea a fi excepţia de la regulă. Aşadar, cel mai puternic model din gama A1 la ora actuală nu poartă denumirea S1, dar există posibilitatea ca acesta să poarte denumirea respectivă pe viitor.
Volkswagen Polo R ar trebui să dezvolte minim 200 CP pentru a justifica prezenţa unui sistem de tracţiune integrală. Vă reamintim că nici versiunea GTI a fratelui mai mare, Golf, nu beneficiază de un sistem de tracţiune integrală.
Versiunea GTI a lui Polo dezvoltă 180 CP şi beneficiază de o transmisie DSG cu şapte rapoarte. Ne aşteptăm ca aceeaşi transmisie să fie prezentă şi pe Polo R, iar modelul să dezvolte peste 200 CP şi o valoare însemnată a cuplului motor pentru a justifica prezenta unui sistem de tracţiune integrală. Versiunea CrossPolo cu tracţiune integrală şe asteaptă a fi un model mult mai cuminte, urmând să fie cea mai puţin puternică opţiune de motorizare din gama PQ25 cu tracţiune integrală.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













E posibil să fie preluată de Suzuki, dar nu înseamnă o platformă nouă, ci una existentă cu modificări.
Odata pt ca este prea mare prapastia intre motorizarile actuale pe a1 de la 120 de cai sa sari la 200+ , iar mai mult isi vor da cu stangul in dreptul daca fac si polo R.
Sau poate il fac dar nu o sa aibe tractiunea integrala. si tot mi s ar parea inutil ca si pozitionare.
Oricum un lucru este cert, 200+ cai si quattro pe o masinuta de talia asta = distractie garantata.