Franţa: Dacia este pe primul loc la creşterea înmatriculărilor în august
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia este lider la creşterea numărului de înmatriculări noi în Franţa şi este pe locul doi în materie de vânzări în luna august pentru mărcile străine. În comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut, au fost înmatriculate cu 22.1% mai multe unităţi Dacia, iar cea de-a doua poziţie în clasamentul vânzărilor a fost înregistrată în condiţiile în care piaţa din Franţa a scăzut cu 9.8 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Peste 6.000 de unităţi Dacia au fost înmatriculate în Franţa în august 2010, în timp ce Volkswagen a înmatriculat 7.229 de unităţi. Cei de la Dacia au avut o creştere a înmatriculărilor noi mai mare decât cea prezentată de Volkswagen, care au avut o strategie de creştere lentă, dar sigură a vânzărilor. Liderul la vânzări pe piaţa din Franţa în august 2010 este Peugeot 207, cu 5.713 unităţi întregistrate, o scădere de 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Dacia este pe locul doi la creşterea cotei de piaţă în Franţa, lideri fiind nemţii de la Volkswagen, afirmaţie valabilă pentru mărcile străine . Cota de piaţă Dacia a crescut de la 4.4% în august 2009 la 5.9% în august 2010. În total, mărcile străine au vândut 48.7% din unităţile comercializate pe piaţa din Franţa în august 2010, o scădere faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. Singurele mărci străine care au crescut în Franţa în august 2010 au fost Dacia, Volkswagen şi Audi. Aşadar, marca din Mioveni s-a dovedit a fi un luptător redutabil pe piaţa din Franţa, aşa cum a fost şi este în continuare atât pe pieţele din Europa de Vest, cât şi pe pieţele din Europa Centrală şi de Est.
Pe piaţa din Franţa au fost înmatriculate 102.912 autoturisme în august 2010, marcând o scădere de 9.8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În primele opt luni ale anului, francezii au înmatriculat 75.255 de autoturisme Dacia, în comparaţie cu 34.914 în aceeaşi perioadă a anului trecut. În timp ce piaţa din Franţa a scăzut în luna august, aceasta a marcat o creştere de 1.8% în primele opt luni ale anului.
Via | LeBlogAuto | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













dacia tot dacia ramane
mentalitate de taran prost..pentru tarile din vest, Germania, Franta etc..si pt drumurile lor, Dacia este o masina excelenta. Acolo nu e nevoie sa iti verifici zilnic starea amortizoarelor, bucselor, franelor..din cauza gropilor si a drumurilor de cacat. De aceea pentru un om de rand, care nu are nevoie decat de un mijloc de transport, o masina Dacia noua, cu garantie 3ani sau 100.000km (sau cat are) este tot ce are nevoie. Cel mai probabil insa, Dacia este cumparata pentru a fi masina de oras, a doua masina, cumparatorul avand o alta masina pentru drumuri lungi etc. (am constatat acest lucru in Germania, in fiecare oras vedeam Dacia pe fiecare strada, insa pe autostrada am vazut doar vreo 2). Acolo se gandeste practic, nu sa moara vecinu'...p.s. nu sunt posesor de Dacia (bmw e46 325ci 2005)
bravo mah comunistule. Dacia tot Dacie ramane .......
Dacia nu mai e Dacie, au cumparato de mult aia de la Renault mah ......ai auzit de ei ?
lasa ca le cumpara strainii si sunt multumiti , noi hai sa ne luam masinile lor folosite , dupa care le schimbam piese in spatele blocului ca nu avem bani de service autorizat .
e un subiect mult prea lung sa mai intram in detalii ....
mah VSZ tu cumparati AUDI
............. din 2004 cu 250 000 km la bord