Franţa: Dacia este pe primul loc la creşterea înmatriculărilor în august
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia este lider la creşterea numărului de înmatriculări noi în Franţa şi este pe locul doi în materie de vânzări în luna august pentru mărcile străine. În comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut, au fost înmatriculate cu 22.1% mai multe unităţi Dacia, iar cea de-a doua poziţie în clasamentul vânzărilor a fost înregistrată în condiţiile în care piaţa din Franţa a scăzut cu 9.8 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Peste 6.000 de unităţi Dacia au fost înmatriculate în Franţa în august 2010, în timp ce Volkswagen a înmatriculat 7.229 de unităţi. Cei de la Dacia au avut o creştere a înmatriculărilor noi mai mare decât cea prezentată de Volkswagen, care au avut o strategie de creştere lentă, dar sigură a vânzărilor. Liderul la vânzări pe piaţa din Franţa în august 2010 este Peugeot 207, cu 5.713 unităţi întregistrate, o scădere de 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Dacia este pe locul doi la creşterea cotei de piaţă în Franţa, lideri fiind nemţii de la Volkswagen, afirmaţie valabilă pentru mărcile străine .
Cota de piaţă Dacia a crescut de la 4.4% în august 2009 la 5.9% în august 2010. În total, mărcile străine au vândut 48.7% din unităţile comercializate pe piaţa din Franţa în august 2010, o scădere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. Singurele mărci străine care au crescut în Franţa în august 2010 au fost Dacia, Volkswagen şi Audi. Aşadar, marca din Mioveni s-a dovedit a fi un luptător redutabil pe piaţa din Franţa, aşa cum a fost şi este în continuare atât pe pieţele din Europa de Vest, cât şi pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.Pe piaţa din Franţa au fost înmatriculate 102.912 autoturisme în august 2010, marcând o scădere de 9.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primele opt luni ale anului, francezii au înmatriculat 75.255 de autoturisme Dacia, în comparaţie cu 34.914 în aceeaşi perioadă a anului trecut. În timp ce piaţa din Franţa a scăzut în luna august, aceasta a marcat o creştere de 1.8% în primele opt luni ale anului.
Via | LeBlogAuto | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
China înăsprește regulile privind subvențiile pentru vehiculele cu sisteme de propulsie alternative, introducând cerințe mai stricte de eficiență și autonomie începând din 2026. Doar modelele care vor oferi peste 100 de kilometri de autonomie electrică pură și vor avea un consum de energie redus vor continua să beneficieze de stimulente fiscale. (13.10)
-
Constructorul german de automobile pare că nu a uitat de lansarea unui model care să concureze direct cu Mercedes-Benz Clasa G și Defender. Chiar și așa, încă nu a fost luată o decizie finală. (12.10)
-
Mărcile Seat și Cupra au un nou CEO cu puteri depline. Este vorba despre Markus Haupt, cel care a deținut funcția de CEO interimar din 1 aprilie. (11.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Revine Cupra Formentor VZ5: motor cu 5 cilindri și producție limitată
-
Noul Mitsubishi Grandis, premieră națională la Salonul Auto București
-
Noua Skoda Fabia 130: cea mai rapidă Fabia de serie are 177 cai putere
-
Nissan publică primele imagini cu viitorul SUV Tekton: debut în 2026
dacia tot dacia ramane
mentalitate de taran prost..pentru tarile din vest, Germania, Franta etc..si pt drumurile lor, Dacia este o masina excelenta. Acolo nu e nevoie sa iti verifici zilnic starea amortizoarelor, bucselor, franelor..din cauza gropilor si a drumurilor de cacat. De aceea pentru un om de rand, care nu are nevoie decat de un mijloc de transport, o masina Dacia noua, cu garantie 3ani sau 100.000km (sau cat are) este tot ce are nevoie. Cel mai probabil insa, Dacia este cumparata pentru a fi masina de oras, a doua masina, cumparatorul avand o alta masina pentru drumuri lungi etc. (am constatat acest lucru in Germania, in fiecare oras vedeam Dacia pe fiecare strada, insa pe autostrada am vazut doar vreo 2). Acolo se gandeste practic, nu sa moara vecinu'...p.s. nu sunt posesor de Dacia (bmw e46 325ci 2005)
bravo mah comunistule. Dacia tot Dacie ramane .......
Dacia nu mai e Dacie, au cumparato de mult aia de la Renault mah ......ai auzit de ei ?
lasa ca le cumpara strainii si sunt multumiti , noi hai sa ne luam masinile lor folosite , dupa care le schimbam piese in spatele blocului ca nu avem bani de service autorizat .
e un subiect mult prea lung sa mai intram in detalii ....
mah VSZ tu cumparati AUDI
............. din 2004 cu 250 000 km la bord