Lancia Delta ar putea ajunge in SUA sub logo-ul Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
In incercarea sa de a redeveni un brand dorit pe piata din Statele Unite, Chrysler se foloseste de toate cartile puse pe masa de Fiat. Americanii planuiesc sa concureze pe segmentul compact din SUA, unde activeaza in prezent Volkswagen Golf si Audi A3 Sportback.
Dar cum dezvoltarea unui model complet nou ar fi deosebit de costisitoare pentru un constructor care abia s-a dezmeticit din faliment, ramane solutia imprumutului. De aceasta data salvarea ar urma sa vina de la Lancia si al sau model Delta, care ar putea fi comercializat in urmatorii ani pe piata din Statele Unite sub logo-ul Chrysler.
Modelul compact este candidatul perfect pentru piata americana, calitatea materialelor interioare urmand sa satisfaca cerintele clientilor de peste Ocean si sa apropie brandul Chrysler de acel sector premium la care viseaza. Delta ar urma sa multumeasca publicul american si atunci cand vine vorba de motorizari, sub capota modelului urmand sa se regaseasca unitatea pe benzina 1.8Di Turbo de 200 de cai putere si dieselul 1.9 MultiJet Twin Turbo de 190 de cai putere.
Speculatiile sunt intarite de recenta nominalizare a lui Olivier Francois, omul sub comanda caruia s-a nascut Delta, in functia de responsabil al brandului Chrysler. Colaborarea dintre cele doua branduri ar putea sa dea nastere in viitor si unei noi generatii a modelului Thesis dezvoltata pe platforma viitorului 300C, care se anunta un adevarat rival pentru segmentul sedanurilor de lux.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
- 
                        
                        Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. (31.10)
- 
                        
                        De la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. (31.10)
- 
                        
                        Producătorul auto japonez explorează noi idei, inclusiv locuințe și chiar catamarane de lux. (31.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
 
												








 
        



Comentarii (0)