Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR
wsdasdfsdfsdfsdf

BMW a patentat două motoare twin-turbo: un V8 şi un V6

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 12.09.2011
BMW a patentat în Germania un motor V6 twin-turbo şi un motor V8 twin-turbo. Motorizările respective ar putea fi preluate de viitorul M3.

BMW a înregistrat un patent în Germania pentru două motorizări twin-turbo cu configuraţie V. Vorbim de o unitate V8 şi o unitate V6. Ambele au două turbocompresoare şi prezintă un sistem de supraalimentare secvenţială. Respectivul sistem le-ar permite inginerilor BMW să obţină presiunea maximă de alimentare suportată de turbine şi de blocul motor în cel mai scurt timp, eliminând lag-ul turbo. Pentru moment, primul "candidat" la utilizarea acestor motoare este viitorul M3 F80, în timp ce presupusup M4 F84 este şi el pus pe listă de pasionaţii mărcii din Munchen.

Cei de la BMW iau în considerare mai multe variante de motorizare pentru viitorul M3 şi una dintre posibilităţi este un motor V6 supraalimentat. Design-ul unităţii respective a fost deja patentat, iar proiectul vizează un motor V6 cu un sistem secvenţial de supraalimentare, optimizat pentru performanţe maxime.

În schimb, patentarea tehnologiei supraalimentării secvenţiale nu obligă inginerii BMW să folosească tehnologia respectivă doar pe unităţile V6, cum nu au folosit tehnologiile EfficientDynamics doar pentru versiunile economice ale unor modele din gamă.

Mai precis, motoarele pe benzină cu şase cilindri în linie şi unităţile cu patru cilindri în linie ar putea beneficia şi ele de această tehnologie. Oficialii BMW nu au confirmat încă informaţiile privind această tehnologie şi nu au comentat ipotezele referitoare la viitoarele utilizări ale acestui patent.

Via | Bimmerpost

Comentarii (3)

  • Sa vedeti tehnologie la centru de dezvoltare de la Titu astia de la BMW sunt pistol cu apa la ce patenteaza si inventeaza ei.Dacia sunt cu peste 50 ani peste uitativa la Logan,Duster si va raspundeti singuri.
    3 8
  • Sper
    Ca esti in stare de ebrietate.
    1 0
  • lol
    Nu am coborat doar la nivelul "oamenilor" care viziteaza acest site!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru