Volkswagen Tiguan BlueMotion consuma 5.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum a promis, Volkswagen va introduce in gama BlueMotion si crossover-ul Tiguan, optimizat astfel pentru a putea obtine valori cat mai mici ale consumului si emisiilor.
Noul Tiguan BlueMotion va fi disponibil cu doua motorizari, una pe benzina si una diesel, ambele versiuni urmand sa dispuna de o unitate ECU recalibrata, de o transmisie cu rapoarte modificate si de pneuri cu rezistenta scazuta la rulare. In plus, versiunile BlueMotion vor fi disponibile numai cu tractiune fata.
Pentru fanii unitatilor pe benzina, Volkswagen va pune la dispozitie propulsorul 1.4 TSI de 150 de cai putere, capabil sa inregistreze un consum de numai 7.4 litri/100 de kilometri fata de cei 8 litri/100 de km anuntati pentru versiunea standard. In plus, valoarea emisiilor va scadea de la 185 de g/km la numai 156 g/km.
Fanii Tiguan-ului diesel vor avea parte de unitatea 2.0 TDI de 140 de cai putere, optimizata pentru a oferi un conum mediu de 5.3 litri/100 km si o rata a emisiilor de 139 g/km.
Momentan noul Tiguan BlueMotion va fi oferit pe piata din Franta, versiunile ecologice urmand sa soseasca si pe restul pietelor europene in lunile urmatoare.
Pentru francezi, diferenta de pret dintre versiunile BlueMotion si cele standard este de 750 de euro.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
Sa ce cu el???
Pe tine n-are cum sa te convinga cineva sa-ti cumperi asa masina. In cel mai fericit caz, ar putea sa-ti explice de ce renteaza "investitia" de 750 de Euro intr-o asemenea reducere de consum. Dar asta nu garanteaza ca vei si intelege.
Asa ca noi suntem muult mai ecologici decat astia de la VW ;)
Mania asta cu consumul scazut aplicata SUV, SAV, etc nu miroase a bine: masini cu gabarit mare si consum redus?
Sa i-o spuna lui Mutu!
Pasi realisti in directia asta face BMW cu EfficientDynamics, (cu toate ca si aici e loc de mai bine) dar schimbarea timingurilor in ECU si pneuri cu consum scazut nu cred ca sunt de ajuns.