BMW M5 nu va primi nici tracţiune integrală şi nici versiune Touring
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Albert Biermann, Şeful Departamentului de Dezvoltare a Produselor a diviziei M de la BMW, a adus o pată de lumină asupra viitoarelor modele ramurei sportive a constructorului german. Cele mai multe lămuriri au venit în privinţa noului M5 F10, iar explicaţiile au fost pe cât de multe a putut să ofere reprezentantul unui constructor fără să dezvăluie proiectele secrete. Prima veste este că viitorul M6 debutează în vara anului viitor, iar Biermann a declarat că îşi doreşte din suflet un Z4 M, deşi nu-l poate construi acum deoarece nu ar fi profitabil.
BMW M5 F10 nu va beneficia şi de o versiune Touring, deoarece generaţia precedentă a fost vândută în doar 1.056 de exemplare la nivel global. Numărul de unităţi nu a fost suficient pentru a justifica dezvoltarea unei noi versiuni de performanţă a break-ului bazat pe Seria 5 F10. Cei de la BMW au mai refuzat un proiect de M5 Touring, în cazul generaţiei E39, dat proiectul respectiv a fost anulat din cauza unei probleme la suspensiile spate, pe care nu au reuşit să o rezolve fără să afecteze portbagajul.
Actuala generaţie a lui M5 nu va fi oferită cu tracţiune integrală, dar următoarea generaţie ar putea beneficia de acestă tehnologie dacă inginerii BMW vor considera necesar acest lucru. Utilizarea diferenţialului cu distribuţia variabilă a cuplului motor nu avea sens pe M5 F10, spun cei de la BMW, tehnologia respectivă urmând să rămână exclusivă versiunilor cu xDrive.
În ceea ce priveşte versiunea cu transmisie manuală a lui M5, aceasta este construită doar pentru piaţa din Statele Unite ale Americii. Din păcate, această versiune implică costuri ridicate pentru inginerii BMW, iar un şofer nu va putea să fie niciodată la fel de rapid ca transmisia DCT. Resursele utilizate pentru adaptarea lui M5 pentru o transmisie manuală ar putea fi folosite în altă direcţie, consideră Albert Biermann, dar vor mai oferi această opţiune cât timp cea mai mare piaţă de M-uri o cere.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Pentru a marca întoarcerea modelelor GranTurismo și GranCabrio pe linia de asamblare a uzinei din Modena, Maserati s-a gândit să dezvolte două exemplare unicat bazate pe cele două modele. În plus, italienii au pregătit și un pachet special. (09.11)
-
Porsche a prezentat un exemplar unicat al lui 911 GT3. Cea mai nouă creație unică a mărcii germane este primul exemplar din noua serie Icons of Latin America. Acest exemplar este inspirat de pădurile sălbatice ale Columbiei. (07.11)
-
Alfa Romeo a lansat o linie de echipare nouă pentru modelul Junior. Noua linie de echipare se numește Sport Speciale și aduce numeroase accente negre la exterior și tapițerie alcantara în interior. (07.11)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale

































































































































































Comentarii (2)