FOTO EXCLUSIV*: Audi testeaza noul R8 Clubsport
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Inginerii Audi testeaza versiunea V10 Clubsport a lui R8 in Germania. Modelul reprezinta o versiune mai performanta a lui R8 V10, dar care nu sucrlaseaza versiunea GT3 de competitie a acestui model. Exista posibilitatea ca modelul sa renunte la sistemul emblematic de tractiune integrala in favoarea tractiunii spate, iar ca motorul V10 cu care este echipat acesta sa dezvolte ceva mai multa putere decat in versiunea standard. Totodata, modelul prezinta si o serie de elemente aerodinamice diferite.
Printre modificarile vizibile putem enumera noua bara de protectie fata, care a primit un set de splittere montate pe ambele parti, ce amintesc de vechile modele care alergau in campionatul DTM. Bara de protectie spate a fost si ea redesenata, aceasta avand fante de aer pe lateral si un difuzor de aer mai mare. Sistemul de evacuare a fost modificat si el, tip-surile evacuarii finale fiind inlocuite cu elemente rotunde, cu dimensiuni generoase. Eleronul spate retractabil a fost inlocuit cu o unitate fixa, ce are un design special pentru un plus de apasare aerodinamica.
Versiunea Clubsport a lui R8 V10 ar putea fi mai usoara decat modelul standard, intr-un mod similar in care fratii de concern de la Lamborghini creeaza modelele Ultraleggera. Astfel, Audi R8 V10 Clubsport ar putea avea o masa cu aproximativ 50-100 kilograme mai redusa decat cea a versiunii standard a lui R8 V10, lucru care va imbunatati atat performantele dinamice, cat si manevrabilitatea si consumul de carburant al noului bolid din Ingolstadt.
*Fotografiile atasate acestui articol sunt publicate de Automarket in exclusivitate in Romania printr-un contract semnat cu o companie specializata din Suedia.
Reproducerea acestor imagini pe teritoriul Romaniei fara acordul Automarket.ro este strict interzisa.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut pe internet primele fotografii spion cu viitorul Audi RS6 e-tron surprins în timpul testelor publice. Versiunea de performanță a lui Audi A6 e-tron este sub semnul întrebării după ce apăruseră informații că marca germană ar fi renunțat la acest model înainte de lansare. (15.09)
-
Au apărut primele fotografii spion cu viitoarea versiune de serie a noii generații electrice a lui Renault Twingo. Noul model va fi lansat pe piață de la jumătatea anului viitor. (14.08)
-
Au apărut primele imagini spion cu următoarea generație a lui BMW X7. Cel mai mare SUV al bavarezilor va primi o generație nouă în 2027. (20.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Apropos,ce-ti mai face G3-ul GTD?