Facelift pentru VW Transporter, Multivan, California si Caravelle

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 19.08.2009
Volkswagen a dezvaluit astazi faceliftul operat pe modelele Transporter, Multivan, Caravelle si California. Modificarile au vizat designul, echiparea si gama de motorizari.

Volkswagen a dezvaluit astazi oficial faceliftul operat pe modelul utilitar T5, care vine disponibil in variantele de caroserie Transporter, Multivan, California si Caravelle. Toate cele patru derivatii ale modelului vor fi expus in toamna aceasta la Frankfurt cu o serie de revizuiri majore, aduse gamei de motorizari si aspectului general.

Pentru a pastra si promova in continuare filosofia DNA a brandului german, noile modele au primit un aspect frontal nou, similar cu cel regasit pe Golf si Polo. Blocurile optice au fost redesenate iar grila frontala a fost si ea modificata pentru a se alinia noilor tendinte de design.

Sub capota modelelor se vor afla mai multe motorizari diesel cu patru cilindri si tehnologie common-rail. Asadar, clientii pot opta pentru propulsorul 2.0 TDI capabil sa dezvolte 85, 105, 140 si 180 de cai putere. Versiunea diesel de top va dispune de o dubla supraalimentare si va putea livra pana la 400 de Nm de la numai 1500 de turatii. Celelalte versiuni ofera 220 Nm de la 1250 rpm, 250 Nm de la 1500 rpm si 340 Nm la 1750 rpm.

Comunicatul de presa al nemtilor anunta o imbunatatire cu 10% a valorilor consumului si emisiilor. Spre exemplu, versiunea de 180 de cai putere, conectata la o cutie automata cu sapte rapoarte, poate obtine un consum mai mic cu 1.9 litri decat generatia trecuta, cuplata la o cutie automata cu sase rapoarte.

Noile modele vor beneficia optional de sistemul de tractiune integrala 4Motion, de cutia automata DSG, de ESP, de asistenta la pornirea din rampa si de senzori de avertizare a depasirii benzii de mers. Tot in lista de optionale, clientii vor putea regasi un senzor care monitorizeaza unghiul mort al masinii.

Aspectul exterior poate fi modificat prin adaugarea unui set de jante din aliaj cu dimensiuni de 16,17 sau 18 inch, in timp ce la interior pasagerii se vor bucura de un sistem de sunet Dynaudio, de navigatie prin satelit cu touch-screen, de aer conditionat complet automat si de un volan nou, cu trei spite.

via | Volkswagen

Comentarii (19)

  • Stelian_Opincariu
    E fain ca e mai agresiv.............
    4 8
  • Moskovitz
    Alta mizerie germana.Dar sunt destui TDI-sti care sa o cumpere.
    1) Motorizarile sunt slabe. 2) Designul e invechit (chiar si cu face-lift)
    3) Daca pui mai mult de 1.000 kg pe ea merge ca o caruta.
    4) Sincer.....nu imi place cum arata.
    3 15
  • Stelian_Opincariu
    @Moskovitz
    Batrane lup @Moskovitz ai perfecta dreptate si sunt un fan comentarilor tale..........dar trebuie sa recunoastem ca VW este ceea mai tare marca europeana. Asa ca nu ne putem pune cu ea. Respect tie,Moskovitz!
    4 12
  • @Kremlin
    Stiu...nici mie nu-mi plac "mizeriile germane" , in schimb tie iti sugerez sa te intorci inapoi pe camp la carute...sunt practice si ecologice.

    1) 220 Nm ofera cel mai mic motor t-i se pare putin/slab? Prietene astea sunt facute sa care marfa nu sa faci liniute cu ele.
    2) Tu cum ai vrea sa arate o utilitara? ca un Lambo ?.
    3) Zii tu alta utilitara care dupa 1.000 kg pe ea sa nu se comporte ca o caruta ?.
    4) Poftim un creion,acuma baga-te si fa-o dupa gustul tau.
    13 3
  • Daca nu-i stricat, nu-l repara...
    ...doar sterge-l de praf.
    1. Motorizari slabe? 85CP din 2.0L fara turbina. Altii, din 16.1L scot 540CP. Or fi stiind ei ceva.
    2. Design, as as zice ca e antic, nu invechit.
    3. Daca pui mai mult de 1 tona pe o masina cu sarcina utila de 650Kg va merge mult mai prost ca Dacia papuc
    1 9
  • george
    CIN` S-ASAMANA, S-ADUNA
    Uite unde se regasira marile spirite...

    @ Moskovitz (ce inspiratie nefericita)

    180 CP sunt putini pe o asemenea masina? Da-mi exemplu de masini din aceeasi categorie care au motoare mai puternice...si tractiune integrala...si DSG...

    Peste 1000 de kilograme? Sarcina utila e mai mica de 1000 de kg. Daca tu pui peste 1000 de kg inseamna ca IQ-ul tau e mai mic de 20. Ramane de vazut cu cat...

    @ Stelian_Opincariu

    Daca eram in locul tau, treceam pe cealalta parte a drumului...Have fun with your new pal!
    7 2
  • Marian
    Eu tot nu m-am prins pana acum care sunt diferentele intre modelele astea? Pe afara arata cam la fel, atunci de ce au 4 nume?
    4 2
  • SImplu.

    - Marfa
    - Pasageri
    - Mixt
    - Business Class (gen Mercedes Vito Lux)

    De unde apar si motorizari foarte puternice si optionale gen "sistem de sunet Dynaudio, de navigatie prin satelit cu touch-screen, de aer conditionat complet automat"
    8 1
  • Baietei coborti cu piciorusele pe pamant.
    Asa e ca la VW iti dau un magnetofon, in loc de AC un ventilator legat la dinam si porthart pe consola fata. Asa e e plin de dieseluri de 1.6 ce dezvolta 540cp, mai nou exista si un motor diesel aspirat de 800cmc ce dezvolta vreo 18 950 cp, aha asa e @cozzapz. Ihi aha asa e. Si eu am un var, el are o duba ieftina 500 de euro a dat pe ea si are 800cp, tapiterie de piele sarcina utila 4500 T/cm patrat , clima octozonala cu comanda vocala si navigatie 3D cu proiectie tip holograma.
    3 3
  • same old.
    Foarte foarte urata masina. Mai bine luau designul dupa Crafter, nu Golf. Mercedes ii da clasa oricand, Sprinter si Viano cu motorizarile CR sunt si vor fi, oricand peste TDI.


    @Stelian_Opincariu - NU VW este cea mai tare marca Europeana, asta e doar o falsa imagine de piata construita de foarte multi oameni care s-au urcat din Dacie in VW si l-i s-a parut ca masina este Dumnezeu pe pamant, ei nemaiconducand nicio alta masina, sa poata face comparatie cu ceva intradevar BUN. Cele mai bune masini Europene sunt Mercedes, Volvo, Jaguar, SAAB, Porsche, Bentley. Poate daca cei orbiti de VW TDI are avea curajul sa detina una din cele de mai sus, nu ar mai ridica atata in slavi orice este scos din fabrica VAG.

    @ cozappz - Masinile de transport nu sunt facute pentru liniute si batut recorduri la acceleratie, ele sunt facute pentru rezistenta in timp la km multi ,exploatare si consum mic. Multi transportatori cumpara masini de marfa cu motorizari fara turbo pentru ca rezista la mult mai multi km si au consum mai scazut si o problema in minus, pentru ca turbinele mai si cedeaza. De ce crezi ca motorul acela de 16 litrii fara turbo , care il gasesti cam la toti fabricantii de camioane, merge pana la 4 milioane de KM, iar Turbo diesel nu vezi trecute de 1 milion. Pentru ca ala e scopul pentru care au fost construite.

    P.S. Nu va chinuiti sa ma injurati si sa ma convingeti ca VW ar fi bun, doar pentru ca v-am enervat ca v-am spus adevarul.
    2 6
  • parerea mea
    Nu poti sa compari VW cu Mercedes, Volvo, Jaguar, Porsche si Saab pentru ca nu sunt din acelasi segment de pret sau target de piata. VW e doar o masina decenta pentru muritorii de rand si niciodata nu cred ca a concurat cu marci "premium". Pentru majoritatea masinilor de mai sus ( exceptand Volvo care nu are preturi astronomice ) pentru multi o sa ramana niste vise frumoase dar doar atat. Daca insa compari masinile din acelasi segment de pret nu cred ca sunt diferente foarte mari. Personal nu cred daca pui VW, Opel, Toyota, Mazda, etc. la un loc o sa poti spune cu mana pe inimca ca una e mult mai buna ca alta, e o optiune bazata pe gust. E insa o optiune de prost gust sa arunci cu rahat in alte firme din ignoranta si mandrie cretina. Numai bine.
    5 1
  • @lexion
    lexion nu ai aflat incaca motorul asta de 2.0 este c-r ???
    2 1
  • Volvo FH16
    Dezbaterea in legatura cu turbinele o sa dureze ani.
    Totusi Volvo pune turbine VGT pe motoarele alea de 700 CP (care chiar fac 4 milioane de Km) de pe FH16. Probabil ca ale lor sunt muult mai fiabile decat Garret-urile puse pe VW (din cate stiu, turbinele facute de Garret la Turbomecanica sunt destul de fiabile).
    0 1
  • @all
    In incercarea de a opri un potential flame, turbinele folosite la autocamioane nu trebuie sa fie comparate cu turbinele folosite de autoturisme.

    Incercati sa comentati doar la subiectul articolului, respectiv facelift-ul pe care l-au primit modelel Volkswagen Transporter, Multivan, California si Caravelle.

    Multumesc.
    3 1
  • @cst: Si eu sunt "muritor de rand", iar cand am avut banii in mana mi-am luat Volvo. Daca te uiti putin la preturile pe piata second hand, ai sa vezi ca Volvo si chiar si SAAB au preturi chiar mai mici decat VW de acelasi nivel de dotari si vechime, pentru simplul motiv ca nu au o cerere asa de mare, chiar daca masinile sunt superioare. Recunosc ca marcile zise de mine sunt din alta clasa, dar ma deranjeaza faptul ca multi considera VW peste oricare alta marca, chiar si cele permium.

    Stiu ca noile motorizari VW sunt CR, pentru ca si ei au recunoscut ca nu mai pot avansa tehnologia TDI, si totusi, din nou revin cu acelasi aspect, ca multi ridica in slavi vechile TDI si le considera mult peste concurenta.

    Pe capitolul turbine si motorizari de camioane nu vreau sa mai dezvolt nicio idee, sunt prea multe aspecte care trebuie luate in considerare si nu vom termina niciodata discutia.

    si ca se revin on-topic, nu vad nicio poza din spate, a suferit si el modificari?
    1 1
  • europe
    Utilitara nu autoturism
    Sunt bune utilitarele VW, in romania vad multe utilitare VW vechi de 10-13 ani care au f multi km la bord si care inca isi fac treaba cu brio. In schimb vad multe Fiat, Ford sau altii care dupa 3-4 ani de exploatare sunt vai de capul lor. Poate ca nu se ridica la nivelul lui Mercedes dar raportul calitate pret cred ca e unul mai bun in comparatie cu alti constructori europeni.
    Faceliftul operat nu va atrage sau respinge clientii pt ca masinile astea se cumpara din motive practice nu estetice.
    2 0
  • @ lexion
    De acord cu tine, sunt unii care doar o marca stiu si cu aia mor de parca ar fi sponsorizati de ea. Mie imi plac toate masinile si o sa imi cumpar pe viitor ce masina ma satisface mai mult, nu ma intereseaza ca e X sau Y.
    1 0
  • multe prostii
    Mai baieti, unii sunteti culmea... Sunt constient ca sunt masini mai bune decat VW, chiar am si condus, dar raportul calitate pret este cel mai bun la VW. Eu am un golf si un T5 din 2004. Ce sa zic? Despre golf nu comentez ca suntem la T5. T5-ul are motor de 1.9, 105 cp si e de persoane. Cei care ziceti ca e slab, ati avut vreodata? Sau macar ati condus? In ceea ce priveste motorizarea, am mers de mai mulkte ori pe autostrada in afara cu 200 km/h ceea ce nu mi se pare deloc slab. Adaug faptul ca am carat nu o tona cu el, ci peste o tona si jumatate ( nu stiu cat suporta maxim) de mai multe ori si nici macar nu se lasa vreun pic din suspensii iar de tres, nicio problema... si repet: al meu e de calatori, nu are cutie de viteza de marfa... Confortul e super iar designul e f ok. Sunt mandru cand imi car prietenii la gratar cu el si acolo rasuna muzica de la o "duba". Cand l-am cumparat am optat intre Vito si T4 dar l-am gasit pe asta si nu ne-a mai interesat altceva... iar felul cum arata eu zic ca e destul de original, nu ca o cutie cu roti cum e vito. Si faceliftul e si mai ok.
    3 0
  • am un vito din 2007 e ok. ca masina,am mers si cu un t5 al unui prieten nu doar o data dar la aceasi km. cu vito(120000KM)
    DAR TRONCANE CA DRACU DE CE?este cumparat din germania
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru