Porsche ar putea asambla Cayenne la o fabrică VW din India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O sursă din cadrul Porsche a sugerat faptul că producătorul de modele sport din Stuttgart ar putea folosi o fabrică Volkswagen din India pentru a asambla modelul Cayenne direct în India pentru a reduce taxele de import. În cazul automobilelor vândute în India se aplică în acest moment o taxă de 113% din valoarea acestora în momentul importului, iar această taxă ar putea fi redusă la doar 40% dacă modelul ar fi construit şi în India. Strategia Porsche ar viza folosirea kit-urilor CKD şi asamblarea acestora direct în India.
Modelele Porsche vor fi fabricate în continuare în Germania, excepţia de la regulă fiind făcută de exemplarele Cayenne vândute pe piaţa din India. Aceste modele ar fi construite în Germania şi trimise în India sub formă de kit-uri CKD pentru a fi asamblate la o fabrică Volkswagen din ţara respectivă. Construirea unei fabrici separate pentru a realiza acest lucru nu ar avea sens din punct de vedere financiar, din moment ce volumele înregistrate de divizia indiană a mărcii Porsche sunt prea reduse pentru a obţine rentabilitate în timp util.
"Porsche reprezintă calitatea germană şi nu există planuri oficiale în acest moment privind asamblarea sau construcţia de modele Porsche în India", a declarat Ashish Chordia, şeful Porsche India.
În 2009, cei de la Porsche au vândut 138 de unităţi pe piaţa din India şi vor să vândă 250 de unităţi în decursul acestui an. Până acum, cei de la Porsche au deschis cinci reprezentanţe noi în India şi speră să le folosească din plin în decursul anilor următori.
Cayenne reprezintă 65% din vânzările Porsche de pe piaţa din India şi ar fi singurul model Porsche care nu ar fi construit şi asamblat în Germania.Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (2)