Razboi intern la Volkswagen: Seful ameninta cu demisia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Martin Winterkorn, CEO Volkswagen, s-a declarat ingrijorat de faptul ca, dupa preluarea pachetului majoritar de actiuni al Grupului VW, Porsche s-ar putea implica decisiv in conducerea companiei. Seful Volkswagen a amenintat ca va demisiona daca Porsche va influenta negativ prin deciziile sale vreuna din marcile premium de care se simte rivalizat.
Winterkorn nu este singurul care considera de neacceptat implicarea Porsche in conducerea Grupului, directorii Audi declarand recent in publicatia germana Der Spiegel ca brandul premium ar fi cel mai mult dezavantajat de aceasta mutare, deoarece Porsche il considera un concurent pe piata. Porsche a criticat recent Audi pentru comercializarea supercarului R8 si a SUV-ului Q7 la un pret prea mic. “Vom fi nevoiti sa crestem preturile modelelor noastre pentru ca Porsche sa concureze mai bine?” a intrebat un membru din conducerea Audi.
De asemenea, Lamborghini, Bentley si Bugatti sunt vazute ca marci competitoare de catre Porsche. In timp ce compania Porsche participa cu 31% la capitalul Volkswagen, Wendelin Wiedeking, CEO Porsche, a sustinut ca Grupul Volkswagen ar avea mai mult de castigat fara Lamborghini si Bugatti, sugerand ca “fara jucarii” ar fi un mod operativ mai eficient. In acelasi timp, Wolfgang Porsche, presedintele comitetului de supervizare Porsche, a declarat ca sunt multe de facut la Volkswagen si a criticat competitia existenta intre brandurile Grupului, mentionand ca “modelele brandurilor ar trebui sa caute competitori in afara companiei, nu in interiorul propriului grup”.
Se pare ca tentativa companiei Porsche de a prelua efectiv controlul administrativ al Grupului Volkswagen nu este bine vazuta de majoritatea membrilor din conducerea actuala. Acest lucru este determinat in principal de ofensiva agresiva a celor de la Porsche care pana in toamna doresc achizitionarea mai multor pachete de actiuni din compania Volkswagen pentru a depasi pragul de 50%. Recent, Porsche a fost blocat din nou, in incercarea de a se impune in conducerea Grupului Volkswagen, printr-un nou pachet legislativ adoptat de guvernul german.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Is scumpi rereprezentativi si in recesiunea economica actula nu avem nevoie de masini de fitze. Plecati draq odata din grupul VW
Asa ca nu inteleg ce ai tu cu Austria si de ce zici ca Porsche sunt din Austria.
Porsche se afla in Stuttgart, si nu in Austria. Ca au o uzina in Austria (pentru montaj, sau pentru motoare) asta e posibil.
Si cu evreii ce ai? Ti-au luat painea de la gura? Sau crezi ca sunt extraterestii? Cred in acelasi Dumnezeu in care crezi si tu...sau poate nu crezi in Dumnezeu...
Nu inteleg de ce in loc de comentarii care trebuie sa aiba legatura cu subiectul, se gasesc intotdeauna "intelepti" ca tine care sa denigreze totul in jurul lor, si a caror comentarii sa iti fie rusine sa le citesti...
Pacat, asta nu are de a face cu ceea ce cei pasionati de masini (cu adevarat) vor sa vada...
On topic:
Andrei are dreptate ;) jidanii cum sunt harnici(le place munca ca la magar fuga) vor sa puna stapanire ca unde e profit...
P.S
Attila cred ca ai pus .ro in loc de .hu
NU ESTE DECAT UN JOC DE RECLAMA CA DINTRE SUPERMASINI Porsche detine o mare parte...adica un CIRC de MARKETING...SA NU UITAM CA SI FIAT DETINE FERARI CARE DETINE LANCIA, ALFA ROMEO, MASERATTI.deci nu va fi nimic prostutilor...E DOAR MARKETING sa nu va mai luati Porsche SCUMP (se distanteaza marca pt idiotii la care conteaza cat costa masina nu ce face) ci ieftineanu, A6, A8, Q7, A5, Q5, R8, Phaeton, Passat. Oricum Porsche e printre cele mai eiftine masini scumpe din lume de aia nu au asa succes ca Ferrari...e un principiu simplu in viata. cel care a ajuns f bogat prin munca lui isi ia ce ii satisface nevoile nu ce e mai scump, insa baieti de bani gata ca poponetz nu au muncit ei ...so what the hell...
Au fost "fortati" de lege sa permita investitie libera in firma si acum se lupta disperati ca cei de la partidul comunist sa-si mentina postul mostenit.
Nu il forteaza nimeni sa stea in post si duca-se invartindu-se ca si asa a facut mult rau.
Opinia mea este ca VW supravietuiesc datorita fondurilor scoase de pe spinarea populatiei prin taxare.
Dar nu va mai fi mult.
Sau sa te intreb daca ai cumva permis de conducere ?