Lancia Delta ar putea ajunge in SUA sub logo-ul Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In incercarea sa de a redeveni un brand dorit pe piata din Statele Unite, Chrysler se foloseste de toate cartile puse pe masa de Fiat. Americanii planuiesc sa concureze pe segmentul compact din SUA, unde activeaza in prezent Volkswagen Golf si Audi A3 Sportback.
Dar cum dezvoltarea unui model complet nou ar fi deosebit de costisitoare pentru un constructor care abia s-a dezmeticit din faliment, ramane solutia imprumutului. De aceasta data salvarea ar urma sa vina de la Lancia si al sau model Delta, care ar putea fi comercializat in urmatorii ani pe piata din Statele Unite sub logo-ul Chrysler.
Modelul compact este candidatul perfect pentru piata americana, calitatea materialelor interioare urmand sa satisfaca cerintele clientilor de peste Ocean si sa apropie brandul Chrysler de acel sector premium la care viseaza. Delta ar urma sa multumeasca publicul american si atunci cand vine vorba de motorizari, sub capota modelului urmand sa se regaseasca unitatea pe benzina 1.8Di Turbo de 200 de cai putere si dieselul 1.9 MultiJet Twin Turbo de 190 de cai putere.
Speculatiile sunt intarite de recenta nominalizare a lui Olivier Francois, omul sub comanda caruia s-a nascut Delta, in functia de responsabil al brandului Chrysler. Colaborarea dintre cele doua branduri ar putea sa dea nastere in viitor si unei noi generatii a modelului Thesis dezvoltata pe platforma viitorului 300C, care se anunta un adevarat rival pentru segmentul sedanurilor de lux.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)