Nissan îşi cere scuze clienţilor de Leaf pentru perioada lungă de aşteptare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După cum ştiţi, cei de la Nissan au înregistrat un număr mare de comenzi pentru Leaf pe pieţele pe care acesta este disponibil. Primul model electric accesibil oferit în Japonia şi Statele Unite ale Americii a atras deopotrivă fanii mărcii şi ecologiştii, care s-au grăbit să-şi comande câte unul din numeroasele exemplare puse la dispoziţie în primul an de producţie. În doar trei luni, atât piaţa din Japonia, cât şi piaţa din Statele Unite ale Americii reuşiseră să umple lista de comenzi pentru primul an de producţie al lui Leaf.
Din această cauză, japonezii s-au trezit în faţa unor liste de aşteptare de 4-7 luni. Motivul din spatele aceste liste este imposibilitatea furnizorului de acumulatori al celor de la Nissan de a furniza un număr mai mare de unităţi mai repede. Japonezii au deja un contract de exclusivitate cu aceştia şi nu îşi pot permite căutarea unui alt furnizor. Potrivit oficialilor Nissan, modelul Leaf are o perioadă de livrare atât de mare din cauza faptului că inginerii încearcă să se asigure că fiecare unitate care părăseşte fabrica este lipsită de orice fel de probleme şi va funcţiona corect.
Întârzierea livrării comenzilor şi termenele de aşteptare mari reprezintă un risc extrem de mare pentru cei de la Nissan, în special dacă situaţia se va extinde şi în 2012. În anul respectiv, Ford va lansa versiunea electrică a lui Focus în Statele Unite ale Americii, iar Tesla Model S ar fi debutat deja pe piaţă.
Alţi constructori au promis şi ei modele electrice până la termenul respectiv, iar Chevrolet Volt va fi în oferta celor de la GM de aproape un an. În timp ce unii clienţi şi-ar putea retrage comanda în favoarea unui alt vehicul, alţii ar putea să evite modelul Leaf cu totul în favoarea unui autoturism ecologic pe care îl pot ridica mult mai repede. Tocmai de aceea, cei de la Nissan şi-au exprimat regretul pentru întârzierea livrărilor şi speră să accelereze pe cât posibil ritmul de producţie al lui Leaf.Via | CrunchGear
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Pentru a sparge monopolul tebuie sa atacam o campanie petroliera (OMV-PETROM) prin simplul mod de a nu mai cumpara nici un produs de la OMV-PETROM. Bineinteles, compania va intra intr-o perioada de criza din care poate sa iasa daca iftineste benzina sau daca da faliment.
Bineinteles o sa aleaga sa ieftineasca benzina. Cand compania a ieftinit destul benzina cumparam numai de la ea. Celelalte companii petroliere (LUK, FLOREA, MOL, Rompetrol etc) o vor urma in tandem, ieftinind si ele.
Repetam metoda de ori de cate ori este nevoie.
Daca le atacam pe toate nu putem face mare lucru. Dar putem sa o atacam pe una singura astfel:
1. NU MAI CUMPARAM NIMIC DE LA PETROM-OMV.
2. ASTEPTAM CA PETROM-OMV SA SCADA PRETUL.
3. DACA SUNTEM MULTUMITI DE PRET CUMPARAM NUMAI DE LA PETROM-OMV
Daca suntem uniti o sa izbavim. Pentru ca altfel inseamna sclavie.
Eu unul de astazi incep sa IGNOR OMV-PETROM.