Opel: "Nu vom construi Citroen C5 sau Peugeot 508 în fabricile din Germania"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel a infirmat zvonurile care anunţau producţia modelelor Citroen C5 şi Peugeot 508 la fabrica sa din Ruesselsheim. Speculaţiile anunţau că modelele franţuzeşti de clasă medie de la Citroen şi Peugeot urmau să fie construite împreună cu Insignia, vestea fiind preluată de cei de la Frankfurter Allgemeine Zeitung, citând oficiali din partea sindicatelor Opel. Zvonul anunţa şi închiderea unei uzine PSA Peugeot-Citroen după mutarea producţiei în Germania, ceea ce înseamnă că francezii trebuie să găsească o altă soluţie pentru a-şi reduce cheltuielile.
"Zona de producţie nu este un element al alianţei dintre GM şi PSA. Cei doi parteneri discută elemente de logistică, achiziţii şi dezvoltare.", a declarat un oficial Opel pentru Automotive News.
Jean-Luc Perrard, şeful uzinei PSA din Rennes, a declarat în mai că înlocuitorul lui Citroen C5 va fi produs într-o uzină General Motors. Planurile de mutare a producţiei lui Citroen C5 şi Peugeot 508 la uzina GM din Ruesselsheim i-ar fi ajutat pe cei de la Opel, spun experţii citataţi de AutomotiveNews, deoarece constructorul german ar fi putut să producă modelul Astra doar în Ellesmere Port şi în Gliwice, în timp ce uzina din Ruesselsheim ar fi putut să producă doar modele de clasă medie – Insignia, C5 şi 508.
Partneriatul dintre PSA Peugeot-Citroen şi General Motors viza dezvoltarea de modele de clasă medie pe platforme General Motors şi dezvoltarea de modele subcompacte pe platforme PSA. Astfel, Insignia ar împărţi platforma cu Citroen C5 şi Peugeot 508, în timp ce Peugeot 208 ar împărţi platforma cu urmaşul lui Citroen C3 şi următorul Opel Corsa.
Pentru moment, nu este clar modul în care aceste planuri vor putea fi puse în aplicare, deoarece modelul 208 este proaspă lansat pe piaţă, iar platforma viitorului Opel Corsa a fost deja stabilită în rândul concernului General Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Am facut o paralela intre grupul PSA care isi cauta o fabrica unde sa-si mute productia in eventualitatea inchiderii locatiei din Franta si tigani. Nu e discriminare, e vorba doar de o referire la cultura lor si la stilul de viata practicat acum 50-100 de ani.
Cred ca trebuia sa spui rromi, ca doar la noi se foloseste denumirea asta, restul Europei ii numeste simplu tigani, pt ca asa se numeste etnia.