Presedintele PSA Peugeot-Citroen a fost demis
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Criza face inca o victima, de aceasta data la nivel inalt, presedintele PSA Peugeot-Citroen fiind inlaturat de la conducere de membrii consiliului director.
Christian Streiff a preluat sefia PSA in 2007, dupa ce fusese in trecut presedintele Airbus. La carma companiei, Streiff a reusit sa modifice procesul de productie si dezvoltare a multor modele si intr-un final sa reporteze, in 2007, un profit de 885 de milioane de euro.
Vazut adeseori ca un personaj controversat, Streiff a suferit un atac de cord in vara anului trecut, lucru care l-a tinut departe de functia de conducere o perioada de cateva luni. Atunci cand a revenit, Streiff a fost nevoit sa se confrunte deja cu inceputul crizei economice si o scadere a vanzarilor.
Astfel, la sfarsitul anului trecut Peugeot a fost pusa in situatia de a anunta pierderi de 343 de milioane de euro. Streiff nu a putut gasi rapid o solutie pentru iesirea din impas lucru care a si dus intr-un final la demiterea sa.
Christian Streiff a fost inlocuit de catre Phillipe Varin, fostul presedinte al companiei Corus Steel, care va incepe sa se intalneasca cu echipa sa pe 15 aprilie.
Investirea oficiala va avea loc abia pe 1 iunie, pana atunci PSA urmand sa fie condusa de un presedinte interimar.via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)