Mercedes-Benz C-Klasse va primi în această vară un motor 1.6 turbo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes-Benz va introduce un propulsor 1.6 turbo în gama C-Klasse. Unitatea se numeşte M274 şi este o versiune revizuită şi montată longitudinal a motorului M270 utilizat de noul A-Klasse. Noul propulsor de 1.595 centimetri cubi este alimentat cu benzină, are sistem de distribuţie variabilă în două etape Camtronic şi respectă normele Euro 6. Pe lângă Camtronic, motorul are trei tehnologii cheie BlueDirect: piezo injectoare, aprindere multi-scânteie şi un sistem de supraalimentare care foloseşte "scavenging" pentru a reduce întârzierea turbo. Motorul are Start-Stop automat, pompă de apă şi pompă de ulei cu debit reglabil şi elemente interne cu frecare redusă. Mercedes-Benz va oferi şi o versiune de 1.991 cmc a propulsorului M274, care dezvoltă 210 CP şi emite 143 de grame de CO2 pe kilometru.
Noua motorizare din gama C-Klasse ar putea fi oferită în două niveluri de putere, aşa cum este cazul fratelui său montat transversal sub capota lui A-Klasse. În cazul lui A-Klasse, unitatea de 1.6 litri dezvoltă 122 sau 156 CP.
Graţie tehnologiilor BlueDirect, motorul va putea atinge nivelul de cuplu maxim încă de la 1.250 rpm, element care va fi apreciat de clienţii lui C-Klasse, obişnuiţi cu motoare de cilindree mai mare, care oferă un nivel superio de cuplu motor. Tehnologia multi-scânteie va permite emiterea a maximum patru scântei în mai puţin de o milisecuntă pentru fiecare bujie, în timp ce carburantul este livrat cu precizie sporită în camera de ardere, ce permite vaporizarea mai rapidă a acestuia.Mercedes-Benz va lansa noul motor 1.6 turbo în gama C-Klasse începând cu vara anului curent, anunţă Autocar. Tehnologia scavenging foloseşte sistemul de distribuţie variabilă pentru a suprapune timpii de deschidere ai supapelor de alimentare şi ai supapelor de evacuare pentru a ridica turaţia turbocompresorului mai rapid cu ajutorul gazelor de combustie. Motorul 1.0 EcoBoost de la Ford foloseşte aceeaşi tehnologie în acelaşi scop, semn că termenul de "scavenging" va mai fi întâlnit şi în cazul altor constructori de autombile.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Viitorul C va aparea doar anul viitor, si sunt sigur ca Mercedes, asa cum ne-a obisnuit in toata istoria sa, va avea niste surprize frumoase pentru potentialii clienti.
Datele tehnice ale acestui motor sunt rezonabile, viitorul suna foarte...turbo, bi-turbo si chiar tri-turbo
de ziceti ba ca-i made in cehia?