Porsche ar putea asambla Cayenne la o fabrică VW din India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O sursă din cadrul Porsche a sugerat faptul că producătorul de modele sport din Stuttgart ar putea folosi o fabrică Volkswagen din India pentru a asambla modelul Cayenne direct în India pentru a reduce taxele de import. În cazul automobilelor vândute în India se aplică în acest moment o taxă de 113% din valoarea acestora în momentul importului, iar această taxă ar putea fi redusă la doar 40% dacă modelul ar fi construit şi în India. Strategia Porsche ar viza folosirea kit-urilor CKD şi asamblarea acestora direct în India.
Modelele Porsche vor fi fabricate în continuare în Germania, excepţia de la regulă fiind făcută de exemplarele Cayenne vândute pe piaţa din India. Aceste modele ar fi construite în Germania şi trimise în India sub formă de kit-uri CKD pentru a fi asamblate la o fabrică Volkswagen din ţara respectivă. Construirea unei fabrici separate pentru a realiza acest lucru nu ar avea sens din punct de vedere financiar, din moment ce volumele înregistrate de divizia indiană a mărcii Porsche sunt prea reduse pentru a obţine rentabilitate în timp util.
"Porsche reprezintă calitatea germană şi nu există planuri oficiale în acest moment privind asamblarea sau construcţia de modele Porsche în India", a declarat Ashish Chordia, şeful Porsche India.
În 2009, cei de la Porsche au vândut 138 de unităţi pe piaţa din India şi vor să vândă 250 de unităţi în decursul acestui an. Până acum, cei de la Porsche au deschis cinci reprezentanţe noi în India şi speră să le folosească din plin în decursul anilor următori.
Cayenne reprezintă 65% din vânzările Porsche de pe piaţa din India şi ar fi singurul model Porsche care nu ar fi construit şi asamblat în Germania.Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Un oficial al mărcii BMW a declarat pentru presă că planul Uniunii Europene de a interzice vânzările de mașini noi cu motoare termice după 2035 este periculos pentru industria auto. Acesta spune că o astfel de decizie ar putea duce chiar la desființarea unei industrii. (10.09)
-
Următoarea generație Mercedes-AMG C 63 va primi un motor cu 6 cilindri, potrivit unor noi informații apărute în presă. Totodată, viitorul model va renunța la motorizarea cu 4 cilindri în linie. (10.09)
-
Jean-Philippe Imparato, șeful Stellantis Europa, a confirmat că grupul multinațional a renunțat la obiectivul de a vinde numai mașini electrice începând din 2030. Mai multe mărci ale grupului și-au amânat deja planurile de electrificare. (10.09)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Comentarii (2)