Opel: "Nu vom construi Citroen C5 sau Peugeot 508 în fabricile din Germania"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel a infirmat zvonurile care anunţau producţia modelelor Citroen C5 şi Peugeot 508 la fabrica sa din Ruesselsheim. Speculaţiile anunţau că modelele franţuzeşti de clasă medie de la Citroen şi Peugeot urmau să fie construite împreună cu Insignia, vestea fiind preluată de cei de la Frankfurter Allgemeine Zeitung, citând oficiali din partea sindicatelor Opel. Zvonul anunţa şi închiderea unei uzine PSA Peugeot-Citroen după mutarea producţiei în Germania, ceea ce înseamnă că francezii trebuie să găsească o altă soluţie pentru a-şi reduce cheltuielile.
"Zona de producţie nu este un element al alianţei dintre GM şi PSA. Cei doi parteneri discută elemente de logistică, achiziţii şi dezvoltare.", a declarat un oficial Opel pentru Automotive News.
Jean-Luc Perrard, şeful uzinei PSA din Rennes, a declarat în mai că înlocuitorul lui Citroen C5 va fi produs într-o uzină General Motors. Planurile de mutare a producţiei lui Citroen C5 şi Peugeot 508 la uzina GM din Ruesselsheim i-ar fi ajutat pe cei de la Opel, spun experţii citataţi de AutomotiveNews, deoarece constructorul german ar fi putut să producă modelul Astra doar în Ellesmere Port şi în Gliwice, în timp ce uzina din Ruesselsheim ar fi putut să producă doar modele de clasă medie – Insignia, C5 şi 508.
Partneriatul dintre PSA Peugeot-Citroen şi General Motors viza dezvoltarea de modele de clasă medie pe platforme General Motors şi dezvoltarea de modele subcompacte pe platforme PSA. Astfel, Insignia ar împărţi platforma cu Citroen C5 şi Peugeot 508, în timp ce Peugeot 208 ar împărţi platforma cu urmaşul lui Citroen C3 şi următorul Opel Corsa.
Pentru moment, nu este clar modul în care aceste planuri vor putea fi puse în aplicare, deoarece modelul 208 este proaspă lansat pe piaţă, iar platforma viitorului Opel Corsa a fost deja stabilită în rândul concernului General Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a depus o cerere de brevet pentru o tehnologie care ar putea influența foarte mult industria auto în viitor. Ford vrea să introducă un airbag montat în zona podelei, situat între bancheta spate și spațiul de încărcare. (21.09)
-
Tesla a ajuns la un moment foarte important în istoria sa și, de ce nu, a automobilului electric. De pe linia de producție a companiei americane a ieșit mașina cu numărul cinci milioane. (21.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Marea Britanie ar putea amâna interzicerea motoarelor termice cu cinci ani, adică până în 2035. Un anunț oficial ar putea fi emis în zilele următoare. (20.09)
-
Imagini noi cu viitoarele Skoda Superb și Kodiaq: au parcurs peste 1 milion de km în teste
-
OFICIAL: Acesta este noul Volkswagen Tiguan
-
Noul Nissan Pathfinder: în ce s-a transformat modelul 4x4 pe piața din China
-
Ford poate intra în faliment dacă acceptă salariul cerut de sindicaliști: 300.000 de dolari/an
-
Ecourile Dieselgate: Mercedes-Benz, acuzat că a folosit dispozitive de păcălire a emisiilor pe Clasa E
Am facut o paralela intre grupul PSA care isi cauta o fabrica unde sa-si mute productia in eventualitatea inchiderii locatiei din Franta si tigani. Nu e discriminare, e vorba doar de o referire la cultura lor si la stilul de viata practicat acum 50-100 de ani.
Cred ca trebuia sa spui rromi, ca doar la noi se foloseste denumirea asta, restul Europei ii numeste simplu tigani, pt ca asa se numeste etnia.