Ferrari 458 Italia Spider, primele imagini

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 22.08.2011
Aspectul lui Ferrari 458 Italia Spider a fost deconspirat înainte de debutul de la Frankfurt. Specificaţiile tehnice complete nu au fost încă publicate, dar vorbim tot de un V8 de 570 CP.

Primele imagini ale lui Ferrari 458 Italia Spider au fost publicate pe internet de cei de la Cheers&Gears. În mod paradoxal, aceştia sunt pasionaţi de automobilele din portofoliul GM, dar asta nu i-a împiedicat să obţină respectivele imagini, despre care spun că sunt fotografii oficiale. Detaliile tehnice ale modelului anunţă specificaţii identice cu cele ale versiunii coupe, exceptând capitolele "masă totală" şi "performanţe". Cel mai probabil, versiunea Spider va fi ceva mai grea decât 458 Italia, iar timpul 0-100 km/h va fi mărit cu cateva fracţiuni de secundă.

Debutul lui Ferrari 458 Italia Spider va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, iar primele livrări vor începe în septembrie. Surse din cadrul mărcii italiene sugerează faptul că modelul are un hardtop retractabil, ascuns sub cele două "capace" montate în spatele scaunelor. Sistemul promite un timp foarte bun de coborâre/ridicare a plafonului escamotabil, fără a ridica prea mult centrul de greutate al modelului.

Pentru uniii clienţi, diferenţa va fi aproape insesizabilă, dat fiind nivelul de performanţă oferit de acest vehicul.

Ferrari 458 Italia este echipat cu un motor V8 de 4.5 litri, 570 CP şi 540 Nm. Puterea maximă este atinsă la 9.000 rotaţii pe minut, în timp ce cuplul motor maxim este furnizat la 6.000 rpm. Transmisia cu şapte trepte şi dublu ambreiaj angrenează roţile din spate, transmisia fiind deosebit de rapidă. Ca de obicei, versiunea decapotabilă a lui 458 Italia va fi mai scumpă decât modelul pe care se bazează, iar producţia va fi limitată, pentru a asigura exclusivitatea modelului.

Via | CheersandGears

Comentarii (5)

  • mhm...
    ca si cum nu era porno indeajuns ... hot hot hot !
    11 0
  • ZARNESTEANU
    Vineri imi puneam benzina
    Si aud un sunet neobisnuit de partea cealalta a pompei. Era un F430 :) Am incercat sa nu ma chiorasc chiar ca neamul prost, dar arata superb.

    Imi place ca producatorii incep sa se axeze tot mai mult pe hard top. Genul asta de acoperis are avantaje net superioare clasicului de panza. Merci Mercedes pentru ideea de a-l introduce inca de acum 15 ani :) Cred ca ar fi corect de precizat ca "sistemul promite un timp foarte bun de coborâre/ridicare a plafonului escamotabil, fără a ridica prea mult centrul de greutate al modelului" comparat cu varianta coupe.
    Cand ai acoperisul escamotat in portbagaj, centrul de greutate al masinii coboara clar si asta se simte la acceleratie, stabilitatea in curbe si franare. Un bonus in plus cand mergi topless :)
    6 0
  • WOW
    That's what i call a supercar......
    Fantastic......
    7 0
  • Superb!
    Ferrari ramane un etalon incontestabil in clasa asta de auto ..
    10 0
  • Ma bucur ca macar aici suntem cu totii de acord asupra unui lucru: e superb.
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru