Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8

Publicat Vineri, 03.10.2014
de Mircea Meșter
Comenteaza 68
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 11
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
PARIS 2014 LIVE: Noul Volkswagen Passat - primele imagini ale generaţiei B8 - Poza 12
Unul dintre cele mai iubite modele ale mărcii Volkswagen trece astăzi la cea de-a opta versiune de design din istoria sa. La 41 de ani de la lansarea iniţială, Passat devine o maşină mult mai matură.

După o serie nesfârşită de teasere şi multe fotografii spion, noua generaţie Volkswagen Passat este aici. Ajuns la a opta reeditare, modelul german promite să calce pe urmele de succes ale predecesorilor săi, bazându-se pe un design mult mai agreabil şi pe o serie de tehnologii care vor să revoluţioneze sistemul.

Mai uşor cu 85 de kilograme

Dezvoltat pe deja populara platformă modulară MQB şi folosind oţel de înaltă rezistenţă şi aluminiu, noul Passat este mai uşor cu până la 85 de kilograme comparativ cu vechiul model. Aşa se face că cea mai uşoară versiune a berlinei cântăreşte doar 1312 kilograme.

În materie de dimensiuni, Passat B8, aşa cum este el botezat în interiorul VW, a devenit mai mic cu 2 mm, însă beneficiază de un ampatament cu 79 de mm mai mare. Acesta din urmă totalizează 2791 de mm, în vreme ce lungimea ajunge să măsoare 4767 mm, iar lăţimea 1832 mm. Noua generaţie este şi mai aproape de suprafaţa de rulare, cu o gardă la sol coborâtă cu 6 mm.

Şasiul a fost regândit complet şi beneficiază acum de o suspensie cu 9 kilograme mai uşoară, care include sistem MacPhearson pe faţă şi multi link pe spate.

Design agresiv şi interior generos

Spre deosebire de vechile generaţii, noul Passat B8 adoptă un design care va mulţumi pe mulţi. Se pare că germanii au reuşit să îmbine conservatorismul cu sportivitatea şi să garanteze o apariţie extrem de plăcută. Grila vine acum cu bare longitudinale cromate, care se continuă şi la nivelul farurilor, bosajele au devenit ceva mai largi, capota a căpătat noi nervuri, iar blocurile optice faţă şi spate au fost echipate cu lumini LED.

Esential 586 litri este capacitatea portbagajului noului Passat sedan.
650 de litri este capacitatea portbagajului noului Passat Variant.
Interiorul a crescut şi el din multe puncte de vedere. Ampatamentul ceva mai generos a adus un spaţiu mult mai mare la nivelul picioarelor şi al umerilor pasagerilor spate şi a crescut capacitatea portbagajului cu 21 de litri în cazul variantei sedan şi cu 47 de litri în cazul break-ului. Nu e de mirare că Passat poate înghiţi acum 586 de litri, iar Passat Variant 650 de litri.
Rabatarea banchetelor va creşte capacitatea de încărcare la 1780 de litri.

Versiune hibridă, alimentată la priză

În ceea ce priveşte motorizările, Passat va fi oferit cu o gamă de propulsoare. Intrarea în gamă va fi asigurată de motorul 1.4 TSI şi cei 125 de cai putere ai săi, însă el va putea fi comandat şi în versiunea de 150 de cai putere. Clienţii vor primi şi un 1.8 TSIi de 180 de cai şi deja popularul 2.0 TSI, declinat în versiuni de 220 şi 280 de cai. Cei care preferă dieselul vor avea două motoare, unul de 1.6 litri şi unul de 2.0 litri, acesta din urmă cu trei versiuni de putere.

Tipul
propulsiei
Motorizare Putere totală
Benzină 1.4 TSI 125 CP
150 CP
1.8 TSI 180 CP
2.0 TSI 220 CP
280 CP
Diesel 1.6 TDI 120 CP
2.0 TDI 150 CP
190 CP
240 CP
Hibrid alimentat
la priză
1.4 TSI + electric 211 CP

Nu în ultimul rând, Passat va beneficia şi de o alternativă hibridă. Trenul de propulsie va fi compus din unitatea 1.4 TSI, ajutată de un motor electric să atingă 211 cia putere. Această configuraţie va asigura o autonomie pur electrică de 50 de kilometri şi una totală de 966 de kilometri.

Instrumente de bord proiectate pe un ecran de 12.3 inch

Cum era şi normal, Passat îşi propune să fie şi o revoluţie tehnologică în segment. Iar revoluţia tehnologică începe chiar dincolo de volan, unde Volkswagen a instalat un ecran de 12.3 inch în locul instrumentelor de bord. Cei familiarizaţi cu lumea auto vor înţelege repede că este vorba despre acelaşi ecran TFT introdus în premieră pe colegul de concern Audi TT.

Ecranul din spatele volanului poate afişa chiar şi navigaţia

Nu lipsesc dotări importante cum este head-up display-ul, sistemul de asistare al luminilor, camerele video cu vedere la 360 de grade şi sisteme de siguranţă vitale: Side Assist cu Rear Traffic Alert, Traffic Jam Assist, City Emergency Braking, Trailer Assist, Emergency Assist, Parking Assist.

Noul Passat va fi disponibil spre comercializare începând cu data de 10 iulie pe piaţa din Germania.

Aici, preţurile încep de la 25.875 de euro pentru sedan şi de la 25.950 de euro pentru break.

Cum s-a născut primul Volkswagen Passat?

Povestea lui Volkswagen Passat începe în anul 1973, atunci când Volkswagen decide să lanseze o nouă linie de modele, bazate pe expertiza celor de la Audi. Cu 9 ani înainte, în 1964 mai exact, Volkswagen cumpărase Audi, reuşind astfel să îşi asigure o bază tehnologică avansată.

Primul Passat s-a născut, practic, din vechiul Audi 80, de care va continua să îşi lege o mare parte din istorie până în 2005. Botezat cu numele de cod B1, Passat a păstrat acest indicativ de la generaţie la generaţie, ajungând în prezent la a opta declinare, botezată, cum altfel, B8.

Deşi vreme de mulţi ani s-a crezut că Volkswagen a botezat primul Passat după un vânt, aşa cum a făcut-o mai apoi şi cu alte modele (Golf, Bora, Scirocoo sau Jetta), oficialii germani nu au confirmat niciodată zvonurile.

Prima generaţie Passat nu era o berlină

De-a lungul carierei sale, Volkswagen Passat a ajuns pe mai toate continentele lumii şi a fost botezat în consecinţă. Aşa se face că Passat-ul pe care noi îl ştim în Europa s-a mai numit Dasher, Santana,Quantum, Magotan, Corsar sau Carat. Toate au înregistrat un succes fulminant, transformând modelul german într-un adevărat best-seller de-a lungul anilor.

Ultimul an, 2013 mai exact, confirmă acest lucru: Volkswagen a reuşit să vândă 1.1 milioane de exemplare Passat, cel mai mare număr de unităţi din întregul Grup Volkswagen.


Comentarii (68)

  • Claudiu
    De data aceasta au reusit sa o faca sa arate mai bine dar pacat de stopurile spate care par copiate de la Golf VII.
    Ecranul care preia cadranele si navigatia arata foarte bine dar probabil ca este si o optionala destul de scumpa.
    42 6
  • Catalin
    hai ma ca nu este NOUL Passat ! mai sa nu-l recunosc. Oare cum va arata Passat B-15 ? Walter da Silva este artistul, designerul, aceasta rara avis ( ? ?) care a plasmuit o bijuterie auto ? Observati liniile extravagante, stilul nemaintalnit. . . Grila centrala este masterpishul; ecranele lcd, multitudinea de butoane si ergonomicitatea acestora (care dau extrem de bine la Passat, numai la alte marci este un inconvenient major - ale naibii butoane), pachetul AMG (sic) este luxuriant. Eu zic ca va fi un best seller. Voi ce spuneti?
    49 74
  • e aici? UNDE??? :-P
    24 44
  • facelift
    Fabulos, fantastic, nemaivazut!!! Asa trebuie sa arate masina poporului cu aspiratii premium! Gata cu stilul neinspirat si fad. Un Apple al masinilor. Top!!!
    Nota: acest comentariu va rog sa-l considerati un pamflet si sa-l tratati ca atare...
    71 56
  • Suleyman Cunoscatoru
    Poza care mi-o placut cel mai mult de pe siteul nemtesc a fost ceea in care este aratat portbagajul cu inscriptia TDI (rosu tot) + 4Motion = 240cp.
    37 8
  • Arata chiar foarte bine. Mie pana acum doar B3-ul mi-a placut ca design (a si reprezentat un salt mare fata de B2) insa B8 e clar ca arata mai bine decat ultimele 3 generatii.

    De dotari, finisari si motorizari nu ma e nimic de zis...sunt probabil cele mai bune din clasa medie de volum. Asteptam sa vedem noul Mondeo si cu mult noroc viitorul Accord (care s-ar putea sa nu fie adus in sa pe piata europeana din cauza vanzarilor foarte mici) ca sa facem o comparatie mai obiectiva.
    39 10
  • adrian78
    arata bine pacat ca la siguranta activa e cam slabut
    6 29
  • hybridul are 1.4tsi+electric sau 2.0tsi+electric?
    in articol spune ceva, in tabel altceva.
    9 3
  • Carcotasii chiar ar trebui sa stie ca este o masina total noua! MQB este una dintre cele mai remarcabile platforme folosite in prezent.
    31 16
  • Din nou nu pot sa nu fiu de acord cu @Andy.
    Masina poate este de top. Si indiferent cat de multa gura ar face unii, Passat mai mereu a cam fost o referinta in clasa lui. Eu sunt curios si care vor fi preturile. Pentru ca in general Passat a fost una dintre cele mai scumpe masini din clasa ei. Justificat sau nu, depinde de cum vede fiecare lucrurile.
    Astept un raspuns de la Opel si de la Ford.
    43 9
  • Arata bine dar tot B6 e mai frumos. Cel putin mie asa mi se pare.
    13 17
  • @Armstrong
    Noul passat? WTF a este un B7 cu facelift, care B7 este un facelift de B6 :))) Inafara de TDI-ul de 240cp nimic nou! Inca o mare dezamagire WC prezentata ca o mare realizare de catre staff-ul de marketing si de catre fanii infocati. Imbatati-va cu apa rece, sa vina "like-urile" :)))))
    42 49
  • Mecanicu'
    Se pare ca pozele pe care le-am postat i9n urma cu o saptamana sunt intocmai cu ce vedem astazi: http://www.sport.ro/masini/foto-surpriza-de-la-volkswagen-asa-arata-noul-passat-primele-imagini-au-ajuns-pe-net.html#photo=1

    Sa speram ca este o masina mult mai buna, cu progrese evidente fata de generatia precedenta!
    15 3
  • @@Armstrong
    Pt tine si altii: ce inseamna pentru model nou si ce inseamna facelift? Daca designul este asemanator si pastreaza o identitate, inseamna ca e doar un facelift?

    De exeplu la masina asta cateva din elementele noi sunt:
    - plaftorma noua
    - sasiu nou
    - interior complet nou (de la scaune, la bord, la consola centrala)
    - motorizari in mare parte noi (fata de generatia anterioara)
    - faruri LED
    - sisteme de siguranta noi

    Sunt curios ce ar mai fi trebuit schimbat in acceptiunea ta pt a fi considerata masina noua. Asta in cazul in care poti sa intelegi ca o masina e mult mai multe decat tabla de pe ea.

    La subiect:
    Ca design exterior imi place foarte mult profilul. E mai agresiv, putin inspirat de la seria 3 ca linii. In rest e in regula, dar nu iese in evidenta. Si eu sunt de acord ca all-over parca B6 a fost cel mai reusit.

    La interior, desi pare calitativ, nu mi se pare prea inspirata trecerea la unghiuri mai ascutite. Chiar si scuanele par mai uratele decat cele prezente pe generatia anterioara. Compenseaza in schimb instrumentele digitale si spatiul marit.

    In cocluzie, probabil ca acest pragmatism al nemtilor le va aduce iarasi vanzari foarte bune. Motorul 2.0 tdi de 240cp suna a ceva entuziasmant, pe hartie. Sa vedem si in realitate...
    32 15
  • foarte foarte frumos ... pentru un vw!
    bine, mie imi place si golf7 cum arata ... dar poate doar imbatranesc si eu.
    break-ul chiar imi place!
    dar pretul ... vaaaai pretul ....
    26 2
  • Mitica
    Frumos facelift...observa cineva designul gurilor de ventilatie, cu acele dungi pe tot bordul, precum un mai vechi concept Lada?
    11 30
  • Mda, pun la indoiala drastica profesionalismul unora de aici, in special dupa ce am citi comentariul lui @@@Armstrong, pentru el voi puncta eu urmotoarele, pe care ''dansul'' le-a negat:

    Dar pt matale si altii :ce inseamna revolutie de design ? Daca designul este asemanator si pastreaza o identitate, inseamna ca nu este decat o uniforma banala ca si pana acum, adica o masina plictisitoare si anosta.

    De exeplu la masina asta ''elementele'' noi nu epateaza cu nimic:

    - plaftorma noua....Ce inseamna platforma nou ? Platforma este doar o platforma si atat , si Mazda are platforma SkyActive, nimic wow.
    - sasiu nou, pe bune ???
    - interior complet nou (de la scaune, la bord, la consola centrala), bah tu chiar vorbesti serios ? Mie interiorul nu-mi inspira pic de personalitate, toate elementele sunt asezate clasic ca la vechea generatie
    - motorizari in mare parte noi (fata de generatia anterioara), si ce fel de motorizari ''noi'' ? TDI-urile? Ce raport de compresie au fata de cele Mazda ? Iti voi spune eu, de tot rahatul, iar LAG-ul isi face simtita prezenta grav.
    - faruri LED, serios ? Pai astea le poti pune si pe Moskwikz after market.
    - sisteme de siguranta noi, chiar vb serios ?

    Bun am incheiat citatul .

    Asadar, consider ca tema de design pe care o abordeaza noua generatie Passat, este una care denota profesionalismul intrgii echipe de design. La masinuta asta nu m-a atras nimic nou in afara de ''bling-bling-ul'' care se prelungeste de pe gurile de ventilatie pana spre zona usilor, in rest din punct de vedere, designul este acelasi . Este organizat bine, totul este la locul lui, clasic, nu epateaza cu nimic, si nu-ti da senzatia de ceva fantastic de revizuit. Exteriorul este si mai jalnic cu cat ma gandesc ca a mostenit designul cutiutzei de tabla patrata B7. Calitatea materialele nu aspira catre premium ca si pe Honda Accord sau Subaru Legacy sau Mazda 6 sau Chevrolet Malibu sau Latitude . In concluzie, au dat gresi si de data asta. Garantia sper sa te tina macar pana ajungi acasa .
    19 58
  • Savuroase comentariile celui de mai sus, insa ii zic ca m-am urcat atat in Malibu cat si in Accord. Materialele din Passat (B7) si imbinarile sunt cu o clasa peste Accord si doua peste Malibu. Nu mai zic de ce optionale si motorizari are Passat (o paleta mult mai larga si mai performanta) fata de celelalte doua modele amintite.

    P.S. Sunt posesor de Chevrolet model nou (stiu, stiu pacat ca pleaca din Europa) insa prefer sa nu fiu partinitor si sa dau cezarului ce-i al cezarului.
    28 12
  • andrei
    Pasat cu display de audi TT ,gretos...!!
    8 36
  • razvanis
    Va curg balele la toti astia care criticati.
    Iar a ridicat stacheta si iar le da lectii in clasa ... asta e ... live with it !
    miliardele alea investite in r&d se cam vad ...
    34 14
  • Andrei
    Nu e bun deloc...probabil majoritatea din care comenteaza aici nu au bani de un Passat nou,dar arunca cu noroi,gen destepti de-a lu'Nedelcu...

    Mie mi se pare foarte o evolutie de design fata de generatia anterioara,ce e bun romanului nu ii place,in schimb e cunoscator si atotstiutor, arunca cu noroi in Passat,desi inafara de Dacia si bateriile Rombat,putine is lucrurile pe care le mai fabricam... "prosti is nemtii astia" de aceea nu o sa putem fi niciodata ca ei, au lucrurile prea la locul lor...mai bine in jungla...
    19 13
  • LauCalin
    @Marian.Nedelcu
    In primul rand SkyActive nu este i platforma tehnica. Este vorba de mai multe tehnologii care fac ca masa masinii si consumul sa fie mai mici. Asta asa, in mare.

    In al doilea rand multi critica designul VW, insa foarte putin il inteleg. Aceasta masina nu se dezice designului general al marcii: sobru si serios. Intr-o lume in care toti se zbat sa aiba cel mai cel design dinamic, futurist si care se schimba extrem de mult de la o generatie la alta, VW demnstreaza ca se poate continua zeci de ani pe aceiasi idee. Nu este deloc o rusine. Din contra, este extrem de greu sa adaptezi un design unic si clasic in acelasi timp, de la o generatie la alta. Marcile carora le reuseste asa ceva le numeri pe degete: Porsche, Aston Martin, Alfa Romeo sunt printre putinele care transmit acelasi sentiment de la o generatie la alta.
    Si te intreb o chestie: oare chiar atat de idioti, prosti si incompetentii sa fie cei din conducerea lui VW ca aleg acelasi tip de design de la o generatie la alta, atata timp cat acest design SE CERE? Pentru ca Passat nu o data a fost cea mai bine vanduta masina din clasa ei. Wow, ce dobitoci!
    Sa mai amintim ca au si una dintre cele mai mari case de design auto din lume? Si Passat e tot... pilaf. Noroc ca ai garantie pana ajungi acasa.
    34 4
  • @Andy: Te-as fi crezut daca ai fi spus cel putin ca te-ai urcat intr-un Moskwikz si apoi in B7. ''Imbinarile'' sunt un criteriu inexistent, ambitia si modul in care se conduce Accordul este caracteristic unei masini premium, deci peste B7 , de design nu mai vorbesc, de motorizari la fel ( care pe accord sunt mult mai puternice si nu simti compresia slaba , in spetza LAG-ul ). Daca te-ai fii urcat in Accord ai fi observat ca este singura masina din clasa sa de volum care are tapiterie din piele naturala, ATENTIE - naturala, nu de ''scaun de tren personal'' ca la Passat, Mondeo, Mazda 6 si altele din gama, care dupa 2k km rulati se increteste.

    Si acum pt ''alalat'' care-i acelasi Andy cu ''A''

    Bai, daca chiar ai tras concluzia asta iti spun de pe acum ca gandesti ''prost'' iar capul tau e plecat ''cu sorcova'' .

    ''Desteptii'' care ne expunem un feedback negativ, nu arunca cu ''noroi'' in aceasta ''bascalie de marketing'' numita Passat ( care este deosebit de anost ), ne expunem si noi o parere cu care tu poti fi de acord sau nu. In ultima instanta, fiind parerea noastra personala ne doare in apendice de ''parerea'' ta asupra comentariilor noastre. Hai, bafta la Moskvicz si sper sa te urci si in AutoVAZ, ca imbinarile sunt cu o clasa peste ''Accord si Malibu'' :))))
    9 60
  • Propun sa nu-i mai raspundem lui nea' Nedelcu (desi i-am raspuns imediat dupa ce a postat aici) pentru ca nu merita. Ne injosim prea mult sa aducem argumente lui nea' Gica Contra de 40 si de ani, care are niste comentarii specifice uniua pustalau semidoct din spatele blocurilor gri (mai ales ca de multe ori si jigneste).

    Hai sa nu mai bagam in seama toti ratatii!
    25 8
  • Andrei
    Cand te gandesti ca inainte nu erau nici 10% din lucrurile bune care sunt astazi...auzi ce om bolnav "calitatea materialelor lasa de dorit" ...vai de capul nostru,uneori ma gandesc ca ar putea fi mai bine si in Romania,daca prostia si ai sai creatori ar mai disparea.
    16 5
  • @Marian.Nedelcu
    Cum de reusesti sa iei atatea manute rosii nu stiu. Te invidiez sincer :))
    26 9
  • E mult mai bine decât în cazul generațiilor anterioare, cel puțin în ceea ce privește B6 și B7. Motorizările sunt însă foarte diversificate, mai ales versiunea de 2.0 TDI de 240 CP.

    Celor care nu le place să nu-l cumpere!
    22 3
  • Petru LauCatalin, vad ca sunt multi aceeasi persoana, fain asa. Va place mult sa va copilariti. Nu ne bagam la un ''lapte gros'' sau ''barbut'' ?
    Deschid citatul :''Intr-o lume in care toti se zbat sa aiba cel mai cel design dinamic, futurist si care se schimba extrem de mult de la o generatie la alta, VW demnstreaza ca se poate continua zeci de ani pe aceiasi idee. Nu este deloc o rusine. Din contra, este extrem de greu sa adaptezi un design unic si clasic in acelasi timp, de la o generatie la alta.''

    Pe bune ? Buna dimineata si tie !

    Pai in cazul de fata cei de la VW gandeste ''prost'' fiindca designul face si el pare dintr-un proces tehnologic binedefinit . Sau cumva ai vrea sa vezi si Moskwicz cu sistem de navigatie si parcare asitata prin mall-uri ? Pai, bah baga-ti mintile in cap ca te calca lumea-n picioare daca nu stii sa te descurci la o paine......intelegi ironia.
    Grupul ''Folzvagăn'' da dovada de o incapacitate de a crea lucruri noi cu un aspect intr-adevar fabulos, de intuitivitate si moralitate zdrobita . Ritmul nu mai este acelasi ca si acum 80 de ani, si eu as vrea sa vad masini cu formele celor de acum 80 de ani, dar timpul trece, iar evolutia artistica din punct de vedere optic ( al designului ) avanseaza si ea, masinile incep sa aiba o aerodinamica cat mai buna. Tu ai vazut formele noii Mazda 6 in realitatea ? I-ai admirat silueta ? Ei, baga in capatzana ca are cel mai bun coeficient aerodinamic din clasa , devansand usor Kia Optima , o masina care bate la propriu noul Passat B8. Masinutza asta daca ai avut vreodata ocazia sa mergi cu ea, afla ca are si scaune ventilate pe trei 3 fata + spate , lucru neintalnit ''la miraculosul si luxosul b8'', si mai trebuie sa bagi ceva la tartacutza, Optima se vinde si cu motorizarea de putin peste 270 cp. Sa traiesti !
    6 43
  • f frumoasa masina. o sa ramana cea mai vanduta berlina
    21 8
  • Vasilica
    Nu e cam hilar sa vina criticile de la unul care e sofer de raba si conduce un punto din 1900?
    Intreb, nu dau cu parul!
    28 5
  • Andrei
    De ce nu explici ce are Mazda,acolo unde sunt puse stiri despre Mazda si comentezi aici, "miraculosul KIA" e de un design iesit din comun...o KIA tot o porcarie de KIA ramane,poate sa te ventileze si la creieri, ia-ti tu Mazda 6 si cand ai cumparato sa ne zici si noua...deocamdata mie imi place Passat,patrat cum e el,cu navigatie si fara ventilatie...ma intreb tu de ce comentezi la articolul asta, nu am vazut un comentariu de-al tau la Mazda, acolo poti spune si tu de bine... iti place sa bati campii aici...
    El lauda Mazda6 la articolul despre VW, dute bai Nedelcule la articoulul Mazda,acolo poti scrie intregi articole despre cel mai modern si mai aerodinamic design...
    19 9
  • Spatele pare neschimbat (da, stiu! au redesenat stopurile), iar din fata imi plac farurile insa nu sunt convins care-i treaba cu "spranceana" aia metalica deasupra lor. Cea mai mare surpriza (placuta) este insa profilul, care pare mai agresiv, putin inspirat la capoda dupa Seria 3, insa probabil ajuta si la aerodinamica.

    La interior mi-e clar ce vrea VW... sa vanda mai bine in SUA! Interiorul e exact cum si-l doresc americanii: design urat, dar cu multe functionalitati. Consola centrala pare luata de pe Golf 7 :( , dar imi place clusterul cu display. Scaunele par mai reusite decat la B7.

    Ca fost posesor de B5 si B6, ma declar multumit de noul Passat. Sa vedem care o fi treaba cu motoarele diesel de 2L si 190 - 240 CP. Momentan merg pe TDI-ul lor de 170 CP si nu sunt impresionat. Par facuti doar "din pix". :)
    11 7
  • In sfarsit imi place din nou Passat. Ultimul model care mi-a gadilat simturile a fost B6.
    14 7
  • Port ochelari si stau intr-o pozitie mai contorsionata dar vad niste linii de BMW pe ici pe colo.
    13 10
  • Mazda 6 e mult mai frumoasa....Mondeo probabil mai 'sporty'.....Insignia e cum e insa in segmentu D (non-premium spre premium) Passat a fost si este cea mai buna alegere......
    Masina va fi un succes in 'adevaratu sens al cuvantului'........
    @mowgli din lateral vad putin din seria 5....
    12 11
  • Marianeee! Munceste draga, asta daca nu au bagat net la racoare, ca prea semeni cu fostul Bo$$ dinamovist.

    Stiai ca pentru pielea naturala - ATENTIE - naturala din Accord se omoara animale cu nemiluita? Dar respectivele animale sunt omorate degeaba, intrucat Hondele raman cu nemiluita prin stocuri... DAAR nu conteaza, cat tu ai din belsug piele NATURALA de urs polar pentru MOZKWIKZ-ul tau, acolo in Mama Rusie, ca tu faci in fiecare ora naveta de bere pana la Polul Nord.
    20 7
  • CARE NU VA PLACE VW NU MAI CRITICATI CONDUCETI IN CONTINAURE CE COTIGI AVETI SAU CUMPARATI CE ANUME VRETI VOI ….
    11 3
  • Vector
    Este atat de amuzant cand un om atat de mic precum domnul Marian Nedelcu face comentarii privind VAG, afirmand ca nu sunt in tare de a se alinia la tendintele actuale. In primul rand, vanzarile il contrazic si in al doilea rand, as vrea sa stiu care este cea mai mare realizare din viata personala de pana acum? Excluand o gandire liniara, bazata pe stereotipuri, fara nicio baza.
    8 2
  • Asta-i cel mai ''putin important'' lucru, atata timp cat hectare de paduri sunt poluate cu TEDEi sau Moskwicz-urile maaestrilor.

    Bai Handy-Pandy, Kia asta ofera una dintre cele mai mari garantii din industria auto, in UE 7 ani , iar in USA chiar 10 ani (cu program extins), asta ca sa nu mai vb de faptul ca ofera niste dotari demne de limuzine de clasa MARE pt acest segment. Dar n-ai sa intelegi, stai jos copchile. Nu ai supt de la cine trebuia cand ai fst mic, ba chiar banuiesc ca ai supt mai mult de la tac-tu decat de la maica-ta ..
    5 42
  • Piele naturala nu au nici Mercedes, RR sau Bentley. Aveau acum 20 si mai bine de ani toate masinile piele naturala insa intre timp s-a descoperit ca tine foarte putin (se taie, rupe, toceste si dupa 4-5 ani arata ca naiba) plus ca PETA si-a facut treaba. Am in familie un Accord luat de nou si nu e piele desi Honda si toti ceilalti producatori se lauda cu asa ceva. Corect se numeste piele ecologica...

    Le urez succes celor cu Kia pe viitor cu tot cu garantia de 7 ani. In Romania garantia e bataie de joc la TOATE service-urile reprezentantelor firmelor de volum. Garantia mare e buna in SUA unde se respecta consumatorii.
    12 5
  • @Marian.Nedelcu:
    1. Username-ul meu este LauCalin, nu LauCatalin.
    2. La acel mesaj am raspuns tot eu de la un calculator la care nu eram logat si n-am avut chef sa o fac.
    3. Designul unei masini il da si politica de marketing a companiei. VW se traduce prin sobrietate, Mercedes emana eleganta, confort si calitate, BMW ... si Mazda, de ce nu, se regasesc prin dinamism si sportivitate. Practic vorbim de o anumita directie spre care inclina aceste companii.

    4.Arunci cu noroi intr-o masina pe care ai vazut-o tu din poze. Ce sa-ti povestesc. Poate ai uitat ca motorele diesel de la Mazda au la origine diesel-urile celor de la PSA. La fel si benzinarele de 1.6 si 1.8 care la origine sunt motoare de Ford, modificate de Mazda. VW a stabilit cu motoarele mici si supraalimentate un trend, i-a bagat pe mai toti inginerii concureneti in laboratoare sa dezvolte si ei asa ceva. Mazda e printre putinii care nu o face si ii costa vanzari semnificative. Norocul lor e ca in SUA nu se cauta motoarele mici si supraalimentate, pentru ca in Europa Mazda vinde cam slab tocmai din cauza asta.

    5. Nu cred ca poate cineva sa conteste abilitatile si calitatile Mazdei 6 care probabil va fi cel mai puternic concurent al acestui Passat, mai ales dpdv tehnic.
    7. Oare ce e mai bine sa ai in masina, scaune ventilate sau cea mai performanta cutie de viteze automata din lume? Sa mai adaugam la acest pachet si un 4Motion?
    8. Eu am un VW de 5 ani si masina am luat-o la mana a doua cand avea 2 ani. Ce zici, daca am pastrat-o 5 ani si nu am de gand sa o vand, sunt sau nu multumit de ea? Sau doar de o Mazda poti sa fi multumit (bah!).
    26 8
  • Adevaru' este che e eo mashina extraORDINARA.......... NOT. :D
    2 12
  • Suleyman Cunoscatoru
    Mie toate imi plac atata timp cat au peste 100cp si nu bag bani in afara de filtre, ulei si combustibil.
    Nu are rost sa va certati care e mai bun/a. Se vede cu ochiul liber :))
    Se zice ca cel mai destept cedeaza.
    Omu cu ficatu are ceva problema cu moskBeachurile :)).
    Si mie imi place Kia si Hyundai, dar niciodata nu am afirmat ca sunt peste o anume marca.
    9 2
  • Holow21
    Oamenii buni fiecare e cu parerea lui dar daca ati observat bine seamana cu noul CC putin modificat spoileru fata dar in spate e aproape la fel ici colo ,bord inspirat de la Malibu faruri ca si la BMW in rest tot patratoasa oricum nu cred ca o sa aiba fiabilitatea Mazdei 6 sau a Accrdului ,puls ca o sa apara noul Mondeo(Fusion)deci aceeasi marie cu alta palarie cu paleta mai larga de motoare
    2 8
  • Suleyman Cunoscatoru
    Eu unul mi-as dori un Hyundai Genesis limuzina, dar asta este deja altceva care nu are legatura cu acest articol.
    Trebuie sa recunoastem ca ne place ca nu ne place, ca noul Passat a facut un pas important in cariera si este un adversar de temut pentru concurenta. Eu unul nu o sa-mi permit sa dau vreo 40-60.000euro pe un TDI cu 2 turbine si multi nu o sa-si permita, dar in 5 ani o sa fie aduse multe din Germania sh. Si cand ma uit la ce scriu, masina aceasta nici macar nu am vazut-o live sau nu e disponibila pt vanzare si deja i-am creeat o destinatie pe piata sh. Cam toate ajung asa. Nu o sa vedeti niciodata un om care isi aduce un Hyundai i40 din afara. De asta poate unii isi doresc ceva mai exclusivist.
    Oricum mie inca imi place modelul B6 Highline cu bi-xenon si jante pe 18''. :))
    5 4
  • irina logan
    imi place VW -ul in general, prefer sobrietatea si stilul practic al nemtilor, atat la exterior cat si interior, ne-complicat aiurea ca la francezi sau asiatici (mai putin Lexus si Mazda care sunt ok), de ex. urasc stopurile de la noul Peugeot 308 sau Renault Megane, in U.
    dar nu pot sa suport acel ceas analogic (cu limbi) de pe bordul masinii, la fel ca si la Mondeo si Mercedes mi se pare ca cireasa de pe tort, un kitsch
    6 6
  • La masini ca in fotbal: nemtii si daca joaca prost tot castiga. Iar daca joaca bine iau campionatul. Cam asa si cu VW pe care-l hulesc multi si care cu Golf-ul si Passat-ul e pe primele locuri la clasele respective si in Europa e primul producator per total.
    18 3
  • mARIANe, tu de unde ai supt, de la Lastunul lui tactu?
    20 3
  • Andrei
    Nedelcule de ce nu te iei tu neamurile tale. Garantia nu e asa de importanta,e deajuns si 2-3 ani,lumea mai schimba masina,nu e nevoie sa iti ei o KIA si sa o tii pana ii sar pistoanele,daca ai garaj si o pastrezi bine,te tine si vreo 20 de ani,o masina cum e Passat duce 10 ani si fara garantie...sunt pe strazi,le vezi zi de zi....o KIA dupa 10 ani e numai buna de dus la remat,si garantia o mananci tu,"mancameai garantia" de retardat,dupa ce ca esti cel mai prost de pe forumul asta,mai si jignesti...ai si ochelari la ochi,sa ne-o sugi la toti de pe forumul asta,fata de care tu de dai mai destept. Acum ce mai zici? date-n sloboz,ca nu ai ce sa zici,esti un lake obosit care mananca cacat pe forumul asta,mai ai si cont aici, asta e obiectivul tau sa fii cel mai prost de pe forumul automarket,cred ca reusesti foarte bine...continua tot asa .
    9 1
  • maserati
    VW Passat 2014 are cele mai bune motoare din lume la nivelul masinilor de pana la 35000 euro.
    7 4
  • marian deluxe
    Acest Marian.Nedelcu este un sociopat "anti-meta" .
    17 3
  • @Caline

    Esti constient ca te-ai straduit sa-i raspunzi lui @mafia, nu? Daca nu, iti spun ca el este, nu merita.

    Despre noul Passat o sa spun foarte putine, pt ca stiam in mare cum va arata si cu ce platforma va veni, arata binisor, o gama larga de motorizari si echipari moderne, putin probabil sa nu aiba la fel de mare succes ca fostele generatii, oricat de hulit ar fi Passat de unii, noul Passat isi va pastra si va plusa in dreptul calitatilor ce l-au facut celebru, cel putin in Europa.
    25 3
  • sondatoru'
    prieteni, e cineva de-aici care vrea sa-l cumpere de nou?

    stiu ca e cea mai buna masina cu cea mai buna cutie de viteze DIN LUME, dar dintre voi, e cineva care VREA SA-L CUMPERE DE NOU?
    Pe acest iPhone, pe acest Apple, pe acest VW ?

    PS.
    Vreau sa-mi iau masina noua si studiez piata
    6 6
  • din pacate plaiesii nostri ii vor face curu si mai mare lui winterkorn cumparand un brand care da dovada de o nesimtire crasa in ceea ce priveste politica preturilor si a optionalelor;
    in germania pretul pleaca de la 25.000 de euro varianta standard, cheala fara nimic, fara oglinzi si fara volan:)
    Cred ca ati inteles ce am vrut sa spun!!
    3 9
  • marian.nedelcu e de fapt userul mafia?
    13 3
  • Asa este. Nedelcu Cretzoiu este @mafia.Salut bah @Robert.Insisti ,asa-i? Roaga-i pe supraveghetori sa nu va mai goleasca bazinul de apa.Poate asa nu o sa mai sari in cap.Apa atenueaza socul. In ziua de azi ,pacalicii fac legea.Asa cred ei.
    You are so simple,mate! Poor bugger!
    Sa-l vedeti acum cum o sa-mi foloseaca expresiile .Nu este singurul care copiaza.Mai este un "prim ..." Si este al dracului de bine.
    Hai sa traiesti Ghionele.....
    9 1
  • Ivanoff
    Si iaca-ta a venit si nou ''passat b8'', care va pleca la fel cum a venit. Masina asta nu-mi inspira nimic in afara de un design fad, sters, total anost si plictisitor. Interiorul pare de acum 10 ani cu acel diplay 2Din in bord . Ecranul ''cluster'' este si el dintr-un alt film, si nu-i un film reusit. Mareste caracteritica de ''grotesc'' si ''tiganesc'' , lucru care ma face sa vomit. Dar sa privim partea buna. Masina tuturor ghertoiilor si cocalarilor care o ard pe manele s-a reintors, iar TEDEI-ul inca exista.....aaa si sa fie scris cu ''rosu'' ca sa arate mai ''cool'' cand o arzi pe ''regheton'' la semafor si scuipi seminte, si mai ai si ochelari de soare chiar si atunci cand afara ploua. In schimb aceste maimute, nu constientizeaza ca atunci cand se dau jos din porcaria asta, sunt vazuti de lumea civilizata precum niste ''malori'' cu ceafa lata, maieu si slapi in picoare si asudati la 10 grade :)))))

    Stiu este greu de digerat pt fanii infocati carora le curge balele la vederea pocnitorii germane pe nume WC....pardon, VW .
    7 23
  • Ivan, alt vulpe.
    12 3
  • Ivan-cretzoiu,nici tu nu inspiri nimic.Iar fanii infocati carora le "curge" balele.....Doar o vorba sa-ti mai spun......
    9 0
  • mi`as dori sa facem o intalnire a userilor de pe forum, fiecare cu masina lui, undeva, fata in fata. merge si o bere fara alcool, ca ne luam masinile
    sa vedem atunci cum decurg discutiile contradictorii.
    15 1
  • mda, gusturile in materie de design sunt diverse
    performantele tehnice sunt alea care sunt si pot face obiectul unui clasament sau a unei statistici
    dar ce nu inteleg e masa de comentatori care desi n-au bani in cont sau nu-s potenti financiari nici macar sa achizitioneze un polo, vin sa desfinteze total acest passat care dupa parerea mea arata cel mai bine din toate variantele de pana acum
    este ergonomic, practic, spatios, este probat si reprobat de atatea generatii la rand, are optionale posibile cat sa nu-ti mai doresti alta masina, decat daca preferi cu adevarat altceva
    dar probabil habar n-aveti de asa ceva
    dei trebuie sa fii prost sa-l critici intr-o asa masura, se vede ca n-ati condus asa ceva, vorbiti din auzite, sa va aflati in treaba
    11 1
  • desfiinteze...
    deci...
    5 0
  • @mog, la cat de infocati sunt unii si la cat jignesc probabil ca isi doresc sa ne vedem toti undeva intr-o padure departe de civilizate. Noi, masinile si eventual sa avem si niste bate de baseball. :)))
    Lasand gluma la o parte, userii pentru care as merge la o intalnire de genul asta sunt putini. Iar tu esti unul dintre ei. :)
    17 1
  • sentimentul e reciproc LauCalin.
    cand mai facem o intalnire subaruclub, te anunt, poate vrei sa cunosti niste oameni cu adevarat pasionati si cunoscatori. :)
    16 1
  • Daca au tot motorul ala 1.8 tsi benzina care inghite de nou 1 l de ulei la 1500 km, tot aspectul si tot luxul acestei masini sunt in zadar iar banii dati pe acesta masina ii consider aruncati in vant. Nu credeti? Cititi forumurile si imi veti da dreptate. Restul sunt chestiuni de gusturi si cum gusturile nu se discuta...
    6 14
  • Sa judecam logic ....dupa numarul de comentarii ,noul Passat va avea un success nebun.....!!!
    18 2
  • passat
    Comentariile sunt de prisos,fie ca este o masina reusita sau nu,fie ca arata bine sau nu.Romania este plina de acest model,pentru romani este o masina de success,iar motorizarea TDI este un brand in sine.Au facut o treaba foarte buna si de data asta si se va vinde ca painea calda si la noi,fie nou nout,fie second hand.
    11 1
  • un oarecare
    2,0 tdi, 240 cp...hmmm...smecherie...
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru