Seat va dezvalui primul sau SUV pur in 2010

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 03.07.2008
Constructorul spaniol a dezvaluit oficial strategia sa pe urmatorii doi ani. In 2010 ibericii vor oferi primul lor SUV pur.

SEAT confirma inca o data intentiile sale de a creste consistent cifra de vanzari si dorinta de a ataca noi piete cu modele care se vor naste in urmatorii ani. Intr-o conferinta de presa desfasurata zilele acestea, oficialii Seat au dezvaluit planurile companiei pe urmatorii doi ani.

Prima noutate va sosi chiar anul acesta, Seat urmand sa dezvaluie versiunea cu trei usi a hatchback-ului Ibiza, botezata Sportcoupe.

Inceputul anului viitor va marca debutul versiunii sportive FR in luna februarie. Marea premiera va sosi insa la o luna dupa, in cadrul Salonului Auto de la Geneva, Seat urmand sa ofere publicului prima aparitie live a sedanului Exeo, anticipat deja in presa de specialitate.

Aprilie va marca iarasi o serie de premiere, mai putin importante ce-i drept, dar care vor aduce un aport deosebit vanzarilor si un aer nou in interiorul gamei. Spaniolii vor lansa versiuni revizuite ale modelelor Altea, Altea XL si Leon.

In septembrie 2009, in cadrul Salonul Auto de la Frankfurt, constructorul iberic va marca doua premiere mondiale.

Standul Seat din cadrul salonului german va gazdui versiunea Cupra a modelului Ibiza si varianta break a sedan-ului Exeo.

Anul premierelor Seat se va inchide la scurt timp dupa Salonul de la Frankfurt, spaniolii urmand sa dezvaluie noua generatie a actualului Alhambra.

Anul 2010 este unul rezervat surprizelor totale, Seat planuind sa dezvalui o versiune Sportback a hatchback-ului Ibiza si primul SUV pur din gama constructorului spaniol. Cel mai probabil, viitorul SUV, al carui nume nu se cunoaste inca, va fi inspirat de conceptul Tribu, dezvaluit in premiera anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt.

Comentarii (8)

  • Mini-romanu'
    Propun boicotarea SUV-urilor
    De ce?

    Pentru ca prin gabarit provoaca un consum ridicat de resurse - nu numai combustibil (nociv pentru noi si natura), un comportament mai agresiv (e la moda la noi sa te dai mare dintr-o masina cu dimensiuni intimidante, in care "esti ferit de pericole" - cum declara fitoasele in motivarea alegerii unui "tanc"), mai putine locuri de parcare libere, trafic inutil cu - de obicei - 1-2 persoane la bord etc.

    Personal, m-am saturat de masinile lungi de peste 4 metri care le primesc drept masina de serviciu (ca eu nu mi-as lua decat bicicleta si/sau mini) si, contrar dorintei colegilor de multinationala care-si doresc un vw Touareg, as prefera masini mici, cu consum redus, gen mini, smart, alfa romeo Mi.To, toyota IQ, vw fox/lupo, P107/C1 etc.

    Sa nu-mi raspundeti ca exista SUV-uri ce consuma mai putin decat alte masini normale. E adevarat, insa la ce naiba ne trebuie capabilitati offroad cand, statistic, nu sunt folosite mai mult de 5% pentru asta (si probabil este vorba de cativa utilizatori care stau la munte si le folosesc cam tot timpul pentru asa ceva :o)

    E vrajeala si explicatia ca Bucurestiu-i o jungla si e bine sa ai garda mare la sol si multi inchi la jante ca sa fii ferit de gropi - pagubele sunt mult mai mici decat cele date de risipa resurselor - plus ca nu rezolvi o problema (drumuri proaste si reparatii dezorganizate, lipsa de responsabilitate a primarilor) creand o alta (poluare de toate felurile) ci atacand cauza: coruptia shmenarilor care ne conduc.

    Stimati producatori, faceti masini normale, cat mai mici!

    Cand vad cati "se dau" cu un Q7 (atentie, a aparut versiunea Coastline, finisaje luxoase gen yacht) singuri la volan, la plimbare pe "strasse" (noroc ca s-au demonetizat manelele) imi vine sa cresc taxele cel putin de 3 ori pentru gradul de poluare ...

    Insa statul ar trebui chiar sa subventioneze gradul de poluare redus pentru ca astfel multe masini mini, destul de scumpe, ar deveni alegerea preferata - plus ca e moda eco ...

    Asa ca, pentru inceput, imi iau bicicleta pentru timpul liber (cand nu ploua :o) si poate reusesc sa sar de la clasa mare la cea mini si la serviciu :o))

    Si asta o face unul caruia chiar ii place sa faca putin drifting din cand in cand ...

    Ole!
    0 0
  • ALX CT
    [On-topic}Masina arata ok(daca asa v-a arata in final),pacat ca nu sunt mai multe poze si mai multe detalii

    {Off-topic]Sunt oarecum de acord cu mini-romanu,petrolul se scumpeste,poate era mai bine sa scoata modele care sa fie mai prietenoase cu mediul,mai putin poluante si sa consume mai putin,nici asa de mari dar...parerea mea nici mini-cars,totusi trebuie sa pastram macar un gram de comfort in masina,soluti ar fi,electric car,hydrogen car ...etc...si daca ai as fii in siguranta pe strazi mi-as cumpara si eu o bicicleta sa merg la munca.Va salut
    0 0
  • Bogdan Mirica Jr
    IAR DAI COPY SI PASTE, BAIATULE
    Pai parca am avut o discutie anterioara mai Mirificule spunand ca noul sedan Seat nu este de segmentul B. Acuma vad alta cretinatate de la tine
    ...te citez "si varianta break a sedan-ului Estate". Cred ca esti nul din punct de vedere al culturii generale in materie de auto. Care sedan estate? Bai Mirica fa ochii mari si vezi ca e vorba de Exeo break. Estate inseamna versiune break....... Te platesc astia de la Automarket pentru ce scrii sau iti faci ucenicia prin zona?
    0 0
  • lamurire
    Intr-adevar, in text s-a strecurat o greseala. Parerea mea e ca nu e cazul sa ne agitam asa tare. Daca nu am fi stiut care este diferenta intre break si estate probabil ca nu am fi avut ce cauta aici. Daca tot aveti impresia ca eroarea a fost facuta din prostie si nu din neatentie verificati si alte stiri in care apar cei doi termeni si veti vedea ca nu suntem o nulitate in materie de cultura auto.
    Ati semnalat greseala si se va corecta. Multumim pentru observatie. In ceea ce priveste afirmatiile jignitoare ar fi mai bine sa luati o pauza. Multumim!
    0 0
  • XsvenX
    PT MIRICA JUNIOR SI ALTII CA EL...
    se vede ca sunteti tzarani, va curge pamant din buletin...in primul rand, poate a fost o greseala din neatentie, si in al doilea rand, chiar de nu a fost asa, chiar trebuie sa vorbiti asa mitocaneste, ca jiji?!

    si daca nu va convin stirile de aici sau modul de redactare, ja de pe site (ca sa vorbesc in limba voasrta)...cititi voi altele mai bune, englezesti, germane...pe care oricum nu le intelegeti, chiar si traduse in romana, ca au un limbaj prea complex pentru frustrati ca voi...

    lasati-o mai moale cu injuriile, dati dovada de civilizatie, ca de aia e romania unde e, ca 99% din oameni sunt ca voi, cu o mentalitate de rahat...criticati si injurati, dar voi n-ati realizat nimic notabil...sunteti doar niste frustrati...sper pe cale de disparitie...propun automarket ca celor care injura in comentarii sa le fie interzis sa mai comenteze...sau pentru comentarii sa devina obligatoriu creearea unui cont si cei care foosesc injurii sa fie dati afara...
    0 0
  • Mini-romanu'
    STOP taranismelor !!!
    Total de acord - se poate combate in termeni civilizati.

    Si eu ii mai critic pe baietii automarket, dar cu argumente + incerc sa fie constructiv ...

    Da' si daca-i dai afara pe tzarani ... scade traficu' automkt cu cel putin 33% !!!
    0 0
  • tilutza
    s
    dragilor ... nu o sa faceti nimic inpotriva masinilor mari..desi nici eu nu sunt fan. Uitati-va la america..ce masini au, pentru ca isi permit ... si mai zic ca sunt vai de ei . eu au pretu jumate de cat il avem noi
    0 0
  • Miricaaaa - ai gramatica tititicaaaa!!!
    Citez de mai sus: "dar care vor aduce un aport deosebit vanzarilor"
    Bravo!!! Felicitari!!! Te-ai gandit mult pana sa scoti perla asta?
    Ti-am mai lasat aici un mesaj ieri, in care iti ziceam ca tre sa mai inveti daca vrei sa iei Bacalaureatul. L-ai sters! Bravo! Ai aptitudini! Promiti!
    Acum hai sa vedem daca esti capabili sa modifici articolul in asa fel incat sa "stergi" greseala ta de gramatica si sa pastrezi sensul frazei. E o provocare prea mare pentru tine?
    Presupun ca e mai usor sa stergi si mesajul asta in spaeranta ca nu mai baga nimeni de seama.
    Io revin sa vad ce decizie ai luat.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru