Chryser rupe contractele de productie cu Magna
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fiat incearca deja sa se pozitioneze ca un competitor puternic pentru General Motors si Opel, odata cu ahizitia Chrysler. Italienii fac un nou pas important in acest sens, anuntand astazi incheierea colaborarii cu Magna. Compania austro-canadiana a pierdut contractul de asamblare al modelelor Chrysler, pentru ca Fiat vede in Magna un potential concurent dupa preluarea Opel.
Potrivit comunicatului oficial emis de grupul italian, Chrysler va continua sa produca modelele care luau nastere pana acum in uzinele Magna intr-o noua fabrica, achizitonata de curand de Fiat in Italia. Cu toate acestea, peninsularii au fost de acord sa pastreze Magna ca furnizor pentru o parte din modelele Chrysler.
Decizia Fiat este o grea lovitura pentru firma austriaco-canadiana, dupa ce Volkswagen, BMW si Porsche au amenintat ca vor rezilierea contractelor dupa preluarea Opel.
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (1)