Franta: "Dacia Sandero GPL nu are scurgeri de gaz"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Renault au investigat problemele olfactive intalnite de proprietarii de Dacia Sandero GPL in Franta. In urma a cateva saptamani de verificari in ateliere specializate, mirosul neplacut simtit in Dacia Sandero GPL in modul de functionare pe gaz provine de fapt de la uleiul din cutia de viteze. Problema olfactiva a acestui model a fost detectata in momentul in care unii proprietari de Dacia Sandero dCi au observat si ei un miros ciudat in habitaclu. Se pare ca rezolvarea sta in schimbarea uleiului din transmisie, desi problema trece de la sine dupa numai 1.000-1.500 de kilometri, care pot fi parcursi cu usurinta in cateva saptamani, doar prin naveta de zi cu zi.
Potrivit celor de la Renault, problema vine de la aditivul de ulei folosit in cutia de viteze. Inlocuirea uleiului din cutia de viteze va rezolva toate problemele olfactive al acestui model. Modelele cu probleme au fost fabricate intre noiembrie 2009 si ianuarie 2010 la fabrica din Mioveni. Renault pregateste o nota explicativa pentru dealerii sai, pe care o va trimite in reteaua sa de reprezentanti autorizati.
Renault le reaminteste clientilor sai ca mirosul neplacut simtit in Sandero GPL nu este este periculos pentru ei. Primele ipoteze legate de acest miros veneau fie de la o scurgere de GPL – care putea fi detectat de sistemul de siguranta al instalatiei care ar fi comutat la mersul pe benzina, sau de la mercaptanul folosit pentru marcarea olfactiva a gazului petrolier lichefiat.
Aceasta problema a fost intalnita si de primele modele echipate cu catalizator, ai caror proprietari anuntau un miros de oua stricate la interior, care este cauzat de obicei de emisii de sulf. In ciuda acestor afirmatii, oficialii Renault nu au dat o explicatie tehnica a modului in care aditivul aplicat uleiului din cutia de viteze a reusit sa genereze un miros atat de puternic incat sa intre in habitaclu.Via | Automobile-Magazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Tesla a fost nevoită să inițieze o nouă campanie de rechemare pentru camioneta sa electrică Cybertruck. Noua campanie a fost inițiată după ce mai mulți posesori ai modelului au raportat probleme cu pedala de accelerație, care poate rămâne blocată în mers. (23.04)
-
Uniunea Europeană va introduce oficial noi reguli de securitate cibernetică, un lucru care va afecta și industria auto. Noile reguli vor intra în vigoare din luna iulie, iar conform acestora, mașinile vor trebui să fie protejate de amenințări cibernetice. (18.04)
-
Euro NCAP, organismul pan-european de siguranță rutieră, a publicat cele mai noi rezultate după ultimele teste de siguranță. Astfel, noile Toyota C-HR, Nio EL6 au obținut maximum de 5 stele, în timp ce noua Honda CR-V a obținut 4 stele cu pachetul de siguranță standard și 5 stele cu pachetul de siguranță suplimentar. (10.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Comentarii (0)